Hoofdmenu

D

Gestart door IZMA, 21/10/2005 om 04:31:29

Izouran

Citaat van: Abdellah op 21/10/2005 om 04:31:29


Mijn ouders hebben er alles voor gedaan om de schade zo klein mogelijk te houden, ze hebben niet de middelen van een middenklasse, ze hebben zelf hun leed. Zij houden van mij, maar Belgiê laat hen niet van mij houden. En mij, mij brengt ze zo ver dat ik zelfs niet meer van mijn vader en moeder kan houden, nee ze laat me alleen haat voelen, haat jegens mijn leraars die me steevast minder quoteren en zelfs racistische opmerkingen te over hebben, haat jegens de flikken voor wie ik altijd schuldig ben en die geen kans onbenut laten om me te pesten, haat jegens de chefs en patrons die weken voor het afsluiten van de vacature met ‘sorry, we hebben juist iemand aangenomen’, ‘geen Marokkanen’ bedoelen, haat jegens de huisbazen die ik opbel en die na mijn naam gehoord te hebben geen huis te huur, maar een huis verhuurd heeft.

België, ik klaag je aan wegens diefstal, diefstal van mijn vaders toekomst en mijn geschiedenis, wegens verkrachting, verkrachting van mijn eigenheid en identiteit, wegens ontvoering, ontvoering van minderjarigen naar gevangenissen, ontvoering van zogenaamde criminelen die voor dezelfde feiten zwaarder gestrafd worden dan Belgen. Ik klaag je aan en zal gehoord worden opdat HIJ een passende termijn zal bepalen. Want zowaar HIJ bestaat, de straf waartoe België veroordeeld wordt is vurig gewenst.



Prachtig, sterk en vooral een nadenkend stuk.

athsaynou

Citaat van: Abdellah op 22/10/2005 om 04:07:11
Beste vriend het is geen woede maar de realiteit.


Helaas waar, maar ik denk dat je het niet moet laten zitten bij al het negatieve, vermijd ze zoveel mogelijk en richt ej op het positieve. Want anders heb je geen leven meer..

Hadou

Citaat van: Abdellah op 22/10/2005 om 04:07:11
Beste vriend het is geen woede maar de realiteit.
Ik dacht dat Belgie beste land was om te wonen. iedereen praat er goed over , dat ze het goed daar hebben.
je kan je makkelijk manouvreren tussen die regels..
Hier in NL is alles strak en streng gecontroleerd.

Samariaan

Citaat van: hadou op 23/10/2005 om 19:29:44
Citaat van: Abdellah op 22/10/2005 om 04:07:11
Beste vriend het is geen woede maar de realiteit.
Ik dacht dat Belgie beste land was om te wonen. iedereen praat er goed over , dat ze het goed daar hebben.


is denk ik inherent aan iedereen, je bent eerder geneigd af te geven aan de plek waarin je bent opgegroeid.

E3ber_Tastite

Ik heb dit verhaal mij vier jaar geleden ook ergens gelezen, op de naffersite, of een soortgelijke verhaal.

*****

Gelukkig is Belgie dan nog het soort hel waaruit dagelijks vliegtuigen naar beter oorden vertrekken, of bussen. Iedereen kan instappen.
Kan je van helse oorden als Congo, Uganda, Pakistan, Tibet, Sudan of China niet zeggen.

AEL4LIFE

Dat is een oude tekst van iemand uit Mechelen in Belgie. Die tekst was één van de inspiratiebronnen om de AEL op te richten. De schrijver is trouwens nog steeds bestuurslid van AEL Belgie ;)

noemid

Citaat van: AEL4LIFE op 08/11/2005 om 03:53:36
Dat is een oude tekst van iemand uit Mechelen in Belgie. Die tekst was één van de inspiratiebronnen om de AEL op te richten. De schrijver is trouwens nog steeds bestuurslid van AEL Belgie ;)

leuk.....en een nog leuker nick....



azul xawem

ramon710

????????????????????????????????

het leven heb je niet voor het zeggen.maar een ding is zeker.
laat je niet misleiden.... je moet roeien met wat je hebt?

we worden al eeuwen onderdrukt en toch hebben we niks van geleerd.



azul azul....

agabaz

salaam u a leikoem allemaal...

Ik vind het lang niet zo gek dat sommigen van ons hier in europa echt verdwaald zijn,,,maar dan ook echt verdwaald!!
Veel mensen ik vrees dat t allemaal nog veel erger gaat worden voordat de spanningen de wereld uit zijn gejaagd,ik ben 33 jaar jong en ik zal je zeggen ik ga t niet meemaken een wereld zonder spanningen..weet wel dat wij niet in onze eigen land zitten,t is onze land niet waar we in wonen dus je kan lang met je reet de muur op proberen te klimmen maar dat gaat echt niet lukken....t zijn de regels van de joden die we op moeten volgen of je of je nou wilt of niet,,,en verder heb ik ook een boodschap aan al die radicale uitspraken/praktijken...die dagelijks de ronde doen in het journaal/kranten..allemaal bulshitt,t is allemaal fukking politiek ja politiek waar de gemiddelde arabier dus geen weet van heeft,van mij mag de derde werled oorlog losbarsten en dat meen ik echt!!

mouslati

Pfffff hoe bedoel je gefrustreerd

Timarzgha

Citaat van: agabaz op 01/02/2006 om 21:36:58
salaam u a leikoem allemaal...
van mij mag de derde werled oorlog losbarsten en dat meen ik echt!!
wa aleikoem salaam
Voor de duidelijkheid die derde wereldoorlog is al lang gaande broeder ;)

*****

Ja, die begon onmiddelijk na de tweede.