Hoofdmenu

Wenkbrauwen Epileren

Gestart door Hadou, 13/10/2005 om 22:33:19

Tamza

Wat is een Brazilian wax?

Bij een Brazilian wax worden alle haren verwijderd in het schaamstreekgebied: venusheuvel (= pubis), vagina,  het perineum en rond de anus.Na een Brazilian wax hoef je niet meer bang te zijn voor haren die onder je slip vandaan komen.Je krijgt een bikini-lijn met een zachte huid,  zonder pukkels en irritaties. Bij een "Brazilian" blijft alleen een streep haar op de venusheuvel over.


Tamza

Hadou, heb jij weleens een Brazilian Wax laten doen? Zo ja: hoe reageerde je omgeving daarop?

Tamza

Citaat van: Tikinas op 14/10/2005 om 20:00:04
Je weet toch sommige vrouwen hebben een streepje anderen een hele bos. En je heb ook de brazilian wax

Nee, dat is iets anders. Hier heb je de verschillende stijlen:

de Hollywood - alle haren weg
de Spfinx - alle haren weg
de Playboy - alle haren weg
de Brazilian - alle haren weg, 1 streepje haar in de midden blijft
de Triangle - een driehoekje, breed van boven, smal van onderen.
de Beckham - de hanenkam in het midden
de Highway  - streepje kaal in de midden
de Landingsbaan - 2 streepjes haar links en rechts van een streepje kaal in de midden
de Valentijn - een hartje op de venusheuvel
de Tiffany - een vierkantje
de Letter - 1e letter van je partner
de Fullwax - alle haren aan de voorkant weg

Hadou

Citaat van: Tamza op 14/10/2005 om 20:14:57
Hadou, heb jij weleens een Brazilian Wax laten doen? Zo ja: hoe reageerde je omgeving daarop?
Nee, tot nu toe heb ik ok nooit van dat wax gehoord. Ik wist wel dat mannen ( TV films) al hun haren ( rug en billen) lieten verwijderen, maar ik niet. Ik ben gelukkig niet zo behaard. Zelfs mijn borst haar is dunnetjes.

Hadou

#19
Citeer
Vreemd dat een man hierover begint.
Ik ben over begonnen, omdat ik vroeger een vriendin had die haar wenkbrauwen liet epileren met laser en dat een beetje mislukt was.. Ik vond het niet mooi staan bij haar. Ik wachtte af tot ze opgroeiden ,maar nee hoor!! Later ging het toch uit..
Soms vraag ik me af wat sommige vrouwen in beweging brengt om iets te veranderen aan hun lichaam waar later  spijt van krijgen..
Citeer
Het is eigenlijk haram, maar ik heb begrepen dat het wel is toegestaan om ze een beetje in vorm te brengen en niet alles weg te halen tot je maar één dun lijnt je overhoud. Ikzelf doe het wel omdat ik het mooier vind staan.
Natuurlijk moet je het zelf weten. Het is jouw lichaam en jij bent de baas over.
Citeer
Wat anderen ervan vinden kan me niks schelen er zijn ergere dingen op de wereld.
helaas wel, ja!! daar heb je wel gelijk in..

Tikinas

Citaat van: Tamza op 14/10/2005 om 20:21:15
Citaat van: Tikinas op 14/10/2005 om 20:00:04
Je weet toch sommige vrouwen hebben een streepje anderen een hele bos. En je heb ook de brazilian wax

Nee, dat is iets anders. Hier heb je de verschillende stijlen:

de Hollywood - alle haren weg
de Spfinx - alle haren weg
de Playboy - alle haren weg
de Brazilian - alle haren weg, 1 streepje haar in de midden blijft
de Triangle - een driehoekje, breed van boven, smal van onderen.
de Beckham - de hanenkam in het midden
de Highway  - streepje kaal in de midden
de Landingsbaan - 2 streepjes haar links en rechts van een streepje kaal in de midden
de Valentijn - een hartje op de venusheuvel
de Tiffany - een vierkantje
de Letter - 1e letter van je partner
de Fullwax - alle haren aan de voorkant weg


