Nador Kankerverwekkend

Gestart door Thadbath, 25/08/2005 om 11:51:19

Thadbath

Azul

wegens de chemische wapens die er in de Rifijnse oorlog gebruikt werden, is het kankerpercentage van heel Marokko in Arif  het grootst, zoals velen weten.. maar er is ook vermeldt dat de inwoners van nador ook meer  kanker hebben dan de mensen die op het platteland wonen, omdat daar vlakbij die chemische troep nog hangt...

irifien.com

Citaat van: Thadbath op 25/08/2005 om 11:51:19
Azul

wegens de chemische wapens die er in de Rifijnse oorlog gebruikt werden, is het kankerpercentage van heel Marokko in Arif  het grootst, zoals velen weten.. maar er is ook vermeldt dat de inwoners van nador ook meer  kanker hebben dan de mensen die op het platteland wonen, omdat daar vlakbij die chemische troep nog hangt...

Video die het bombardement van de arrif door de vliegtuigen Spaans toont :

http://www.irifien.com/modules/mydownloads/visit.php?cid=35&lid=150

Bron : Irifien.Com

Thadbath



Video die het bombardement van de arrif door de vliegtuigen Spaans toont :

http://www.irifien.com/modules/mydownloads/visit.php?cid=35&lid=150

Bron : Irifien.Com
Citeer

bedankt voor het filmpje.. deze oude filmpjes zijn egt mohiem en moeten egt niet verloren gaan!

groenebriefjes

Ze zijnnu al 6jr aan het vechten tegen spanje voor de erkenning...pas als spanje toegeeft kunnen de mensen in arif schadeclaims droppen...Hoop echt dat die klote spanjaarden gaan toegeven...Internationale instanties zijn ook dit probleem aan het uitzoeken...

Tamza

Citaat van: Don-Rifi op 25/08/2005 om 13:00:54
Ze zijnnu al 6jr aan het vechten tegen spanje voor de erkenning...pas als spanje toegeeft kunnen de mensen in arif schadeclaims droppen...Hoop echt dat die klote spanjaarden gaan toegeven...Internationale instanties zijn ook dit probleem aan het uitzoeken...

Ik vrees dat die erkenning nooit zal komen. Spanje is ontzettend bang voor schadeclaims. Een diepe belediging, want voor veel Riffijnen is dit een morele kwestie. Zij willen erkenning van het leed dat ze is aangedaan. Een schadeclaim kunnen ze niet eens zo snel indienen. In het verleden zijn veel mensen gestorven zonder dat men de oorzaak wist. Het zou goed mogelijk kunnen zijn dat het in veel gevallen kanker was, maar dat men er toen nog te weinig over wist.

groenebriefjes

ewa ja....gelukkig strijden de riffijnen ni al1 tegen dit...ben blij dat die instanties er nu ook achteraan zitten.. en spanje verdient genoeg aan arif, laat ze maar terug betalen...En anders gewoon sarin bom in metro's van madrid... oog om oog...

MBTiza

Citaat van: Tamza op 25/08/2005 om 13:40:18
Citaat van: Don-Rifi op 25/08/2005 om 13:00:54
Ze zijnnu al 6jr aan het vechten tegen spanje voor de erkenning...pas als spanje toegeeft kunnen de mensen in arif schadeclaims droppen...Hoop echt dat die klote spanjaarden gaan toegeven...Internationale instanties zijn ook dit probleem aan het uitzoeken...

Ik vrees dat die erkenning nooit zal komen. Spanje is ontzettend bang voor schadeclaims. Een diepe belediging, want voor veel Riffijnen is dit een morele kwestie. Zij willen erkenning van het leed dat ze is aangedaan. Een schadeclaim kunnen ze niet eens zo snel indienen. In het verleden zijn veel mensen gestorven zonder dat men de oorzaak wist. Het zou goed mogelijk kunnen zijn dat het in veel gevallen kanker was, maar dat men er toen nog te weinig over wist.

ik denk eerder dat de meeste riffijnen alleen voor het geld gaan, voor een enkeling is dit inderdaad een morele kwestie.

Tamza

Citaat van: MB_Tiza op 25/08/2005 om 13:56:19

ik denk eerder dat de meeste riffijnen alleen voor het geld gaan, voor een enkeling is dit inderdaad een morele kwestie.

I don't know. Maar we hebben gezien wat voor een 'warm welkom' de waarheidscommissie kreeg in Arif. Zij vonden het een schertsvertoning, en terecht. Een schadeclaim vind ik overigens ook zeer terecht, ook al kan dat nooit het gedane leed weghalen.

En nogmaals, het is sowieso te moeilijk om nu nog een schadeclaim te halen. Er zijn in het verleden waarschijnlijk veel mensen gestorven aan kanker (moge hun zielen rusten), zonder dat dat als doodsoorzaak werd vermeld.

Mocht Spanje hun misdaden jegens de mensheid erkennen, waaronder de grofste misdaad op de wereld, namelijk genocide, dan hoop ik dat er een vreselijk goed team van advocaten klaarstaat om de slachtoffers belangeloos te helpen en er een schadeclaim uit slepen.

