HET IS ASEKKIF EN GEEN HARIRA, DAMES!

Gestart door Tamment n Souss, 20/10/2005 om 13:04:32

Ighes



Bah, wat een stomme gedoe allemaal zeg, gaat nergens meer over.

Azul,

ayned_m

aruh ay aressud! a teef  roh!
jij bent zoals te zien voor niemand, niet voor irifeyyen, niet voor isoussiyyen (kijk bij syphax.nl) niet voor iqbayliyyen!!!
aqa tecceted txettid waha re3tiret!!!
qewwad naar je hok!

Tamment n Souss

Citaat van: ayned_m op 27/10/2005 om 14:35:18
aruh ay aressud! a teef  roh!
jij bent zoals te zien voor niemand, niet voor irifeyyen, niet voor isoussiyyen (kijk bij syphax.nl) niet voor iqbayliyyen!!!
aqa tecceted txettid waha re3tiret!!!
qewwad naar je hok!


Wees eens een ECHTE MAN en zeg jouw shit in mijn gezicht, a zemmar n ighayar. Wa ik MOET JOU NIET! Qawd ghafi, tfu! Tisoussiyin willen een ECHTE MAN en geen balloze mietjes, tfhmt ayaghayour ada?

Mensen, hij heeft liefdesverdriet omdat hij een ONBEREIKBAAR Tasoussit niet kan krijgen en wat doe hij dan?

Hij scheldt haar uit, puur uit frustratie. Deze ENGERD stalkt volgens mij elk Tasoussit die hij tegenkomt of waarvan hij hoort.

Kan de Admin of andere leden hem misschien tot orde roepen, want hij verziekt elke discussie waarop ik reageer.



MBTiza

hou eens op met hiermee joh, Ayned hou eens op man, hier en op tawiza, heb je een persoonlijke vete met haar dan moe je dat op straat uitvechten.

Tamment n Souss

Citaat van: Verweggistaan op 27/10/2005 om 14:45:58
hou eens op met hiermee joh, Ayned hou eens op man, hier en op tawiza, heb je een persoonlijke vete met haar dan moe je dat op straat uitvechten.

Dat is nou het probleem, ik heb NIKS te maken met die ezel en nooit gehad ook.

Daar heeft hij de ballen nl. niet voor, VWST.

Ik ben klaar met deze discussie.

ayned_m

hehehehehh!
Nee, tawiza.nl en amazigh.nl zijn mijn huizen ! zij moet opdonderen! want zij komt hier om de sfeer te verzieken, en ook op andere sites.
khadija tasoussit zegt """Tisoussiyin willen een ECHTE MAN en geen balloze mietjes, tfhmt ayaghayour ada?"""die kans heb je gehad maar die heb je niet benut!

" hij heeft liefdesverdriet"
hehehh helemaal niet  hehehh ik heb mijn vrouw in in de steek geleten of zij mij hehehehh. maar vertel wat over jou ! heheheh of schaam je !heheheh!

""Wees eens een ECHTE MAN en zeg jouw shit in mijn gezicht""
dat doe ik ook! denk je dat ik ven req.....b zoals jij bang ben? hehehh
Ik ben hier zeker voor a lang time!!! ik ben a lang nog niet klaar met jou ! je krijgt hier geen kans om jouw shit te zaaien! anders waarom doe jij het niet op andere issousiyyen sites!
yallah qewwad a taqeh.......ct !

Ighes



Ik heb een leuke idee,
hier bij nodig ik Ayned en Tassusyt bij mij thuis uit om het uit te praten, want zo kan het echt verder.

abrid

Citaat van: Ighes op 27/10/2005 om 15:16:42


Ik heb een leuke idee,
hier bij nodig ik Ayned en Tassusyt bij mij thuis uit om het uit te praten, want zo kan het echt verder.

:)

Azjdhiedh

een tip a irifyen inou,

laat die thawa n wedjoen maar lekker lullen.
terwijl zij hier hun ego op proberen te krikken met allerlei leugens en verzinsels, lach ik ze wel uit vanavond als ze op 2M weer staan te stampen in het zand om bij de "arabieren" een wit voetje te halen.

SAMADIE

IK VERBAAS  me elke keer weer over het niveau van sommige mensen hier. is er niks anders om er over te descusieren ??

ayned_m

#55
hey samadi, en uchan!
jullie weten niet waar het over gaat ! dus het zou erg leuk zijn als jullie met jullie zaaken bemoeien! en laten jullie mij met die teef!
uchan : iwa ! zie je adjoen als een belediging, dan? taz
ik heb niet zomaar hekel aan iemand!!!
jullie mogen reageren alleen als jullie , jullie aangesproken voelen!
azul Ighes!
hehehheh
ben gek ! bij jouw thuis ? heheheh nee ,man ! jouw huis is schoon ! en hou het zo !

Sabadilla

he Ayned ik zou graag een toneelstukje van je willen zien samen met Tament_n_sous ;D

ayned_m

heheheheh! mag niet van allah ! ik ben geen ..... ster! hehehehe! dus !

SAMADIE

nu begrijp ik het je bent gewoon niet goed opgevoed!? als je wil dat we niet reageren moet je maar dan deze discusie prive gaan voeren! ik weet nu of je het het weet maar dit is een semiopenbaare froum

ayned_m

azul samadi!
als je weet dat ik niet opgevoed ben ! waarom zou jij niet naar gouda komen om mij een opvoeding les te geven !
tqefred a wlidi! awyit di nannac ad ac teffegh mlih!
het gaat hier om tmazight en dat bespreek ik niet  privé !
iwa sseb
azul
ayned