Hoofdmenu

groupe foudl

Gestart door jorouh, 02/10/2005 om 00:07:37

jorouh

salaam aythma th soeythma,
eerst en vooral wil ik mij verontschuldigen voor deze schok dat ik jullie nu even heb bezorgd maar dat was maar een kwestie van aandacht trekken, hihi samhamay...ok wat ik jullie wil vragen is of er iemand informatie heeft over een tmazight band nl. Goupe Foudl( ik heb het hier zeker niet over die algerijnse rai-master, maar degelijk over een rif-goep)....ene lied over amnoes en het ander over tasrieth th tawas moerray tha fa innes.....
ok ik bedank jullie al zeker voor het lezen en hopend op reactie 


thirli

Ik heb hem wel voor je maar dat wordt zoeken, ik moet eerst ff diep in mijn kelder gaan kijken. Maar beter laat denk ik dan nooit.

thirli

Citaat van: jorouh op 02/10/2005 om 00:07:37
salaam aythma th soeythma,
eerst en vooral wil ik mij verontschuldigen voor deze schok dat ik jullie nu even heb bezorgd maar dat was maar een kwestie van aandacht trekken, hihi samhamay...ok wat ik jullie wil vragen is of er iemand informatie heeft over een tmazight band nl. Goupe Foudl( ik heb het hier zeker niet over die algerijnse rai-master, maar degelijk over een rif-goep)....ene lied over amnoes en het ander over tasrieth th tawas moerray tha fa innes.....
ok ik bedank jullie al zeker voor het lezen en hopend op reactie 



Gevonden, Groupe Faudl met

-Thaniboet
-Mouray
etc.

Als je die bedoelt dan ga ik hem voor je naar mp3 overzetten.