MBTiza

de riffijnen daar tegenover a Tamza beloofde de Spanjaarden in de slag om Arruit (r3ed u arrui) de vrije doortocht naar Mellilia als zij de wapens zouden neerleggen (De spanjaarden waren omsingeld), nadat de Spanjaarden dit deden werden zij alsnog afgeschoten, dit is iets wat Spanje weer aankaart, volgens m'n opa (allah yar7mu) die hierbij aanwezig was en hier 2 extra geweren aan heeft overgehouden vonden hierbij 3 duizend spanjaarden de dood.

groenebriefjes

Citaat van: MB_Tiza op 25/08/2005 om 13:56:19
Citaat van: Tamza op 25/08/2005 om 13:40:18
Citaat van: Don-Rifi op 25/08/2005 om 13:00:54
Ze zijnnu al 6jr aan het vechten tegen spanje voor de erkenning...pas als spanje toegeeft kunnen de mensen in arif schadeclaims droppen...Hoop echt dat die klote spanjaarden gaan toegeven...Internationale instanties zijn ook dit probleem aan het uitzoeken...

Ik vrees dat die erkenning nooit zal komen. Spanje is ontzettend bang voor schadeclaims. Een diepe belediging, want voor veel Riffijnen is dit een morele kwestie. Zij willen erkenning van het leed dat ze is aangedaan. Een schadeclaim kunnen ze niet eens zo snel indienen. In het verleden zijn veel mensen gestorven zonder dat men de oorzaak wist. Het zou goed mogelijk kunnen zijn dat het in veel gevallen kanker was, maar dat men er toen nog te weinig over wist.

ik denk eerder dat de meeste riffijnen alleen voor het geld gaan, voor een enkeling is dit inderdaad een morele kwestie.
Dat denk ik ni....wat heb je aan geld als je gezondheid shit is...Dan moet je wel heel triest zijn...zo van: geef mij kanker want dan krijg ik geld. Denk ni dat dat reeel is om te denken dat riffijnen zo denken. Ik bedoel het gaat ook om de gezondheid van hun kids.

groenebriefjes

Citaat van: Tamza op 25/08/2005 om 14:07:06
Citaat van: MB_Tiza op 25/08/2005 om 13:56:19

ik denk eerder dat de meeste riffijnen alleen voor het geld gaan, voor een enkeling is dit inderdaad een morele kwestie.

I don't know. Maar we hebben gezien wat voor een 'warm welkom' de waarheidscommissie kreeg in Arif. Zij vonden het een schertsvertoning, en terecht. Een schadeclaim vind ik overigens ook zeer terecht, ook al kan dat nooit het gedane leed weghalen.

En nogmaals, het is sowieso te moeilijk om nu nog een schadeclaim te halen. Er zijn in het verleden waarschijnlijk veel mensen gestorven aan kanker (moge hun zielen rusten), zonder dat dat als doodsoorzaak werd vermeld.

Mocht Spanje hun misdaden jegens de mensheid erkennen, waaronder de grofste misdaad op de wereld, namelijk genocide, dan hoop ik dat er een vreselijk goed team van advocaten klaarstaat om de slachtoffers belangeloos te helpen en er een schadeclaim uit slepen.
De joden hebben toch ook geld gehad van de periode 40-45...waarom zouden de riffijnen dan niks krijgen.

MBTiza

Denk je? Man in Marokko draait alles om geld...heb je daar geld dan hebben de mensen respect voor je...

groenebriefjes

Citaat van: MB_Tiza op 25/08/2005 om 14:17:40
Denk je? Man in Marokko draait alles om geld...heb je daar geld dan hebben de mensen respect voor je...
Ni bij ieder1 draait alles om geld...een oprecht moslim(a) zou eerder kijken naar hoe word ik beter. Ipv te kijken naar hoeveel geld krijg ik??

MBTiza

Citaat van: Don-Rifi op 25/08/2005 om 14:19:54
Citaat van: MB_Tiza op 25/08/2005 om 14:17:40
Denk je? Man in Marokko draait alles om geld...heb je daar geld dan hebben de mensen respect voor je...
Ni bij ieder1 draait alles om geld...een oprecht moslim(a) zou eerder kijken naar hoe word ik beter. Ipv te kijken naar hoeveel geld krijg ik??

hahaha...een oprecht iemand ja, maar helaas zijn de meeste marokkanen niet oprecht en vele denken in termen van geld.

groenebriefjes

Citaat van: MB_Tiza op 25/08/2005 om 14:21:30
Citaat van: Don-Rifi op 25/08/2005 om 14:19:54
Citaat van: MB_Tiza op 25/08/2005 om 14:17:40
Denk je? Man in Marokko draait alles om geld...heb je daar geld dan hebben de mensen respect voor je...
Ni bij ieder1 draait alles om geld...een oprecht moslim(a) zou eerder kijken naar hoe word ik beter. Ipv te kijken naar hoeveel geld krijg ik??

hahaha...een oprecht iemand ja, maar helaas zijn de meeste marokkanen niet oprecht en vele denken in termen van geld.
ewa ja...als je al zo denkt...dan heeft het weinig nut. Ik denk ni dat ze zitten te w8en op het geld...maar meer omdat spanje gewoon zijn fouten toegeeft.