amazigh activisten creeren een probleem II

Gestart door Dora, 07/10/2005 om 11:42:44

Dora

Citaat van: Timarzgha op 10/10/2005 om 22:13:52
Citaat van: L_L op 10/10/2005 om 22:05:19
ow ja timarzgha > ramadan mubarak a tawmat..we zijn al een week verder en heb je niet eens een gezegende ramadan toegewenst...schande!!
haha jij ook lieverd ramadan moebarrak (Y)

allah ie barak fik :)

Timarzgha

Citaat van: Ilizi op 10/10/2005 om 22:21:23
Citaat van: Timarzgha op 10/10/2005 om 21:55:00
Luister eens illizi de discussie ging over moslim en de topic starter had het over moslims, ik betrek dus niets
beter lezen cammeraad en voor jou heb je ook altijd nog http://www.atheisten.die.niet.kunnen.lezen.nl
Azul
Weet jij dat volgens chariaa jij krijgt straf tot dood, omdat jij mij zonder bewijs beschuldigd van atheist zijn. En weet jij dat volgens Islam er voorwaarden zijn om iemand ahteist te zijn..?
Jij brengt Moslims en niet Islam meer schade dan wat jij denkt...
Lul niet zo slap man, jij komt hier mij vertellen dat ik weer de islam er in betrok terwijl de topic over de islam/moslims ging
Beter lezen jongen en ik geef mij vissie en vertegenwoordig niemand anders dan mijn vissie
Ik kan dus moeilijk schade brengen aan iets behalve aan mensen die hersenloos onzin uitkramen wa sallaam (btw deze topic ging niet over mij illizi maar over iets anders, leer lezen ajb)

Inuit

Citaat van: ! op 10/10/2005 om 18:58:32
Als jij vind dat de economische situatie de hoogste prioriteit heeft voor irrifyen, moet jij dat vinden; maar het doet niet af aan andermans intelligentie of gezichtsvermogen als ie niet met jou eens is. als eerste begon je over het belang van Imazighen die je later afzwakte naar alleen de groep Irrifyen. Het moet jou niet ontgaan zijn dat er buiten Arif ook Irrifyen wonen. En tot die groep zullen die 'individueen' ook behoren. Tis dus niet vreemd dat ze prioriteiten stellen die dicht bij hun staan. Om mezelf als voorbeeld te nemen, staat bij mij de economische situatie in Arif niet op de eerste plaatst als het gaat om het belang van de Imazighen. Mijn voornaamste motivatie voor het inzetten voor het Tamazight, zijn mijn eigen ervaringen; niet de situatie in Arif. Mijn prioriteit ligt daarom bij het Tamazight in Nederland. Dus geen gebrek aan inteligentie of toe aan een nieuwe bril, maar gewoon waar je interesses liggen; die voor een groot deel gevormd worden door je ervaringen en je omgeving.
Je bevestigt hier gewoon hetgeen ik aan het begin al zei, namelijk dat de activisten voor hun eigen belangen strijden. Dus ik denk dat we wel vast kunnen stellen dat we op 1 lijn staan :)

Citeer
Wees dus een bietje minder arrogant, wil je?
Ik zal er op letten, arrogantie is namelijk mijn tweede natuur, schiet soms even door ::)

Dobry Den

#48
Nee hoor, Eskimo. Ik bevestig niet hetgeen je eerder hebt gezegd (beschuldiging richting atheistische Tamazight-activisten). Lees mijn berichten maar nog een keer goed door.

Inuit

Citaat van: ! op 10/10/2005 om 23:21:56
Nee hoor, Eskimo. Ik bevestig niet hetgeen je eerder hebt gezegd (beschuldiging richting atheistische Tamazight-activisten). Lees mijn berichten maar nog een keer goed door.

