Hoofdmenu

lhoucima ya thassekourth

Gestart door bouaouiouach, 16/08/2005 om 23:44:39

bouaouiouach

 ik heb een vraag, wie heeft deze lied gezongen?
lhoucima ya thassekourth, n'yassine jaar idhourar.
en wie heeft hem nog?, het is van de jaren 80,
tmazighth n'ait waryaghel, ik denk van twattoun maar
ik kan het nergens achterhalen.

E3ber_Tastite

Dat is gezongen door Mimoun rafrou3

noemid

gauw geantwoord he


azul aleikum

Sa3ieD

Dat liedje van rafroua heb ik voor je geupload, je kunt m downloaden en luisteren of dat het liedje is wat je zoekt:
klik hier

bouaouiouach

azul marra
ajouma sa3ied, je wordt vriendelijk bedankt voor de moeite, maar eerlijk gezegd het is niet de juiste wat ik zoek, die van m. rafrou3 is pas later gezongen en niet in da jaren 80, en het is ook niet de juiste, qua tekst, qua muziek en qua dialect, die ik zoek is zo ( lhoucima ya thassekourth
n'yassin jaar idhourar) muziek die ik zoek klinkt beter en de dialect van ait waryaghel, die van m. rafrou3 heb ik al, het is gezongen door een groep in de jaren 80, in ieder geval m. rafrou3 heben ze het met andere tekst en muziek stijl. tquadhigh chek a jouma sa3ied.
tanemierth

Zi-hoceima

Citaat van: bouaouiouach op 17/08/2005 om 13:23:06
azul marra
ajouma sa3ied, je wordt vriendelijk bedankt voor de moeite, maar eerlijk gezegd het is niet de juiste wat ik zoek, die van m. rafrou3 is pas later gezongen en niet in da jaren 80, en het is ook niet de juiste, qua tekst, qua muziek en qua dialect, die ik zoek is zo ( lhoucima ya thassekourth
n'yassin jaar idhourar) muziek die ik zoek klinkt beter en de dialect van ait waryaghel, die van m. rafrou3 heb ik al, het is gezongen door een groep in de jaren 80, in ieder geval m. rafrou3 heben ze het met andere tekst en muziek stijl. tquadhigh chek a jouma sa3ied.
tanemierth

ken 1 yedjis idurar uit jaren 80 maar die van walid mimoun staat op bandje van dchar inoe etc bedoel je mischien

bouaouiouach

Citaat van: hoceimakid op 18/08/2005 om 21:19:34
Citaat van: bouaouiouach op 17/08/2005 om 13:23:06
azul marra
ajouma sa3ied, je wordt vriendelijk bedankt voor de moeite, maar eerlijk gezegd het is niet de juiste wat ik zoek, die van m. rafrou3 is pas later gezongen en niet in da jaren 80, en het is ook niet de juiste, qua tekst, qua muziek en qua dialect, die ik zoek is zo ( lhoucima ya thassekourth
n'yassin jaar idhourar) muziek die ik zoek klinkt beter en de dialect van ait waryaghel, die van m. rafrou3 heb ik al, het is gezongen door een groep in de jaren 80, in ieder geval m. rafrou3 heben ze het met andere tekst en muziek stijl. tquadhigh chek a jouma sa3ied.
tanemierth

ken 1 yedjis idurar uit jaren 80 maar die van walid mimoun staat op bandje van dchar inoe etc bedoel je mischien
azul marra
nee a jouma, " thekime khije wezrou oucha thebdha thetrou", dit is het niet en el walid mimoun zingt in het thaquer3echth en nog eens solo, bedankt voor de moeite in ieder geval.
tanemiert

thirli

#7
Citaat van: bouaouiouach op 16/08/2005 om 23:44:39
ik heb een vraag, wie heeft deze lied gezongen?
lhoucima ya thassekourth, n'yassine jaar idhourar.
en wie heeft hem nog?, het is van de jaren 80,
tmazighth n'ait waryaghel, ik denk van twattoun maar
ik kan het nergens achterhalen.

