Hoofdmenu

leer je taal ss ff

Gestart door noemid, 27/08/2005 om 22:44:31


tazrout tabarchant

mooi ariri mooi. is dit nou de echte tamazight? en waar wordt dit gesproken.

groenebriefjes

#2
ewa ja waar leer ik tmazight spreken..weet je niemand die prive les wilt geven...al1 in spreken...tifinagh kan ik al. Als je iemand weet die wle les wilt geven dan moet het wel aitwayagher zijn...ik wil geen nador accent ofzo..

Samariaan

Citaat van: Yassine-Don-Rifi op 28/08/2005 om 15:10:07
ewa ja waar leer ik tmazight spreken..weet je niemand die prive les wilt geven...al1 in spreken...tifinagh kan ik al. Als je iemand weet die wle les wilt geven dan moet het wel aitwayagher zijn...ik wil geen nador accent ofzo..

als je t echt wilt leren, ga tijd doorbrengen in Rif, wanneer je je t kan verloven tenminste. 2 maanden per jaar? Talen leren is heel tijdsintensief.

groenebriefjes

Wat een bullshit...mensen hier spreken het toch ook...waarom kan het ni hier in nl?? Waarom moet ik helemaal naar maroc om het te leren..

Samariaan

Citaat van: Yassine-Don-Rifi op 28/08/2005 om 15:33:08
Wat een bullshit...mensen hier spreken het toch ook...waarom kan het ni hier in nl?? Waarom moet ik helemaal naar maroc om het te leren..

mensen die nu eenmaal goed frans willen spreken, moeten nu eenmaal ook een keer naar frankrijk...

groenebriefjes

#6
nou neej hoor...frans kan je hier goed leren in nl...Mensen doen of tmazight hier ni gesproken word..of ze zijn te gierig om hun kennis te delen met andere...hoe dan ook...me zin word steeds minder om het te leren nu haha, het is ni zozeer dat ik het graag wil, maar vooral omdat ik het gezeik zat ben van mensen die zeggen: waarom praat je geen tmazight!

allasian

Citaat van: Don-Rifi op 28/08/2005 om 15:33:08
Wat een bullshit...mensen hier spreken het toch ook...waarom kan het ni hier in nl?? Waarom moet ik helemaal naar maroc om het te leren..
Je zei toch zelf dat je marokkaanse vrienden hier alleen maar nederlands spreken. Die zal je daar in de Rif niet tegenkomen,hoor. Daar moet je gewoon Tamazight spreken.
Als je reggae echt goed wilt leren dan moet je ook naar Jamaica.

noemid

natuurlijk kan je hier in nl thmazight leren.  maar geen mens kan je de taal 100% leren.

denk aan de woorden schat vooral. en er zijn er geen boeken dus je moet het toch ss een keer horen om het te weten

azul azul

groenebriefjes

ewa safi...haha laat maar zitten.

moech

Citaat van: Don-Rifi op 28/08/2005 om 15:10:07
ewa ja waar leer ik tmazight spreken..weet je niemand die prive les wilt geven...al1 in spreken...tifinagh kan ik al. Als je iemand weet die wle les wilt geven dan moet het wel aitwayagher zijn...ik wil geen nador accent ofzo..
ik wil graag het alfabet in het amazight leren kent iemand die ??

athsaynou

Citaat van: moech op 06/10/2005 om 20:48:27
Citaat van: Don-Rifi op 28/08/2005 om 15:10:07
ewa ja waar leer ik tmazight spreken..weet je niemand die prive les wilt geven...al1 in spreken...tifinagh kan ik al. Als je iemand weet die wle les wilt geven dan moet het wel aitwayagher zijn...ik wil geen nador accent ofzo..
ik wil graag het alfabet in het amazight leren kent iemand die ??



moech

Citaat van: m'Izran op 07/10/2005 om 15:44:24
Citaat van: moech op 06/10/2005 om 20:48:27
Citaat van: Don-Rifi op 28/08/2005 om 15:10:07
ewa ja waar leer ik tmazight spreken..weet je niemand die prive les wilt geven...al1 in spreken...tifinagh kan ik al. Als je iemand weet die wle les wilt geven dan moet het wel aitwayagher zijn...ik wil geen nador accent ofzo..
ik wil graag het alfabet in het amazight leren kent iemand die ??



DANKJE WEL EH