Losing Weight During Ramadan

Gestart door Inuit, 18/10/2005 om 21:27:03

Samariaan

bedankt voor t artikel, inuit, maar als ik t vergelijk met andere volken doen marokkanen het wel op de goede manier door met eerst een soepje te beginnen.

En zoals een beroemde dietiste ooit zei..je bent wat je eet..

Inuit

Citaat van: Samariaan op 18/10/2005 om 21:35:17
bedankt voor t artikel, inuit, maar als ik t vergelijk met andere volken doen marokkanen het wel op de goede manier door met eerst een soepje te beginnen.

En zoals een beroemde dietiste ooit zei..je bent wat je eet..
Het probleem is dat als je een hele dag niet hebt gegeten dan is je verbranding heel laag, dus moet je eigenlijk heel rustig beginnen om te voorkomen dat alles omgezet wordt in love handles. Maar jah, het oog is groter dan de maag :)
It's all about zelfbeheersing.

Dora

ik kom in de ramadan altijd aan..terwijl ik eigenlijk heeeeeeel weinig eet..drink bijna alleen koffie..kan zo 6 kopjes naar achter werken..gek he..

maar als het voorbij is gaat t gelukkig weer..

Samariaan

Citaat van: Inuit op 18/10/2005 om 21:39:05

Het probleem is dat als je een hele dag niet hebt gegeten dan is je verbranding heel laag, dus moet je eigenlijk heel rustig beginnen om te voorkomen dat alles omgezet wordt in love handles.

haha love handles, die is goed

athsaynou

Een klein beetje love handls is wel mooi vind ik, niet al te skinny..

Maar over het gewicht verliezen in de Ramadan... Ik eet niet in de middag maar haal het allemaal in de avond in..dus blijf gelijk..