geschiedenis

Gestart door tarift, 09/08/2005 om 13:30:26

miss.F.

Citaat van: MB_Tiza op 29/08/2005 om 14:09:28
ja as donderdag beginnen, ja verkoop nu nog brood als ik zin heb om te gaan

as donderdag, pff kon je niet volgende week beginnen en nu nog ffe relaxen vooral met dit weer. Is het weer iets met computers dat je gaat doen?

gefeliciteerd trouwens

MBTiza

ja computers...haha, tja nieuwe maand begint vandaar! maja jij ook gefeliciteerd en bevalt het? En was het ook hetgeen je zocht?

miss.F.

Citaat van: MB_Tiza op 29/08/2005 om 14:16:18
ja computers...haha, tja nieuwe maand begint vandaar! maja jij ook gefeliciteerd en bevalt het? En was het ook hetgeen je zocht?

dankjewel. Mij bevalt het niet zo hoor, ik ben gewoon verder aan het kijken maar ik houd dit ondertussen wel aan, het is administratief en dat wil niet (daar ben ik nu wel achter)

MBTiza

ga der vandoor succes met je verdere zoektocht! werk ze!

miss.F.

Citaat van: MB_Tiza op 29/08/2005 om 14:23:36
ga der vandoor succes met je verdere zoektocht! werk ze!

ow dankjewel, jij suc-6 gewenst met je nieuwe baan!

noemid

Citaat van: Izouran op 29/08/2005 om 12:00:21
oh dat is tegenwoordig ook stout.

mana stout mana?

we zijn in nederland dus wel zakelijk blijven :D

groenebriefjes

Citaat van: tarift op 30/08/2005 om 17:09:22
hey miss f beter je bek houden voor dat ik je breek vuil schijt wijf.
Wejoow...waar kom jij opeens vandaan zomaar met je holbewoners woordenschat?

onwetend

#22
ja tarift don heeft gelijk laat de ouders hier buiten hun hebben hier NIX mee te maken! ik kan die miss.f. soms ook niet uitstaan met haar kritiek en aanstellerijen maar dat geeft mij het recht niet om iemand zen ouders te praten......zo don dat had ik nou niet verw8 man

groenebriefjes

Citaat van: onwetend op 30/08/2005 om 17:34:09
ja tarift don heeft gelijk laat de ouders hier buiten hun hebben hier NIX mee te maken! ik kan die miss.f. soms ook niet uitstaan met haar kritiek en aanstellerijen maar dat geeft mij het recht niet om iemand zen ouders te praten......
safi laat haar...ik heb me text aangepast aan haar niveau...hoop dat ze erin stikt..

groenebriefjes

#24
Ey onwetend ik had het ook ni verw8..hahaha ze heeft tijd gehad om text aan te passen...maar ja...blijkbaar wilt ze het zo...Als je over me moeder wilt praten moet ze gewoon net zoveel man zijn als haar moer..en voor me neus komen staan..dan heb ik respect! Die meid kotm hier al1 om te rellen..ewa dan heb je aan mij de verkeerde. Of was me opmerking zo lullig die ik maakte? Hield me toch netjes in...die 1e opmerking...zij komt praten over moeders tja..Ik heb er 1 die weesteef niet. :)

onwetend

ja  das misschien wel zo maar denk 2 x na man misschien is ze nog kinderlijk (15) je weet zelf maar ik begrijp je wel hoor dat je zo uit de hoek komt maar verpest wel de topic begrijpi die miss.f kan ook nix goed doen he

groenebriefjes

Citaat van: onwetend op 30/08/2005 om 17:40:33
ja  das misschien wel zo maar denk 2 x na man misschien is ze nog kinderlijk (15) je weet zelf maar ik begrijp je wel hoor dat je zo uit de hoek komt maar verpest wel de topic begrijpi die miss.f kan ook nix goed doen he
Wat heb miss F gezegt over die meid dan??? En ik d8 10x na...je hebt me reactie gelezen voor ik me scheldkanon leegde..hihi, maar ik kan het aanpassen...

onwetend

SARCASME! die meid tarift is nieuw hier kijk hoe ze met haar omgaat......

groenebriefjes

Citaat van: onwetend op 30/08/2005 om 17:50:17
SARCASME! die meid tarift is nieuw hier kijk hoe ze met haar omgaat......
Hoe wie met wie omgaat???

Dora

Citaat van: Don-Rifi op 30/08/2005 om 17:53:03
Citaat van: onwetend op 30/08/2005 om 17:50:17
SARCASME! die meid tarift is nieuw hier kijk hoe ze met haar omgaat......
Hoe wie met wie omgaat???

blond?