Hoofdmenu

cd'tje van abdelmoula

Gestart door igwentje, 31/08/2005 om 19:56:59

igwentje

Hoceimakid heb je voor mij de cd van abdelmoula die hij in november/december heeft uitgebracht in het arabisch. Ik ben er naar op zoek geweest maar heb hem niet kunnen vinden heb jij hem misschien of iemand anders. thanx alvast

Zi-hoceima

hey k heb veel van hem vooral duets maar ook 1 map met veel losse nummers waaronder arabische nummers

heb je geen naam ofzo van 1 van die liedjes?? dan zal k vanavond als k thuis ben voor je kijken

igwentje

nee, ik heb geen naam ik heb hem ooit gehoord bij iemand het enigste wat ik weet dat hij hem vorig jaar rond november/december heeft uitgebracht en het is een rustige cd zegmaar geen cd waar op je kan dansen. Als je wat in the house hebt van hem dan wil ik het graag hebben. thanx alvast

Zi-hoceima

Citaat van: igwentje op 03/09/2005 om 00:26:55
nee, ik heb geen naam ik heb hem ooit gehoord bij iemand het enigste wat ik weet dat hij hem vorig jaar rond november/december heeft uitgebracht en het is een rustige cd zegmaar geen cd waar op je kan dansen. Als je wat in the house hebt van hem dan wil ik het graag hebben. thanx alvast

k zal ff snel 2 liedjes eropzetten daarna moet k weg wagga k hoor het wel



igwentje



thirli


igwentje

Nee thirli, dat is hem niet die had ik al gekocht maar bedankt dat je er je tijd in hebt gestoken