ze zijn weer open music shop Al Kautar in utrecht?

Gestart door ramon710, 10/10/2005 om 01:40:59

ramon710

jeetje een hele discusie van gemaakt?
ooo ik dacht dat ze een man was.
heb even haar profiel nog bekeken en stond een man in?
wat het eerlijk is je probeert iemand de weg uit te leggen en der komt er iemand van het is daar en daar, je kan tegen wordig niet eens een gewonne discusie beginne met iemand hier op de website het moet altijd uit de hand loopen?

een luisterende oor is beter dan een pratende mond zij mij opa altijd tegen me, en gelijk had die?

azul azul mijn ryfies

noemid

#16
Citaat van: Ouahida op 12/10/2005 om 01:33:11
Citaat van: Ariri op 12/10/2005 om 01:30:59
Citaat van: Ouahida op 12/10/2005 om 01:27:02
Bedankt trouwens, allemaal voor de uitleg....ik hoop dat ik het kan vinden.

als je op station bent vraag om de kanaalstraat. is 5 min lopen. je hoeft geen straten of zo te onthouden.

azul azul



Ik ben niet zo vrager, sommige mensen zijn heel laks en sturen je alle kanten op, behalve de juiste.

blijft alleen de plattegrond over he?


azul azul

bentayeb

Ze hadden ooit toch een site waarom doet hij het niet meer.

www.AlKautar.nl

Tamza

#18
Citaat van: ramon710 op 12/10/2005 om 01:12:37
tamza jongen, je neemt alvanaf een berg al van aan dat ik de eigenaar ben?
ik ben maar een klant van ze , die hun maar een plezier doet om op het gebied van internet oproepen te doen dus zo doende?
En hoe ij t uitlegt, je lijkt wel van de video HALIMA.... roeh amoe awdad roeh amoe....roeh amoe...
ze kan beter de taxi nemen hoe ij t uitlegt je doet net of ze de jaarbeurs kent en al de straaten die je opnoemt.
heel makelijk vanaf de stadion de tram richting kanaleneiland de eerste halte nemen westplein, and that's it?

azul mijn brother???



Ach, houd toch je bek, aansteller. Tering zeg. Wees blij met mijn uitleg, zeikschuit. Die van jouw is niet eens leesbaar, laat staan accuraat.


Tamza

#19
Citaat van: ramon710 op 12/10/2005 om 01:34:56
jeetje een hele discusie van gemaakt?
ooo ik dacht dat ze een man was.
heb even haar profiel nog bekeken en stond een man in?
wat het eerlijk is je probeert iemand de weg uit te leggen en der komt er iemand van het is daar en daar, je kan tegen wordig niet eens een gewonne discusie beginne met iemand hier op de website het moet altijd uit de hand loopen?

een luisterende oor is beter dan een pratende mond zij mij opa altijd tegen me, en gelijk had die?

azul azul mijn ryfies

Weet niet wat je nu zit te ijlen, maar bij mijn profiel staat duidelijk VROUW. Dus ga elders janken.

Tikinas

Citaat van: Tamza op 12/10/2005 om 19:28:33
Citaat van: ramon710 op 12/10/2005 om 01:34:56
jeetje een hele discusie van gemaakt?
ooo ik dacht dat ze een man was.
heb even haar profiel nog bekeken en stond een man in?
wat het eerlijk is je probeert iemand de weg uit te leggen en der komt er iemand van het is daar en daar, je kan tegen wordig niet eens een gewonne discusie beginne met iemand hier op de website het moet altijd uit de hand loopen?

een luisterende oor is beter dan een pratende mond zij mij opa altijd tegen me, en gelijk had die?

azul azul mijn ryfies

Weet niet wat je nu zit te ijlen, maar bij mijn profiel staat duidelijk VROUW. Dus ga elders janken.

Misschien bedoelt hij dat er een man in je profiel stond?

Tamza

Citaat van: Tikinas op 12/10/2005 om 19:40:36
Misschien bedoelt hij dat er een man in je profiel stond?

Oooh, nee dan kan het wel. Sorry, Ramon. Er staat inderdaad af en toe een man in mijn profiel. Soms neemt ie zelfs een vrouw mee naar mn profiel om daar l7ub te doen.

Tikinas

Citaat van: Tamza op 12/10/2005 om 19:45:16
Citaat van: Tikinas op 12/10/2005 om 19:40:36
Misschien bedoelt hij dat er een man in je profiel stond?

Oooh, nee dan kan het wel. Sorry, Ramon. Er staat inderdaad af en toe een man in mijn profiel. Soms neemt ie zelfs een vrouw mee naar mn profiel om daar l7ub te doen.

whahahahahahaha

ramon710

haha en dit noemt zeg amazigh.nl
naar mijn mening tamza heb ik in je profiel dus van je naam waar je gegevens staan en heb genomen dat er eerst geslacht een man der in stond gemeld.
Ik heb m vandaag weer even bekeken en is waarschijnlijk nu goed gemeld vrouw 22 jaar?
en hoe je mij uitscheld klonk je wel een kind van 14 jaar wel?
maar goed mij fout en me excuus der over.
en laten we het even leuk hebben hier bij amazigh.nl
waarom moeten we altijd zijn van ik weet t beter dan jou, in plaats van elkaar leren.
ik denk maar dat ik maar gelijk een nieuw onderwerp hier begin bij amazigh.nl van Waarom niet van elkaar leren? elkaar begrijpen, elkaar helpen, elkaar steunen. wij Amazighen de nieuwe generatie.

azul azul 

athsaynou

We verlagen ons weer...Zucht.. leuk dat ie weer open is.

noemid

Citaat van: bentayeb op 12/10/2005 om 19:21:14
Ze hadden ooit toch een site waarom doet hij het niet meer.

www.AlKautar.nl

neej, hebben ze nooit gehadb (heb vandaag gevraagd)


is overigens heeel mooi geworden,!!! je kan er ook plaatjes (bv amazighvlag)op adjouns laten zetten!! ga ik doen ;D


azul azul

Sa3ieD


Lâle

Hele mooie winkel joh, helemaal mijn stijl. En het personeel: super! Je moet er alleen niet naar toe gaan als je haast hebt. Dankzij die jongen heb ik de nacht in Utrecht moeten doorbrengen, als hij me eerder had laten gaan was ik waarschijnlijk voor het ongeluk al weggeweest uit Utrecht. Maarja, je moet wat over hebben voor een cd.

**Fahida**



Ben er afgelopen week geweest, en ja het had wel iets. Heel netjes en allerlei soorten muziek. Alleen jammer dat alles heel snel is uitverkocht.

Maar ik weet nu wel waar ik moet zijn voor mijn muziek!!!!!