Laysa bij rtv Noord Holland

Gestart door Sa3ieD, 05/11/2005 om 18:46:18

Dobry Den

Ze is negatief ingesteld, maar ze zegt wel zinnige dingen. De enige die beter weg had kunnen blijven is die doktorassistente. Wat een vreselijk mens.

Isefrawen

Olijfgroen-gele dame is Boezitoen? Ik dacht dat zij gewoon hollands was...

Sa3ieD

Citaat van: ! op 05/11/2005 om 19:52:41
Ze is negatief ingesteld, maar ze zegt wel zinnige dingen. De enige die beter weg had kunnen blijven is die doktorassistente. Wat een vreselijk mens.
Zinnige dingen zoals wat? Neerkijken op mensen. Zeggen dat een bepaalde generatie (jouw generatie) het heel erg slecht heeft gedaan. Zelf zie ik juist bij de vrouwen van rond de 30 dat ze goed bezig zijn. Disrespectvol jegens de vrouw, bahh echt vies die excuusallochtonen.

Ben3men

Citaat van: @lcf op 05/11/2005 om 19:53:34
Zijn hollanders ook zo zwart? ze heeft wel een Amazigh achternaam 'Boezitoun'.
Volgens mij is Boezitoen een berber uit Atlas.

Ik snap de kritiek op dat meid met een hoofdoek niet.

Isefrawen

Op de vraag of zij problemen had bij het solliciteren voor dokter-assistente zei ze dat ze een GROTE mond heeft. ipv ik heb mijn mondje mee, nee we gaan gelijk voor het grote grove geschut... ik zal je happen!

Dobry Den

Jongens, jullie voldoen in iedergeval wel aan haar beeld over de Marokkaanse mannen: meteen over d'r uiterlijk hebben en haar hiermee vernederen; duidelijk een teken van onemancipatie.

Sa3ieD

Citaat van: ! op 05/11/2005 om 19:58:20
Jongens, jullie voldoen in iedergeval wel aan haar beeld over de Marokkaanse mannen: meteen over d'r uiterlijk hebben en haar hiermee vernederen; duidelijk een teken van onemancipatie.
Ze leek toch ook op een junkie. Denk dat een Nederlandse man dat ook gewoon zou zeggen dus in hoeverre is het wel een speciek "Marokkaanse mannen" eigenschap. Op uiterlijk afgaan is puur menselijk aangezien dat het eerst is wat je ziet. Uiterlijk zegt veel over iemand, maar ook niet alles, in haar geval wel. Ze ziet eruit als een junk en ze is ook gewoon een junk.

Isefrawen

Citaat van: ! op 05/11/2005 om 19:58:20

Ach welnee we zijn gewoon aan het dollen hoor. ik dacht dat Shoumisa Bouzitoen echt nederlands was.
zaama de nederlandse die problemen ondervind met marokkaanse jongens.

groenebriefjes

Je wilt ni weten aan wat voor beeld zij voldoet ;D

E3ber_Tastite

Ya taghyutc ca die Bouzitoun, ze bracht het over, alsof de Marokkanen alles fout doen wat er maar fout kan gaan. Ze heeft overigens wel makkelijk praten, als iemand die het al als het ware heeft gemaakt, en opgenomen is door haar Nederlandse vriendenkringetje. Ze weet niet eens hoe half het zwaar is om als Marokkaanse jongen/meid op te groeien in een achterstandswijk met alle problemen van dien, en om dan nog neergekeken te worden door de Nederlandse maatschappij die al een oordeel  klaar heeft liggen voor hen.

De marokkaan is al bij voorbaat een crimineel en de vrouw met de hoofddoek een extremistische moslima. Het is als marokkaan drie keer harder werken en zwoegen om ergens te komen dan de gemiddelde Autochtoon, mensen worden het ook zat om zichzelf maar te bewijzen tegenover de autochtoon.

je hebt het goed gedaan Laysa, ook een pluim voor die meid van argan.

Ben3men

Citeer
Op de vraag of zij problemen had bij het solliciteren voor dokter-assistente zei ze dat ze een GROTE mond heeft. ipv ik heb mijn mondje mee, nee we gaan gelijk voor het grote grove geschut... ik zal je happen!
Maar Jonas, dat heeft misschien te maken met haar Nederlands. Ik als allochtoon die enkele jaren in Nederland is, weet ik hoe dat is.

Dobry Den

Citaat van: Sa3ieD op 05/11/2005 om 19:56:45
Zinnige dingen zoals wat? Neerkijken op mensen. Zeggen dat een bepaalde generatie (jouw generatie) het heel erg slecht heeft gedaan. Zelf zie ik juist bij de vrouwen van rond de 30 dat ze goed bezig zijn. Disrespectvol jegens de vrouw, bahh echt vies die excuusallochtonen.

Zoals ik al zei is ze negatief ingesteld, maar ik ben met haar eens dat er een te rooskleuriger beeld wordt geschets over de Marokkaanse vrouw dan het in werkelijkheid is. Haar argumentatie waren wel erg waardeloos. Haar negatieve instelling zie ik trouwens niet als het neer kijken op mij. Zij heeft een probleem, niet ik.

Isefrawen

Citaat van: Ben3men op 05/11/2005 om 20:01:05
Citeer
Maar Jonas, dat heeft misschien te maken met haar Nederlands. Ik als allochtoon die enkele jaren in Nederland is, weet ik hoe dat is.

Nee ik ken die familie; die wonen al een tijdje in Nederland. Haar Nederlands is goed, niks mis mee; gewoon ongelukkige woordkeuze...

Isefrawen

Citaat van: Ben3men op 05/11/2005 om 19:57:23
Citaat van: @lcf op 05/11/2005 om 19:53:34
Zijn hollanders ook zo zwart? ze heeft wel een Amazigh achternaam 'Boezitoun'.
Volgens mij is Boezitoen een berber uit Atlas.

Ik snap de kritiek op dat meid met een hoofdoek niet.

Er zijn een hoop nederlanders die half/ kwart moluks zijn. die zien er vaak zo uit... ze had niks "marokkaans" over zich heen... maar goed, genoeg geroddeld, laten we het over Laysa hebben; wie gaat haar ten huwelijk vragen?

Laysa

Dank jullie allen voor jullie reacties ...

Eh enneeh als jullie me, maandag onderweg naar school, willen bekogelen zorg dan s.v.p. dat het zachte overrijpe tomaten zijn

...