Hoofdmenu

hoceima kid

Gestart door riffii1981, 15/09/2005 om 13:40:12

riffii1981

Azul Agoya,

Ik wil je hartelijk bedanken voor je bijdragen die je geleverd hebt maar ik wil je alleen vragen of je voortaan niet wilt oploaden in RAPIDSHARE...dat is een klote uploaden voor degene die downloaden.

Je kan namelijk maar 1 x per uur iets downen tenzij je permium account hebt!

Bijvoorbaat dank

Zi-hoceima

Citaat van: riffii1981 op 15/09/2005 om 13:40:12
Azul Agoya,

Ik wil je hartelijk bedanken voor je bijdragen die je geleverd hebt maar ik wil je alleen vragen of je voortaan niet wilt oploaden in RAPIDSHARE...dat is een klote uploaden voor degene die downloaden.

Je kan namelijk maar 1 x per uur iets downen tenzij je permium account hebt!

Bijvoorbaat dank

klopt ik weet maar via yousendit.com kan je maar 25 maal downloaden en is een week geldig

en sommige mensen hier die blokken de link zodat niemand kan downloaden

maar ok ik zal wel via yousendit doen en als iemand te laat is vraagt er maar nog keer om dan up ik em opnieuw

Klatta

doe beter via you send it ja.,.,
want ik heb download accelerator en met die rapidshare kun je dan niet downloaden..

riffii1981

Citaat van: hoceimakid op 15/09/2005 om 14:16:12
Citaat van: riffii1981 op 15/09/2005 om 13:40:12
Azul Agoya,

Ik wil je hartelijk bedanken voor je bijdragen die je geleverd hebt maar ik wil je alleen vragen of je voortaan niet wilt oploaden in RAPIDSHARE...dat is een klote uploaden voor degene die downloaden.

Je kan namelijk maar 1 x per uur iets downen tenzij je permium account hebt!

Bijvoorbaat dank

klopt ik weet maar via yousendit.com kan je maar 25 maal downloaden en is een week geldig

en sommige mensen hier die blokken de link zodat niemand kan downloaden

maar ok ik zal wel via yousendit doen en als iemand te laat is vraagt er maar nog keer om dan up ik em opnieuw

Shokran !! Is niet lullig bedoeld ofso hoor...maar het is  beetje frustrerend als ik hiero op forum 100 albums zie staan en ik wil zoveel mogelijk tegelijk rippen...dat ik dan met rapidshare max 1 per uur kan downen.

Ik ben je dankbaar voor het posten zowieso van alle albums!

Tip: http://www.megaupload.com/ is ook een goede d8 ik...mohiem kijk maar ..alles is beter dan rapidshare