Misschien een spannende manier om je "amazigh zijn" te uiten doormiddel van  een "z"

Isefrawen

Citaat van: Tikinas op 14/10/2005 om 22:44:22
Citaat van: Tamza op 14/10/2005 om 20:21:15
Citaat van: Tikinas op 14/10/2005 om 20:00:04
Je weet toch sommige vrouwen hebben een streepje anderen een hele bos. En je heb ook de brazilian wax

Nee, dat is iets anders. Hier heb je de verschillende stijlen:

de Hollywood - alle haren weg
de Spfinx - alle haren weg
de Playboy - alle haren weg
de Brazilian - alle haren weg, 1 streepje haar in de midden blijft
de Triangle - een driehoekje, breed van boven, smal van onderen.
de Beckham - de hanenkam in het midden
de Highway  - streepje kaal in de midden
de Landingsbaan - 2 streepjes haar links en rechts van een streepje kaal in de midden
de Valentijn - een hartje op de venusheuvel
de Tiffany - een vierkantje
de Letter - 1e letter van je partner
de Fullwax - alle haren aan de voorkant weg


Misschien een spannende manier om je "amazigh zijn" te uiten doormiddel van  een "z"

Zorro is back in town...

Dora


Inuit

Citaat van: Tamza op 14/10/2005 om 20:14:57
Hadou, heb jij weleens een Brazilian Wax laten doen? Zo ja: hoe reageerde je omgeving daarop?
ziet de omgeving jou venusheuveltje dan?

Tamza

Citaat van: Tikinas op 14/10/2005 om 22:44:22
Misschien een spannende manier om je "amazigh zijn" te uiten doormiddel van  een "z"

Niks spannend, gewoon nationalistisch.

Tikinas

Citaat van: Tamza op 14/10/2005 om 23:01:54
Citaat van: Tikinas op 14/10/2005 om 22:44:22
Misschien een spannende manier om je "amazigh zijn" te uiten doormiddel van  een "z"

Niks spannend, gewoon nationalistisch.

nee als je dan de hele tijd met je broek op je knieen loopt, dat is pas nationalistisch

Tamza

Citaat van: eskimo op 14/10/2005 om 22:57:07
ziet de omgeving jou venusheuveltje dan?

Nee gebruiker01, maar ik vroeg me wel af of Hadou last heeft van een bemoeizuchtige omgeving als ie zn venusheuveltje waxt. Dat zijn immers de dringende vragen van dit leven.

En jij, hars jij je oksels of eventueel je reet? Zo ja, hoe reageerde je omgeving erop?

Tamza

Met andere woorden: topics als deze gaan werkelijk nergens over. Wat boeit het of je je wenkbrauwen epileert en hoe je omgeving erop reageert? Das net zo dom als mijn vraag aan een man of ie zn niet bestaande venusheuvel waxeert.

Doe effe gezond, nerds.

Inuit

Citaat van: Tamza op 14/10/2005 om 23:05:45
Nee gebruiker01, maar ik vroeg me wel af of Hadou last heeft van een bemoeizuchtige omgeving als ie zn venusheuveltje waxt. Dat zijn immers de dringende vragen van dit leven.
volgens mij heeft een man geen venusheuveltje, maar ik kan mij daarin vergissen.

Citeer
En jij, hars jij je oksels of eventueel je reet? Zo ja, hoe reageerde je omgeving erop?
nee, ik doe niet aan harsen, scheer liever.
en overigens vind ik het wel erg gay als een man zijn reet scheert.

Tamza

Citaat van: eskimo op 14/10/2005 om 23:20:05
volgens mij heeft een man geen venusheuveltje, maar ik kan mij daarin vergissen.

Je bent weer eens erg scherp. Bravo, mejong. Echt zo (y).

Citeer
nee, ik doe niet aan harsen, scheer liever.
en overigens vind ik het wel erg gay als een man zijn reet scheert.

Thnx for the info.