stemmen ???? VVD of SGP

Gestart door SAMADIE, 31/10/2005 om 13:27:20

SAMADIE

op wilke partij stem jullie en stem jullie wel ??

waar let je op bij het kiezen van de partij stem je dan op een marocaan of op een NL met een beter verhaal

groenebriefjes

Ik stem niet meer, stemde voorheen op groen-links.

Inuit

Citaat van: Yas'Zine op 31/10/2005 om 13:28:52
Ik stem niet meer, stemde voorheen op groen-links.
me too, nu niets in de tijd van Rosemoller op groen-links

SAMADIE

hoe kan er dan iets gaan verandren asl we niet meer stemmen> nou jah als jullie wat jaren kunne wachten ga jullie dan op stemmen ???? ik maak wel eerst mijn opleiding AF

groenebriefjes

Citaat van: Inuit op 31/10/2005 om 13:29:37
Citaat van: Yas'Zine op 31/10/2005 om 13:28:52
Ik stem niet meer, stemde voorheen op groen-links.
me too, nu niets in de tijd van Rosemoller op groen-links
Precies, sinds hij weg is stem ik niks meer :)

groenebriefjes

Citaat van: SAMADIE op 31/10/2005 om 13:31:09
hoe kan er dan iets gaan verandren asl we niet meer stemmen> nou jah als jullie wat jaren kunne wachten ga jullie dan op stemmen ???? ik maak wel eerst mijn opleiding AF
Of je nou stemt of niet...ze doen toch wat ZIJ willen..

SAMADIE

Citaat van: Yas'Zine op 31/10/2005 om 13:32:34
Citaat van: Inuit op 31/10/2005 om 13:29:37
Citaat van: Yas'Zine op 31/10/2005 om 13:28:52
Ik stem niet meer, stemde voorheen op groen-links.
me too, nu niets in de tijd van Rosemoller op groen-links
Precies, sinds hij weg is stem ik niks meer :)



wat heeft hij dan gedaan

groenebriefjes

Geen idee, maar ik kon me wel vinden in zijn plannen destijds, was een open eerlijke man zo kwam ie bij mij over. Maar ja das al jaren geleden. Ik focus me niet meer op politieke partijen.

Inuit

Citaat van: SAMADIE op 31/10/2005 om 13:31:09
hoe kan er dan iets gaan verandren asl we niet meer stemmen> nou jah als jullie wat jaren kunne wachten ga jullie dan op stemmen ???? ik maak wel eerst mijn opleiding AF
heb je de ambitie op de politiek in te gaan?
bij welke partij?

een goede vriend van me gaat binnenkort in de lokale gemeenteraad voor de VVD.

trouwens; wat stem jij samadie?

SAMADIE

 jah ik ga volgend jaar besstuurlijk managment studuren ik wil wel ietys op bestuurlijk niveau doen dat er gewoon een alchtoon opkomt oor de rest er zijn oop dit moment te veel beroeps alochtonen.
ik heb tot nu toe geen een keer gestemd jah, omdat ik nog geen nationaliteit had aleen met de EU refrendum. ben eiegelijk meer liberaal aleen de VVD is niet mijn partij en d66 VIND IK ONZEKER  DIE WETEN NIET WAT ZE WILLEN  SP IS TE extreem links ik denk dat het toch de PVDA wordt tot er een beter komt.

Inuit

De huidige VVD vind ik echt een nare partij, ze zeggen liberaal te zijn, maar hun plannen zijn alles behalve liberaal. Zoals bijvoorbeel het plan om het bijzonder (christelijk, islamitisch, etc.) onderwijs niet meer door de overheid te subsidieeren. Dit gaat regelrecht tegen het liberale gedachtengoed in!

SAMADIE

jah darom heb ik wels in het verleden gezegd dat Arayan aliee eerst moet gaan bestuduren wat libiraal betekent. voordat ze komt praten

masanisa

ik stem altijd op Pvda, maar eigenlijk is er bijna geen verschil tussen Links en Rechts wanneer het gaat om bi culturen.

miss.F.

#13
Zo dan Samadie dus jij wil de politiek ingaan om op te komen voor de '' allochtonen' Realiseer je je wel dat zoals er duizenden allochtonen zijn er ook duizenden meningen, denkbeelden zijn. Hoe denk je hieraan tegemoet te kunnen komen?

Inuit

samadie>> je moet niet voor een groep maar voor een ideologie of denkbeeld de politiek ingaan.