Hoofdmenu

Ramadan.

Gestart door Izouran, 03/09/2005 om 19:24:58

onwetend

Citaat van: ! op 03/10/2005 om 23:57:00
Citaat van: onwetend op 03/10/2005 om 23:46:38
Citaat van: ! op 03/10/2005 om 23:44:13
Citaat van: onwetend op 03/10/2005 om 23:42:19
Citaat van: ! op 03/10/2005 om 23:39:54
Citaat van: onwetend op 03/10/2005 om 23:38:23
nee dat  is het niet indd aangezien hij al beantwoord is en uit een vraag kan ook een vraag komen....zoiets noemen ze communicatie

ik noem het eerder een oordeel vellen.
call it how you want it!

praat gewoon Nederlands, joh!
ik praat wat ik wil joh! ik ben geen nl het liefst praat ik tmazigt maar helaas kan ik me dan nioet uitte! now back to topic!

Je overtreedt een huisregel:

CiteerDe voertaal op het AMAZIGH.nl/forum is Nederlands. Berichten in het Tamazight zijn ook toegestaan. Berichten in het Engels, Frans, .. zijn NIET toegestaan, tenzij je deze goed in het Nederlands toelicht

ow wat erg! ik word toch niet het land uitgezet he....

Dobry Den

Citaat van: onwetend op 03/10/2005 om 23:58:54

We hebben aan 1 drama-queen wel genoeg hoor.

onwetend

Citaat van: ! op 04/10/2005 om 00:00:34

hahahahaa ja toch daarom
ps:back 2 topic

noemid

Citaat van: onwetend op 04/10/2005 om 00:02:32
Citaat van: ! op 04/10/2005 om 00:00:34

hahahahaa ja toch daarom
ps:back 2 topic

je leert het nooit he?:D
arendan nec damimoen be3da

azul azul

Dora

Citaat van: Anastacia op 03/10/2005 om 23:32:57
Maar op die site van ramadaninfo stond dat het onmogelijk vóór woensdag kon beginnen. En in dat persbericht stond ook woensdag. Dus wat moet ik nou geloven?

dag wijfie,

het is de regel dat als iemand de maan ziet de rest van de islamtische gemeenschap moet volgen. dus op het moment dat bv S-A de maan heeft gezien moet de rest volgen...geen twijfel mogelijk..er is 1 maan en 1 islamitische gemeenschap.

azuuuuul...

onwetend

Morgen dinsdag 4 oktober is het begin van de Ramadan.

De vaststelling van Ramadan verschilt per regio, omdat men in sommige landen
rekening houdt met de stand van de maand.

Ramadan kareem voor iedereen

bron:alhoceima.net
azul

Samariaan

****Happy Ramadan Ramadan Kareem Fijne Ramadan Happy Ramadan Ramadan Kareem Fijne Ramadan Happy Ramadan Ramadan Kareem Fijne Ramadan Happy Ramadan Ramadan Kareem Fijne Ramadan Happy Ramadan Ramadan Kareem Fijne Ramadan Happy Ramadan Ramadan Kareem Fijne Ramadan ******Happy Ramadan Ramadan Kareem Fijne Ramadan Happy Ramadan Ramadan Kareem Fijne Ramadan Happy Ramadan Ramadan Kareem Fijne Ramadan Happy Ramadan Ramadan Kareem Fijne Ramadan Happy Ramadan Ramadan Kareem Fijne Ramadan Happy Ramadan Ramadan Kareem Fijne Ramadan ****

Izouran

Bij Ramadan hoort het denken aan de medemens in nood.
Vandaar dit berichtje:
Actie
De Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) organiseren een Nationale Actie voor de slachtoffers van de aardbeving in Zuid-Azië. De directeuren van de grootste instellingen hebben dat zondagavond tijdens een speciale vergadering besloten. Gironummer 800800 is opengesteld, liet een woordvoerder weten. De inzamelingsactie krijgt de naam 'Help slachtoffers aardbeving Pakistan', maar is "uiteraard'' ook voor de getroffenen in Afghanistan en India, aldus de SHO. Er is gekozen voor het gironummer 800800, omdat op het standaardnummer 555 nog steeds giften binnenkomen voor de slachtoffers van de zeebeving op tweede kerstdag.