Imazighen activisten creëren een probleem

Gestart door Izwan, 06/10/2005 om 20:40:54

Timarzgha

Citaat van: L_L op 13/10/2005 om 23:14:32
ben blij dat ze niet gerageerd hebben..zou toch alleen maar tot schelden uitlopen en beledegingen...ben blij dat ik de enige ben die de eer heeft om jou te mogen beledigen :P...
het is dat je een vrouw bent anders.....;)
Het werd gewoon klote omdat het eigenlijk neerkwam op roddelen daar zij niet van partij zijn, maar goed helaas pindakaas wa sallaam

Izwan

Citaat van: Timarzgha op 13/10/2005 om 22:55:40
Deze hele discussie is vaag geweest achteraf gezien
Je kunt je de vraag stellen of die kwallen die de islam telkens aanvallen amazigh activisten zijn of anti-islam activisten zijn
Ik krijg meer de indruk dat het vooral snotneuzen zijn van de laatste categorie die niets met de amazigh zaak te maken hebben, maar vanuit een zijlijn mensen toeroepen het andere pad te nemen
Met de wijsheid van nu hebben we denk ik de verkeerde discussie gevoerd
Zonder deze discussie was jij waarschijnlijk niet wijzer geworden. Dit is dus niet voor niets geweest. Positief bekijken.

Dora

ben jij er wat wijzer van geworden izwan?

Timarzgha

Citaat van: Izwan op 13/10/2005 om 23:38:23
Citaat van: Timarzgha op 13/10/2005 om 22:55:40
Deze hele discussie is vaag geweest achteraf gezien
Je kunt je de vraag stellen of die kwallen die de islam telkens aanvallen amazigh activisten zijn of anti-islam activisten zijn
Ik krijg meer de indruk dat het vooral snotneuzen zijn van de laatste categorie die niets met de amazigh zaak te maken hebben, maar vanuit een zijlijn mensen toeroepen het andere pad te nemen
Met de wijsheid van nu hebben we denk ik de verkeerde discussie gevoerd
Zonder deze discussie was jij waarschijnlijk niet wijzer geworden. Dit is dus niet voor niets geweest. Positief bekijken.
Ik zei met de wijsheid van nu en die wijsheid is een produkt van onder andere deze discussie
In deze discussie heb ik geleerd dat het slechts een aantal mensen zijn die uit zijn op verdeeldheid en niemand of niets vertegenwoordigen anders dan hun verfoeilijke breintjes
Ik bekijk het wel degelijk positief al is het gene wat ik voor ogen had niet gebeurd, wa sallaam o aleikoem 

Izwan