stemmen ???? VVD of SGP

Gestart door SAMADIE, 31/10/2005 om 13:27:20

SAMADIE

Citaat van: Inuit op 31/10/2005 om 13:58:28
samadie>> je moet niet voor een groep maar voor een ideologie of denkbeeld de politiek ingaan.

daar heb je ook gelijk in maar er is wel een groep die een stem nodig heeft ik welm ook niet zeg maar de controlende tak van de politiek in maar meer de uitvoerende tak.

Ben3men

#16
Citaat van: SAMADIE op 31/10/2005 om 13:27:20
op wilke partij stem jullie en stem jullie wel ??

waar let je op bij het kiezen van de partij stem je dan op een marocaan of op een NL met een beter verhaal
SGP natuurlijk, dat heb ik altijd gedaan.

Waarom? omdat ze Homo's met criminelen verglijken en omdat ze vinden dat vrouwen geen recht hebben. Als je de homo's en vrouwen thuis opsluit, maak ik een beter kans op de arbeidsmarkt. zo denk ik daarover. ;)
Maar soms denk ik om op Gert Wilders te stemmen, om Nederland te veranderen in Wildernis. Alle die criminele allochtonen en terroristen het land uit, zo krijgen we geen slechte imago in Nederland.
En bovendien zijn Wilders en SGP voor Israël en tegen de Palestijnen. Ik vind het goed wanneer 600 miljoen Arabieren onderworpen worden door 3 miljoen Joden.

ps. Nee, ik stem niet, maar ik vind PVDA beter en invloedrijk is. Groenlinks heef geen macht met 6 zetels. Bovendien ben ik van natuur rood en links. Volgende keer ga ik misschien stemmen op Wouter Bos, ik ben mevrouw Verdonk meer dan zat.

athsaynou

Citaat van: SAMADIE op 31/10/2005 om 13:27:20
op wilke partij stem jullie en stem jullie wel ??

waar let je op bij het kiezen van de partij stem je dan op een marocaan of op een NL met een beter verhaal

Als ik kon stmemen dan stemde ik ook, maar heb geen NL paspoort dus ja..

Ga dan voor Groenlinks..

Dora

ik ook pvda..vind wouter toch zoo cute...

Inuit

Citaat van: L_L op 31/10/2005 om 14:41:58
ik ook pvda..vind wouter toch zoo cute...
hahahahah :D :D :D

SAMADIE

Citaat van: L_L op 31/10/2005 om 14:41:58
ik ook pvda..vind wouter toch zoo cute...


de vraag is vind hij jou dan cutee

Dora

stomme vraag zeg >:(

alsof je daar nog over moet nadenken

SAMADIE

het is gewoon een stomme denk wijze ik stem omdat hij cut is

Dora


SAMADIE


SAMADIE

en wie gaatv er op de PRDV stemmen ik denk dat ik wel op ga stemmen eerste de voleidige programe zien

Dora

ik weet niet hoor met peter.
volgens mij gaat ie weer veel dingen beloven die hij niet kan waarmaken..maar ben benieuwd inderdaad naar zijn doel en visie.

tog blijf ik voorlopig mijn woutty trouw

Tama

Citaat van: L_L op 14/11/2005 om 14:56:04
ik weet niet hoor met peter.
volgens mij gaat ie weer veel dingen beloven die hij niet kan waarmaken..maar ben benieuwd inderdaad naar zijn doel en visie.

tog blijf ik voorlopig mijn woutty trouw

ik hoop dat fiola (holt) met een lijst komt. katherine keijl heeft ook aangegeven dat ze een samenwerking met fiola niet uitsluit...

Dora

Citaat van: Tama op 14/11/2005 om 19:04:01
Citaat van: L_L op 14/11/2005 om 14:56:04
ik weet niet hoor met peter.
volgens mij gaat ie weer veel dingen beloven die hij niet kan waarmaken..maar ben benieuwd inderdaad naar zijn doel en visie.

tog blijf ik voorlopig mijn woutty trouw

ik hoop dat fiola (holt) met een lijst komt. katherine keijl heeft ook aangegeven dat ze een samenwerking met fiola niet uitsluit...

wuuhahahahhahahaha....

zouden zij vrouwvriendelijk zijn?

Tama