ik denk dat je Idban bedoelt naar mijn weten hebben ze maar 1 album op de markt gebracht en dat was rond '86


http://s11.yousendit.com/d.aspx?id=26G0MZKO9ODPZ1PVYTZPF9T5WI

hij is aan het uploaden


Zi-hoceima

Citaat van: thirli op 19/08/2005 om 19:44:34
Citaat van: bouaouiouach op 16/08/2005 om 23:44:39
ik heb een vraag, wie heeft deze lied gezongen?
lhoucima ya thassekourth, n'yassine jaar idhourar.
en wie heeft hem nog?, het is van de jaren 80,
tmazighth n'ait waryaghel, ik denk van twattoun maar
ik kan het nergens achterhalen.

ik denk dat je Idban bedoelt naar mijn weten hebben ze maar 1 album op de markt gebracht en dat was rond '86

k heb een cd van hun ik zal em is beluisteren kijke of die erop staat

bouaouiouach

#9
Citaat van: thirli op 19/08/2005 om 19:44:34
Citaat van: bouaouiouach op 16/08/2005 om 23:44:39
ik heb een vraag, wie heeft deze lied gezongen?
lhoucima ya thassekourth, n'yassine jaar idhourar.
en wie heeft hem nog?, het is van de jaren 80,
tmazighth n'ait waryaghel, ik denk van twattoun maar
ik kan het nergens achterhalen.

ik denk dat je Idban bedoelt naar mijn weten hebben ze maar 1 album op de markt gebracht en dat was rond '86


http://s11.yousendit.com/d.aspx?id=26G0MZKO9ODPZ1PVYTZPF9T5WI

hij is aan het uploaden


azul marra
ik bedank iedereen die de moeite heeft genomen, jullie zijn echt tof en bedankt nog een keer, ajouma thirli het was bijna rak, de groep idhban hebben ze het ook gezongen, het is de zelfde tekst, alleen de ritme is anders, de bandje van idhban heb ik ook, waar staat ook(agharrabou ennegh, min youghin ajana, the nryba en alhocima) ik was het vergeten dat ik die bandje nog heb tussen zo'n een 500 bandjes (niet schrikken), de origineel heb ik een stuk van ergens op een bandje, en ik ben bezig om nog dat stuk te zoeken,
binnenkort zou ik jullie een kort opname van mij zelf laten horen.
dwenni netta.

Zi-hoceima

Citaat van: bouaouiouach op 19/08/2005 om 20:38:21
Citaat van: thirli op 19/08/2005 om 19:44:34
Citaat van: bouaouiouach op 16/08/2005 om 23:44:39
ik heb een vraag, wie heeft deze lied gezongen?
lhoucima ya thassekourth, n'yassine jaar idhourar.
en wie heeft hem nog?, het is van de jaren 80,
tmazighth n'ait waryaghel, ik denk van twattoun maar
ik kan het nergens achterhalen.

ik denk dat je Idban bedoelt naar mijn weten hebben ze maar 1 album op de markt gebracht en dat was rond '86


http://s11.yousendit.com/d.aspx?id=26G0MZKO9ODPZ1PVYTZPF9T5WI

hij is aan het uploaden


azul marra
ik bedank iedereen die de moeite heeft genomen, jullie zijn echt tof en bedankt nog een keer, ajouma thirli het was bijna rak, de groep idhban hebben ze het ook gezongen, het is de zelfde tekst, alleen de ritme is anders, de bandje van idhban heb ik ook, waar staat ook(agharrabou ennegh, min youghin ajana, the nryba en alhocima) ik was het vergeten dat ik die bandje nog heb tussen zo'n een 500 bandjes (niet schrikken), de origineel heb ik een stuk van ergens op een bandje, en ik ben bezig om nog dat stuk te zoeken,
binnenkort zou ik jullie een kort opname van mij zelf laten horen.
dwenni netta.

heb cd van ze zal em ff eropzetten :D

bouaouiouach

azul
hier is een voorbeeld van de origineel lied (lhoucima ya thassekorth)
http://s11.yousendit.com/d.aspx?id=26SBMPV1XZNS70FQCI1GMVG2CW
dwenni netta