Hoofdmenu

Wenkbrauwen Epileren

Gestart door Hadou, 13/10/2005 om 22:33:19

*****

Ik val niet onder de Paus, ben een protestantse ketter.

Izouran

Citaat van: m7 op 15/10/2005 om 17:31:13
Ik val niet onder de Paus, ben een protestantse ketter.

oh op die manier.

Wel tof toch?

*****

In het laatste Bijbelboek staat een vrij ernstige waarschuwing tegen mensen die dingen aan de Bijbel toevoegen, of ervan afnemen.De Paus kan me niet schelen, maar die waarschuwing neem ik serieus.

Maar goed, dit alles valt onder een eerder gestartte "Off Topic topic".
Niks Amazigh gerelateerd, dus ik stel voor dat we deze heilloze weg niet verder bewandelen.

Izouran


Isefrawen

#49
Citaat van: m7 op 15/10/2005 om 17:09:25
"En de Here Here sprak: Voorwaar, Zij die hunne wenkende brauwen onnatuurlijk laten trekken, wee hun. Een eeuwig verbaasde  blik zij hun deel van eeuwigheid tot eeuwigheid, amen"

Jodocus 15 vers 38

Laat Alfred Jodocus Kwak je maar niet horen! Hij heeft zijn wenkbrauwen net nog laten bijschaven...


*****


Dora

Citaat van: m7 op 15/10/2005 om 17:09:25
"En de Here Here sprak: Voorwaar, Zij die hunne wenkende brauwen onnatuurlijk laten trekken, wee hun. Een eeuwig verbaasde  blik zij hun deel van eeuwigheid tot eeuwigheid, amen"

Jodocus 15 vers 38

hahahaha...geloof net in jodocus..wel in kwak..

Riffia_16

Citaat van: miss.F. op 14/10/2005 om 15:07:56
Ik heb vernomen dat dat haram is en dat is voor mij de reden dat ik het niet doe


juist ;)

je bent dan vervloekt..

SAMADIE

IK VIND HET NIET MOOI beetje kan geen kwaad maar nietzo dun als een vetertje yogo`s hebben dat vaak, maar ik ken een maorkaan die dat ook doet baah hij is ``man``

riffiaa

wenkbrouwen heb je zo mooi van Allah swt gekregen in zo n mooie vorm en kleur,,, maar ja er zijn altijs wel sajtans die het moeten verpesten,,,egt jammer en dat meen ik 100%

p.s. waarom moeten mensen weer teveel beinvloed worden door de maatschappij..:( :(

goudsemocro

HARAM MENSEN WOLLAH DIT IS KKERG HARAM MAAR JA IEDEREEN MOET ZELF WETEN MAAR HET BLIJFT HARAM

*****

Citaat van: riffiaa op 27/10/2005 om 15:54:32
wenkbrouwen heb je zo mooi van Allah swt gekregen in zo n mooie vorm en kleur,,, maar ja er zijn altijs wel sajtans die het moeten verpesten,,,egt jammer en dat meen ik 100%

p.s. waarom moeten mensen weer teveel beinvloed worden door de maatschappij..:( :(

Je haar heb je ook zo mooi gekregen. Weg met de kapper!!!!!!!! Schaar in je haar, haram!  Stelletje Satans. 

Dora

hahaha..ya gekkehuis..mooie vorm en kleur??...

Timarzgha

Citaat van: riffiaa op 27/10/2005 om 15:54:32
wenkbrouwen heb je zo mooi van Allah swt gekregen in zo n mooie vorm en kleur,,, maar ja er zijn altijs wel sajtans die het moeten verpesten,,,egt jammer en dat meen ik 100%

p.s. waarom moeten mensen weer teveel beinvloed worden door de maatschappij..:( :(
masha'allah dame je hebt gesproken (Y)

noemid

whahahahahah

dit is weer zo een topic net als die marokkaans emeisjes die hun haar blonderen...


azul azul