zondag 6 november: Suikerfeest met Tahour & Mimoun Rafroua

Gestart door shibshib, 31/10/2005 om 17:14:57



groenebriefjes

Citaat van: Uchan op 06/11/2005 om 20:01:47
dit concert is na te kijken op www.fabchannel.com
is tof dat je daar elke concert kan zien he wat in paradiso is gegeven.

Azjdhiedh

als je op "rating" klikt kun je stemmen.
dus dat kan maar een ding betekenen ;)

Timarzgha

Awedie net na een maand gevast te hebben alles weer verpesten met gezang over alles waar de islam tegen is
Lhoeb, materialisme, haat, en afhouden van het gebed
Wat zijn we gezonken en wat zijn we een partij huichlaars
De ramadan sluit je af met koran en bezinning, en de gedachten dienen volgehouden te worden en niet te stoppen bij het suikerfeest
Waar dient de ramadan anders voor, mensen die slechts 1 maand stil staan bij het leven en de islam of misschien dat zelfs niet, kunnen net zo goed zich zelf sjaak noemen en aan de varkens en bier gaan
wa laa huwla wa la quwwatu illa billah wat is er aan de hand met ons!

Sa3ieD

Ga toch in een grot wonen Timarzgha. Als je niet blootgesteld wilt worden aan dingen die jij "haram" noemt dan ga je toch ergens in een grot wonen zonder invloed van buiten. Het eeuwige gezeik over wat mensen wel of niet moeten doen als "moslims". Als mensen willen dansen of naar muziek luisteren dan doen ze dat toch, word jij er als "moslim" in benadeeld?

PS: Wat hebben materialisme en haat met een concert te maken? En het afhouden van gebed, get real alsof jij je leven inricht aan de hand van het gebed op tijd verrichten.

Timarzgha

Citaat van: Sa3ieD op 06/11/2005 om 20:16:15
Ga toch in een grot wonen Timarzgha. Als je niet blootgesteld wilt worden aan dingen die jij "haram" noemt dan ga je toch ergens in een grot wonen zonder invloed van buiten. Het eeuwige gezeik over wat mensen wel of niet moeten doen als "moslims". Als mensen willen dansen of naar muziek luisteren dan doen ze dat toch, word jij er als "moslim" in benadeeld?

PS: Wat hebben materialisme en haat met een concert te maken? En het afhouden van gebed, get real alsof jij je leven inricht aan de hand van het gebed op tijd verrichten.
Later als je groot word zal ik je andwoorden oke sa3ied?

Sa3ieD


MissyR

Citaat van: Timarzgha op 06/11/2005 om 20:10:42
Awedie net na een maand gevast te hebben alles weer verpesten met gezang over alles waar de islam tegen is
Lhoeb, materialisme, haat, en afhouden van het gebed
Wat zijn we gezonken en wat zijn we een partij huichlaars
De ramadan sluit je af met koran en bezinning, en de gedachten dienen volgehouden te worden en niet te stoppen bij het suikerfeest
Waar dient de ramadan anders voor, mensen die slechts 1 maand stil staan bij het leven en de islam of misschien dat zelfs niet, kunnen net zo goed zich zelf sjaak noemen en aan de varkens en bier gaan
wa laa huwla wa la quwwatu illa billah wat is er aan de hand met ons!

Ik zeg eerlijk... :P
Was op zich wel leuk.. en gezellig

Eek!

Citaat van: Sa3ieD op 06/11/2005 om 20:16:15
Ga toch in een grot wonen Timarzgha. Als je niet blootgesteld wilt worden aan dingen die jij "haram" noemt dan ga je toch ergens in een grot wonen zonder invloed van buiten. Het eeuwige gezeik over wat mensen wel of niet moeten doen als "moslims". Als mensen willen dansen of naar muziek luisteren dan doen ze dat toch, word jij er als "moslim" in benadeeld?

PS: Wat hebben materialisme en haat met een concert te maken? En het afhouden van gebed, get real alsof jij je leven inricht aan de hand van het gebed op tijd verrichten.

precies..

athsaynou

Citaat van: shibshib op 31/10/2005 om 17:14:57


Klopt het dat verdonk ook aanwezig zou zijn, maar niet gekomen was omdat er tegen haar gedemontreerd werd?

Timarzgha

Citaat van: MissyR op 07/11/2005 om 12:52:51
Citaat van: Timarzgha op 06/11/2005 om 20:10:42
Awedie net na een maand gevast te hebben alles weer verpesten met gezang over alles waar de islam tegen is
Lhoeb, materialisme, haat, en afhouden van het gebed
Wat zijn we gezonken en wat zijn we een partij huichlaars
De ramadan sluit je af met koran en bezinning, en de gedachten dienen volgehouden te worden en niet te stoppen bij het suikerfeest
Waar dient de ramadan anders voor, mensen die slechts 1 maand stil staan bij het leven en de islam of misschien dat zelfs niet, kunnen net zo goed zich zelf sjaak noemen en aan de varkens en bier gaan
wa laa huwla wa la quwwatu illa billah wat is er aan de hand met ons!

Ik zeg eerlijk... :P
Was op zich wel leuk.. en gezellig
assalaam beste missyr
Vind het fijn voor je dat je het zo ervaren hebt en het gevoel is mij niet onbekend
Ooit ;D ging ik ook naar dat soort feesten en andere, met een clubje jongens die daar voor de vrouwen, drank en dans en muziek kwamen
Wie niet dronken thuis kwam was een sulletje, en wie niet op zn minst een telefoon had van een vrouw wat een nerd en ga zo maar door
Maar ik liep de juiste persoon tegen het lijf een 16 jarige wondertje dat mij om uitleg vroeg van de betekennis van het woord islam en moslim
Met schaamte heb ik uitgelegd wat het betekend, met schaamte want ik voldeed en voldoe lang niet aan de wetten van Allah swt
Dans oa (lees: ''En laten zij niet met hun voeten stampen om hun sieraden die zij verbergen te laten kennen'' surah annoer ayaat 31)
En veel vormen van muziek zijn harram ik kan je daar vele hadiths/ayaats over schrijven maar ik bespaar je het
En zoals ik zei hoeveel hebben het gebed gedaan tijdens dat feest?
Kortom een dergelijke feest organiseren op een islamitische heilige dag is wat mij betreft puur om meer mensen te trekken en misbruik van deze belangrijke dag
Lieverd iedereen maakt zijn eigen keuze en is verandwoordelijk voor zijn keuze, ik ga je keuze niet bestrijden noch over in discussie
Ik voldoe slechts aan mijn plicht om te waarschuwen of te wijzen, immers zij die zwijgen voor een zonde zijn zij die toestaan, zegt de islam
Geniet als je wilt genieten maar besef dat dit leven vele malen korter is als die in het hiernamaals, wa sallaam o aleikoem

Lâle

Citaat van: m'Izran op 07/11/2005 om 13:28:27

Klopt het dat verdonk ook aanwezig zou zijn, maar niet gekomen was omdat er tegen haar gedemontreerd werd?
Volgens mij had het te maken met angst ivm die zogenaamde beschieting.