evolutie van de mens in korte termijnen

Gestart door zed, 03/11/2005 om 21:31:15

zed

de mens evolueert sneller en sneller ,zo snel dat we ongeveer 20jaar later computers zullen hebben met de capasiteit van een menselijk brein .
waar of niet waar ? Fictie of non-fictie?

allasian

Jij hebt zeker dat boek gelezen van "De ijzeren wil". Teneerste 20jaar is veel te kort. De capaciteit van het menselijke,wat bedoel je daar precies mee ? Over welke vaardigheden heb je het precies en zijn  ze uit te drukken in getallen?

Jouw naam Zed zo heet toch die computer in de film "fortress".

zed

ik bedoel met de capasiteit van het menselijk brein de hoeveelheid aan   
(in computer termen )kilobite ,megabite,gigabite,trilobite ,enz....en ik ben het er niet mee eens dat 20 jaar te wijnig is het is een relevante mogenlijk heid en neen ik heb mijn naam niet van die film :)

ps is het een goeie film:p

allasian

Citaat van: zed op 03/11/2005 om 22:20:03
ik bedoel met de capasiteit van het menselijk brein de hoeveelheid aan   
(in computer termen )kilobite ,megabite,gigabite,trilobite ,enz....en ik ben het er niet mee eens dat 20 jaar te wijnig is het is een relevante mogenlijk heid en neen ik heb mijn naam niet van die film :)

ps is het een goeie film:p

Computers werken nog met het binaire systeem,met 1en en nullen. En het dat gaat nog wel een tijdje door. Het menselijkbrein werkt op een heel andere manier. Kwantum computers zijn nog verre toekomst muziek,minstens 50jaar.
Ik weet uberhaupt niet of iets bio-organisch te vergelijken is met iets elektromechanisch.
Er zijn zat site's waar nerds over dit soort zaken discussiëren dus ik begrijp niet helemaal waarom je hier met dit komt.

MBTiza

Citaat van: allasian op 03/11/2005 om 22:36:42

Er zijn zat site's waar nerds over dit soort zaken discussiëren dus ik begrijp niet helemaal waarom je hier met dit komt.

Hahahah die Allasian