Hoofdmenu

Cd Laila Chakir &abdoe Hoeari

Gestart door Zi-hoceima, 27/08/2005 om 16:19:45


groenebriefjes

die cd van omar ayaw die opent maar kan ik ni afspelen...is wma en dat spaalt ni af op me mac...er zijn geen ook geen converters(gratis) je moet bijna voor alle fucking software betalen...Hoop dat deze cd wel gewoon mp3 is..

Zi-hoceima

Citaat van: Don-Rifi op 27/08/2005 om 19:41:29
die cd van omar ayaw die opent maar kan ik ni afspelen...is wma en dat spaalt ni af op me mac...er zijn geen ook geen converters(gratis) je moet bijna voor alle fucking software betalen...Hoop dat deze cd wel gewoon mp3 is..

je moet ook nooit betalen voor programmas eheh welke porograma speelt wma af op mac dan paas k je wel code ervan

groenebriefjes

wist ik maar welk programma...ik kan niks vinden...en ik betaal niks voor een programma..die gasten zijn gek in hun hoofd. Ik heb tig x nu windows media player gedownload..maar werkt niet...klote homofiel van een bill gates

Zi-hoceima

Citaat van: Don-Rifi op 27/08/2005 om 20:29:35
wist ik maar welk programma...ik kan niks vinden...en ik betaal niks voor een programma..die gasten zijn gek in hun hoofd. Ik heb tig x nu windows media player gedownload..maar werkt niet...klote homofiel van een bill gates

http://downloads.vnunet.nl/download/video/windows+media+player+9+mac/_999.html

Heksje25

hahahahahah....doni inoeeee miskien..hahahahh...

missboughafer

kunnen jullie niet via yousendit uploaden want ik weet echt niet hoe je van die andere progamma kan dowloaden,

alvast bedankt

Sa3ieD

winamp speelt gewoon wma af, die zullen ze toch wel voor de mac hebben?

groenebriefjes

Citaat van: Sa3ieD op 15/09/2005 om 00:47:33
winamp speelt gewoon wma af, die zullen ze toch wel voor de mac hebben?
nee

Sa3ieD

#9
EasyWMA, kun je wma converten naar mp3 op de mac.
http://mac.softpedia.com/get/Audio/EasyWMA.shtml

En dan gewoon een crack zoeken, is vast wel ergens te vinden.

groenebriefjes

thnx maar heb die ding ni nodig meer, heb alle liedjes al op een externe schijf gezet. W8 nu op me nieuwe laptops..Misschien wat voor dobry. ;)