we maroc boycotten !!

Gestart door anoul-nador, 14/09/2005 om 23:05:51

anoul-nador

We moeten een keer gezamenlijk een actie opzetten om 1 keer (1 jaar) met z'n allen niet naar Marokko te gaan!!

Het liefst doen alle marokkanen uit heel Europa mee!
Hopelijk zegt de koning dan weer wat en hebben we een tijd geen last van die corrupte honden!!

Wat vinden jullie ervan dames en heren?!

tazrout tabarchant

vergeet t maar. doen ze niet. ze moeten hun ford transit laten zien in marokko.

anoul-nador

hahahahaha die is goed !!

ja het is wel een beetje de waarheid helaas.

of die tering cabriotjes waar vandie snotneuzen in zitten

Sa3ieD

Ik ga sowieso maar 1x in de 5 jaar of zo naar Marokko dusse...ken genoeg plaatsen waar ik heen kan gaan ipv marokko. Maja dit wordt al weet ik veel hoelang gezegd, der is toch niemand die dan denkt hey laat ik maar ergens anders heengaan.

Izwan

Het is een geweldig idee, maar hoe kunnen we het voor elkaar krijgen.
Die eigenwijs nep Imazighen of liever gezegd nep Arabieren en nep Europeanen kiezen liever voor eigen belang om zich te pronken t.o.v. zijn bloedverwanten.

groenebriefjes


Inuit

Vergeet niet dat heeeel, maar dan ook heeeel veel Marokkanen daar familie hebben, die krijg je niet zover om hieraan mee te doen.

Izwan

Citaat van: gebruiker01 op 15/09/2005 om 15:14:47
Vergeet niet dat heeeel, maar dan ook heeeel veel Marokkanen daar familie hebben, die krijg je niet zover om hieraan mee te doen.
Die familie hebben geld nodig en niet onze gezicht. Dat weet jij toch.

abrid

Citaat van: Izwan op 15/09/2005 om 15:25:18
Citaat van: gebruiker01 op 15/09/2005 om 15:14:47
Vergeet niet dat heeeel, maar dan ook heeeel veel Marokkanen daar familie hebben, die krijg je niet zover om hieraan mee te doen.
Die familie hebben geld nodig en niet onze gezicht. Dat weet jij toch.

Emcum a n Izwan ;)

Inuit

#9
Citaat van: Izwan op 15/09/2005 om 15:25:18
Citaat van: gebruiker01 op 15/09/2005 om 15:14:47
Vergeet niet dat heeeel, maar dan ook heeeel veel Marokkanen daar familie hebben, die krijg je niet zover om hieraan mee te doen.
Die familie hebben geld nodig en niet onze gezicht. Dat weet jij toch.
Wat wil jij bereiken met een boycot? dat de geldstroom richting Marokko tijdelijk gestopt wordt om zodoende de Marokkaanse economie te raken, toch? Dan moet je ook geen geld naar je familie toe sturen, anders dan werk je indirect je eigen boycot tegen.

abrid

Maar die familie moet eten ;)

Inuit

Citaat van: abrid op 15/09/2005 om 15:39:24
Maar die familie moet eten ;)
Dat begrijp ik en daar moet eigenlijk de regering voor zorgen, iets wat helaas niet gebeurt, dus wil je dit bewerkstelligen d.m.v. een boycot, toch?
Of praten we langs elkaar heen?

abrid

Jawel maar dan pak je ook je eigen familie bij wijze van. Stel je voor de helft van de vakantiegangers komt niet. Dan lopen er zoveel branches geld mis.

Alleen al die boetes dat is een fortuin. En wie steekt die steekpenningen in zijn zak?

Het blijft moelijk te realiseren.

Timarzgha

assalaam iwden
Jullie kunnen ook direct de machthebbers treffen zonder de familie te benadelen
Simpel gezegd: de Marokkaanse banken boycotten en rekeningen sluiten er is nu genoeg alternatief
Geld steuren via kennissen of vrienden en zelf tijdens de vakanties 
Het is niet zo dat er slechts één manier is om hun duidelijk te maken hoe wij denken maar realistisch gezien zijn we onbekwaam en verdeeld om maar iets in de vorm van een vuist te kunnen maken

Inuit

Citaat van: abrid op 15/09/2005 om 16:06:25
Jawel maar dan pak je ook je eigen familie bij wijze van. Stel je voor de helft van de vakantiegangers komt niet. Dan lopen er zoveel branches geld mis.
Daarom was mijn eerste reactie ook dat veel Nederlandse Marokkanen daar familie hebben en deze dus niet in de steek gaan laten, iets wat je helaas wel moet doen als je Marokko wil boycotten.

Het blijft inderdaad een dilemma