Citaat van: ! op 10/10/2005 om 02:38:11
Citaat van: eskimo op 09/10/2005 om 06:02:33
Overigens heb je in mijn ogen een nogal naiefe houding, de atheistische anazigh-activisten strijden voor hun eigen belang(en) en niet voor die van de Imazighen. Het verbaast mij dat je dat niet ziet.

Tis wel een zware beschuldiging. Kun je deze ook onderbouwen met bewijzen?

Dobry Den

Citaat van: eskimo op 10/10/2005 om 23:38:02
Citaat van: ! op 10/10/2005 om 23:21:56
Nee hoor, Eskimo. Ik bevestig niet hetgeen je eerder hebt gezegd (beschuldiging richting atheistische Tamazight-activisten). Lees mijn berichten maar nog een keer goed door.

Citaat van: ! op 10/10/2005 om 02:38:11
Citaat van: eskimo op 09/10/2005 om 06:02:33
Overigens heb je in mijn ogen een nogal naiefe houding, de atheistische anazigh-activisten strijden voor hun eigen belang(en) en niet voor die van de Imazighen. Het verbaast mij dat je dat niet ziet.

Tis wel een zware beschuldiging. Kun je deze ook onderbouwen met bewijzen?


Ja en?

E3ber_Tastite


azul,

Wat is het zwak om mensen te oordelen op iets wat ze niet zijn, of willen doen. Mensen geloven in hun eigen hersenspinsels, en schotelen het voor alsof het de waarheid is.

Laat die Amazigh-activisten met rust, ze hebben het al heel moeilijk, en jullie douwen ze nog harder de grond in. En als jullie het beter kunnen, waarom starten jullie dan geen eigen bewegingkje op.

En kom mij nu niet gelijk voor atheist beschuldigen, of wat dan ook. Ik weet wel beter.

Dora

Citaat van: Ighzar n Aghbar op 11/10/2005 om 00:16:58

azul,

Wat is het zwak om mensen te oordelen op iets wat ze niet zijn, of willen doen. Mensen geloven in hun eigen hersenspinsels, en schotelen het voor alsof het de waarheid is.

Laat die Amazigh-activisten met rust, ze hebben het al heel moeilijk, en jullie douwen ze nog harder de grond in. En als jullie het beter kunnen, waarom starten jullie dan geen eigen bewegingkje op.

En kom mij nu niet gelijk voor atheist beschuldigen, of wat dan ook. Ik weet wel beter.

beginnen we eindelijk beetje elkaar tegemoet te komen kom jij weer met je vinger wijzen >:(

nog even...het begint te komen..

Dora

Citaat van: Timarzgha op 10/10/2005 om 22:31:01
Citaat van: Ilizi op 10/10/2005 om 22:21:23
Citaat van: Timarzgha op 10/10/2005 om 21:55:00
Luister eens illizi de discussie ging over moslim en de topic starter had het over moslims, ik betrek dus niets
beter lezen cammeraad en voor jou heb je ook altijd nog http://www.atheisten.die.niet.kunnen.lezen.nl
Azul
Weet jij dat volgens chariaa jij krijgt straf tot dood, omdat jij mij zonder bewijs beschuldigd van atheist zijn. En weet jij dat volgens Islam er voorwaarden zijn om iemand ahteist te zijn..?
Jij brengt Moslims en niet Islam meer schade dan wat jij denkt...
Lul niet zo slap man, jij komt hier mij vertellen dat ik weer de islam er in betrok terwijl de topic over de islam/moslims ging
Beter lezen jongen en ik geef mij vissie en vertegenwoordig niemand anders dan mijn vissie
Ik kan dus moeilijk schade brengen aan iets behalve aan mensen die hersenloos onzin uitkramen wa sallaam (btw deze topic ging niet over mij illizi maar over iets anders, leer lezen ajb)

denk aan je hart he....

Izwan

Citaat van: Ighzar n Aghbar op 11/10/2005 om 00:16:58

azul,

Wat is het zwak om mensen te oordelen op iets wat ze niet zijn, of willen doen. Mensen geloven in hun eigen hersenspinsels, en schotelen het voor alsof het de waarheid is.

