Demonstratie Tamassint

Gestart door Moussa, 03/09/2005 om 15:38:07

Moussa

De Marokkaanse overheid is echt snel met het bieden van hulp aan de slachtoffers van de aardbeving.

Lees het artikel op: http://www.denieuwesamenleving.nl/showarticle.php?articleID=66

groenebriefjes

De marokaanse (corrupte) overheid is het stront onder me schoen! En ik hoop dat ze dit lezen! Me naam weten ze al (me tel-nr ook ben al bedriegt)..ik zie jullie wel bij de douane! Dan zeg ik het in het arabisch en in het tamazight in hun gezicht! (h)

groenebriefjes

ik heb reactie gegeven...ik ga weer meer tijd steken in acties...desnoods al1!!

groenebriefjes

mensen zet ff een reactie in dat artikel aub! En laat blijken dat deze shit gewoon ni kan meer. Anders blijft dit probleem nog jaren doorgaan.

groenebriefjes

ok blijkbaar boeit dit niemand wat...jammer...deze site is echt verandert...triest. tfoe

igwentje

Als het zoveel voor je betekent zet ik er wel wat bij, trouwens groot gelijk heb je.

groenebriefjes

Citaat van: igwentje op 03/09/2005 om 22:42:35
Als het zoveel voor je betekent zet ik er wel wat bij, trouwens groot gelijk heb je.
Voor mij hoef je het ni te doen! Je moet het doen omdat je het onterecht vind wat gebeurt...Ni doen omdat je het voor mij wilt doen, ik ga sowieso actie ondernemen...ben al bezig met paar mensen.

igwentje

Citaat van: Don-Rifi op 03/09/2005 om 22:44:19
Citaat van: igwentje op 03/09/2005 om 22:42:35
Voor mij hoef je het ni te doen! Je moet het doen omdat je het onterecht vind wat gebeurt...Ni doen omdat je het voor mij wilt doen, ik ga sowieso actie ondernemen...ben al bezig met paar mensen.
Ik SCHREEF OOK DAT IK VOND DAT JE GELIJK HEBT

groenebriefjes

ok dan is het goed. Ik d8 dat je dat zei m.b.t wat ik zei over de site...sorry ;)

igwentje

Nee als ik er niet achter sta reageer ik ook niet.

groenebriefjes

ameziane

Citaat van: Don-Rifi op 03/09/2005 om 21:38:33
ok blijkbaar boeit dit niemand wat...
Don Rifi,

Het is niet dat het niemand boeit,dat kan ik me niet voorstellen. Het is meer dat er talloze topics over Tamasinnt zijn geopend,en dat daarin wel het nodige is gezegd.

Verder is het goed om die hele kwestie te relativeren,zoals Saied ergens doet. Het is goed om een keer aan zelfkritiek te doen,en niet altijd maar elkaar na te praten.

groenebriefjes

Citaat van: ameziane op 04/09/2005 om 19:49:17
Citaat van: Don-Rifi op 03/09/2005 om 21:38:33
ok blijkbaar boeit dit niemand wat...
Don Rifi,

Het is niet dat het niemand boeit,dat kan ik me niet voorstellen. Het is meer dat er talloze topics over Tamasinnt zijn geopend,en dat daarin wel het nodige is gezegd.

Verder is het goed om die hele kwestie te relativeren,zoals Saied ergens doet. Het is goed om een keer aan zelfkritiek te doen,en niet altijd maar elkaar na te praten.
Die topics zijn er ni voor niks bro ameziane...Maar goed, ik ben druk bezig met een actie...mensen die wat willen doen(want deze actie gaat veranderign brengen) die sturen maar een pm. Want ik wil ni meer dat hierover gepraat word, ik wil dat mensen hard gaan optreden tegen dit!

groenebriefjes

om dit onder de aand8 te krijgen mogen jullie best gaan reageren hoor...jullie kunnne ook petities teken voor een dom stuk grond en bullshit...doe dit dan ook ff.