we maroc boycotten !!

Gestart door anoul-nador, 14/09/2005 om 23:05:51

Inuit

Citaat van: Timarzgha op 15/09/2005 om 16:16:56
assalaam iwden
Jullie kunnen ook direct de machthebbers treffen zonder de familie te benadelen
Simpel gezegd: de Marokkaanse banken boycotten en rekeningen sluiten er is nu genoeg alternatief
Geld steuren via kennissen of vrienden en zelf tijdens de vakanties 
Dit geld wordt door je familie in Marokko uitgegeven, en op deze manier komt het in de roulatie terrecht en dus ook weer bij de banken etc, etc.....

Azjdhiedh

Citaat van: anoul-nador op 14/09/2005 om 23:05:51
Hopelijk zegt de koning dan weer wat en hebben we een tijd geen last van die corrupte honden!!

Wat vinden jullie ervan dames en heren?!

en wie zegt dan wat tegen de koning, want hij is de grootste corrupte hond. die andere kleintjes eten om te overleven, maar hij eet uit hebzucht!!

Timarzgha

#17
Citaat van: gebruiker01 op 15/09/2005 om 20:12:06
Citaat van: Timarzgha op 15/09/2005 om 16:16:56
assalaam iwden
Jullie kunnen ook direct de machthebbers treffen zonder de familie te benadelen
Simpel gezegd: de Marokkaanse banken boycotten en rekeningen sluiten er is nu genoeg alternatief
Geld steuren via kennissen of vrienden en zelf tijdens de vakanties 
Dit geld wordt door je familie in Marokko uitgegeven, en op deze manier komt het in de roulatie terrecht en dus ook weer bij de banken etc, etc.....

Dat is onvermijdelijk gebruiker maar op zn minst geven we collectief een duidelijke signaal af
Gebruiker het is zeker waar wat je zegt maar begrijp dat het geld waar de banken juist rijk van worden, het geld is dat langdurig word vast gezet op de rekeningen
Geld dat door handel via via zal circuleren heeft de bank minder aan al kun je het uiteraard niet uitsluiten dat ook de banken hun graantje mee zullen pikken
Ik probeer alleen aan te geven dat er meerdere wegen zijn ik weet daarnaast dat wij gedoemd zijn te mislukken wat we ook doen daar we geen éénheid zijn/vormen wa sallaam

*-RiFFijn0s-*

Azul,

Marokko boycotten? Hoe?
Door niet naar Marokko te gaan, boycot je niet alleen de rmaxzaan, maar ook jouwn Arif en jouwn familieleden.
Ik vindt dat we gewoon De Rghaab moeten boycotten, en het geld in Arif nuttig moeten besteden. En nogmaals aub dames en heren, haal jullie franken uit die verotte banken! Zolang je geen geld meer overmaakt naar banka n izaan, dan zal de rmaxzaan zwakker en zwakker worden.
Dus Marokko, incl. Arif e negh, boycotten, is absoluut geen oplossing. 
Wat wel de oplossing is? Die centen van die bank afhalen, de rghaab boycotten, Royal Air Maroc, Ferrie Maroc en nogmaals die banken leeg maken.

Adwenni nta

Izwan

Het hoeft geen dilemma te zijn. Geld sturen naar je familie is niet goed. Onze familie heeft help nodig om voor zichzelf te kunnen zorgen. Ze hebben apparaten en kennis nodig om hun landbouw en visserij te moderniseren. Dit is mogelijk te organiseren zonder bemoeienis van de overheid. Verder kunnen de groot bedrijven in Marokko boycotten.

noemid

hte liefste ga ik eigelijk marokko ook niet in! maar zoals als is gezegd woont het overgrote deel van me fam inderdaad in de Rif en die kan ik bijna niet missen.

en de zomer vakantie is een van de inkomstenbron voor de rifijnen en als we niet gaan.......

vdr is het onmogelijk dat iedereen een jaar niet gaat. al heb je het alleen over de in nederlands wonenden


azul azul

Timarzgha

Citaat van: Izwan op 15/09/2005 om 21:30:13
Het hoeft geen dilemma te zijn. Geld sturen naar je familie is niet goed. Onze familie heeft help nodig om voor zichzelf te kunnen zorgen. Ze hebben apparaten en kennis nodig om hun landbouw en visserij te moderniseren. Dit is mogelijk te organiseren zonder bemoeienis van de overheid. Verder kunnen de groot bedrijven in Marokko boycotten.
zeker a thawmat
Ze moeten juist zelfstandiger worden en juist minder afhankelijk zijn
daarom vind ik het zeer jammer dat bv de agrarische sector zeer achter loopt en steeds meer afhankelijk word van import vanuit het westen van marokko
De bassis van iedere beschaving en voorspoed lag op het platteland
Dus verschaf materiaal zoals je zegt ipv geld wa sallaam

athsaynou

Citaat van: anoul-nador op 14/09/2005 om 23:05:51
We moeten een keer gezamenlijk een actie opzetten om 1 keer (1 jaar) met z'n allen niet naar Marokko te gaan!!

Het liefst doen alle marokkanen uit heel Europa mee!
Hopelijk zegt de koning dan weer wat en hebben we een tijd geen last van die corrupte honden!!

Wat vinden jullie ervan dames en heren?!


ik zie dat we gelijk groot willen beginnen..een moeilijk te realiseren idee..we moeten denk ik klein beginnen, maar dan wel met zijn allen..