Laat die Amazigh-activisten met rust, ze hebben het al heel moeilijk, en jullie douwen ze nog harder de grond in. En als jullie het beter kunnen, waarom starten jullie dan geen eigen bewegingkje op.

En kom mij nu niet gelijk voor atheist beschuldigen, of wat dan ook. Ik weet wel beter.
Kritiek krijgen is gezond. Onze Amazigh-activisten hebben het hard nodig anders....

Izouran

Citaat van: Izwan op 11/10/2005 om 21:07:34
Citaat van: Ighzar n Aghbar op 11/10/2005 om 00:16:58

azul,

Wat is het zwak om mensen te oordelen op iets wat ze niet zijn, of willen doen. Mensen geloven in hun eigen hersenspinsels, en schotelen het voor alsof het de waarheid is.

Laat die Amazigh-activisten met rust, ze hebben het al heel moeilijk, en jullie douwen ze nog harder de grond in. En als jullie het beter kunnen, waarom starten jullie dan geen eigen bewegingkje op.

En kom mij nu niet gelijk voor atheist beschuldigen, of wat dan ook. Ik weet wel beter.
Kritiek krijgen is gezond. Onze Amazigh-activisten hebben het hard nodig anders....


Maar met een hoog temperament leidt dat vaak niet naar tot goede resultaten.

Izwan

Citaat van: Izouran op 11/10/2005 om 21:09:39
Citaat van: Izwan op 11/10/2005 om 21:07:34
Citaat van: Ighzar n Aghbar op 11/10/2005 om 00:16:58

azul,

Wat is het zwak om mensen te oordelen op iets wat ze niet zijn, of willen doen. Mensen geloven in hun eigen hersenspinsels, en schotelen het voor alsof het de waarheid is.

Laat die Amazigh-activisten met rust, ze hebben het al heel moeilijk, en jullie douwen ze nog harder de grond in. En als jullie het beter kunnen, waarom starten jullie dan geen eigen bewegingkje op.

En kom mij nu niet gelijk voor atheist beschuldigen, of wat dan ook. Ik weet wel beter.
Kritiek krijgen is gezond. Onze Amazigh-activisten hebben het hard nodig anders....


Maar met een hoog temperament leidt dat vaak niet naar tot goede resultaten.
Klopt. maar van tijd tot tijd kritiek krijgen is zeer gezond.

Timarzgha

Citaat van: L_L op 11/10/2005 om 20:24:20
Citaat van: Timarzgha op 10/10/2005 om 22:31:01
Citaat van: Ilizi op 10/10/2005 om 22:21:23
Citaat van: Timarzgha op 10/10/2005 om 21:55:00
Luister eens illizi de discussie ging over moslim en de topic starter had het over moslims, ik betrek dus niets
beter lezen cammeraad en voor jou heb je ook altijd nog http://www.atheisten.die.niet.kunnen.lezen.nl
Azul
Weet jij dat volgens chariaa jij krijgt straf tot dood, omdat jij mij zonder bewijs beschuldigd van atheist zijn. En weet jij dat volgens Islam er voorwaarden zijn om iemand ahteist te zijn..?
Jij brengt Moslims en niet Islam meer schade dan wat jij denkt...
Lul niet zo slap man, jij komt hier mij vertellen dat ik weer de islam er in betrok terwijl de topic over de islam/moslims ging
Beter lezen jongen en ik geef mij vissie en vertegenwoordig niemand anders dan mijn vissie
Ik kan dus moeilijk schade brengen aan iets behalve aan mensen die hersenloos onzin uitkramen wa sallaam (btw deze topic ging niet over mij illizi maar over iets anders, leer lezen ajb)

denk aan je hart he....
haha ik kan wel tegen een stootje dus...;)