Hoofdmenu

Top Rif 2005 (album)

Gestart door sportmaroc, 27/08/2005 om 12:55:34

onwetend

hey missf wat is jou probleem eigenlijk? waarom zo verradelijk?!

miss.F.

Citaat van: onwetend op 29/08/2005 om 16:54:01
hey missf wat is jou probleem eigenlijk? waarom zo verradelijk?!

en waar heb jij het nu weer over?

groenebriefjes

ey mensen stop deze shit...hoe oud zijn jullie nou man? Damn...sportmaroc stop aub bro..je hebt gelijk...maar stop met provoceren. Negeer dit topic. :(

onwetend

ik reageer op iets a dame ik zie dat jij je een  btje aanstelt en dan nog gaan janken bij admin

sportmaroc

#34
Citeer

ow ben je er zo 1: een straatschoffie dat denkt met stoerdoenerij ver te komen. nou voor mij ben je niets meer dan trash hoor! en ga de vrouwen in je omgeving maar 'domme wijven' noemen
Citeer

Jij bent trash, jij hebt mijn topic vervuild.
Je bent zeker dom, zonder twijfel. Je hebt een IQ van een kip.

groenebriefjes


sportmaroc

Ik hou pas op als zij ook ophoudt met haar aanstellerij.
Ze blijft maar pushen..

groenebriefjes

Citaat van: sportmaroc op 29/08/2005 om 17:05:15
Ik hou pas op als zij ook ophoudt met haar aanstellerij.
Ze blijft maar pushen..
degene die het eerst stopt is het verstandigst

onwetend

ben ik met je eens don
maar is moeilijker gedaan dan gezegd of was het makkelijker gezegd dan gedaan??????

groenebriefjes

ik weet ni onwetend...blijkbaar is het gewoon moeilijk haha...

noemid

hier hebben te maken met het overduidelijke amazigh karaktereigenschap:  ''EER''

zet em op dame en heer :D

wel netjes blijven

azul azul isina ariri

miss.F.

Citaat van: onwetend op 29/08/2005 om 16:58:31
ik reageer op iets a dame ik zie dat jij je een  btje aanstelt en dan nog gaan janken bij admin

Goh, wist niet dat ik hier te maken had met de teef van sportmaroc die zich genoodzaakt voelt tegen mij te keffen. Verder heb ik jou eigenlijk niets te melden, doe je naam maar lekker eer aan!

miss.F.

Citaat van: sportmaroc op 29/08/2005 om 17:01:39
Citeer

ow ben je er zo 1: een straatschoffie dat denkt met stoerdoenerij ver te komen. nou voor mij ben je niets meer dan trash hoor! en ga de vrouwen in je omgeving maar 'domme wijven' noemen
Citeer

Jij bent trash, jij hebt mijn topic vervuild.
Je bent zeker dom, zonder twijfel. Je hebt een IQ van een kip.

jij kan het gewoon niet hebben dat ik je heb aangewezen op de formulering van je 'gedachtekronkel' dat is weer typisch het gedrag van een schoffie die zich op z'n pikkie getrapt voelt. En als ik het IQ van een kip heb, heb jij de herseninhoud van een garnaal want het moge toch wel duidelijk zijn dat jij niet echt bijster intelligent bent aangezien je nog steeds niet begrijpt waar deze discussie nu om gaat. Blijkbaar heb je moeite met begrijpend lezen, daar kan ik veder niets aan te doen.

Voor de rest ben ik niet meer van plan tot jouw niveau te dalen, aju!

sportmaroc

Citaat van: miss.F. op 30/08/2005 om 13:33:37
Citaat van: sportmaroc op 29/08/2005 om 17:01:39
Citeer

ow ben je er zo 1: een straatschoffie dat denkt met stoerdoenerij ver te komen. nou voor mij ben je niets meer dan trash hoor! en ga de vrouwen in je omgeving maar 'domme wijven' noemen
Citeer

Jij bent trash, jij hebt mijn topic vervuild.
Je bent zeker dom, zonder twijfel. Je hebt een IQ van een kip.

jij kan het gewoon niet hebben dat ik je heb aangewezen op de formulering van je 'gedachtekronkel' dat is weer typisch het gedrag van een schoffie die zich op z'n pikkie getrapt voelt. En als ik het IQ van een kip heb, heb jij de herseninhoud van een garnaal want het moge toch wel duidelijk zijn dat jij niet echt bijster intelligent bent aangezien je nog steeds niet begrijpt waar deze discussie nu om gaat. Blijkbaar heb je moeite met begrijpend lezen, daar kan ik veder niets aan te doen.

Voor de rest ben ik niet meer van plan tot jouw niveau te dalen, aju!

Wat probeer je nu te bewijzen? Dat je zogenaamd beschaafd Nederlands kan schrijven, om mij te kunnen overtuigen dat je niet dom ben?! Blijkbaar kom je gewoon aandacht te kort, zielig mens! Plaats deze onzinnige reactie maar op iemand anders topic. De enige straatschoffie is degene die jou heeft opgevoed.

groenebriefjes

eeeeyyyy wat zei ik nou :@ geeeeen ruzie meer hier...Alle 2 handje geven of anders gewoon stil ssssttttt tegen elkaar.