De koning is dood, leve de koning?

Gestart door TheCFO, 01/08/2005 om 11:11:27

TheCFO

Koning Fahd van Saudi-Arabië is overleden. Dat heeft de Saudische staatstelevisie maandag bekendgemaakt. In mei werd al voor het leven van koning leven gevreesd toen hij met een longontsteking in het ziekenhuis was opgenomen. De vorst had koorts en vocht in de longen. Volgens zijn artsen is hij daarvan wel hersteld.

De gezondheid van de bejaarde Saudische vorst was al jaren broos. Hij leed onder meer aan suikerziekte en kreeg in 1995 een beroerte. Zijn halfbroer, kroonprins Abdullah, is sindsdien de feitelijke heerser over het streng islamitische koninkrijk, dat 's werelds grootste exporteur van olie is.

Beatrix

Koningin Beatrix heeft maandagochtend haar innige deelneming betuigd aan de nieuwe Saudische koning Abdullah naar aanleiding van het overlijden van koning Fahd. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst meegedeeld.


groenebriefjes

hoop dat de opvolger niet pro-amerika is, en dat het lekker een teringzooi word in saudie, net als wat ze andere landen hebben aangedaan!

Tama

Citaat van: Don-Rifi op 01/08/2005 om 12:30:45
een teringzooi word in saudie, net als wat ze andere landen hebben aangedaan!

oog om oog, tand om tand yek. alatief

groenebriefjes

Citaat van: Tama op 01/08/2005 om 13:04:23
Citaat van: Don-Rifi op 01/08/2005 om 12:30:45
een teringzooi word in saudie, net als wat ze andere landen hebben aangedaan!

oog om oog, tand om tand yek. alatief
ja want uiteindelijk is HIJ verantwoordelijk voor de haat die er nu is jegens moslims wereldwijd...wel toevallig, ik kwam beneden me moeder vertelde het, het eerste wat ik zei is: die man gaat branden...me moeder zegt: dat zei Saddam hussein ook vandaag hahaha en hij noemt zich hoeder van mekka...een man die amerika aanspoort moslims te vermoorden in afghanistan en irak... dus ja oog om oog is wel zo gepast, wat je zaait zal je hopelijk ook oogsten!

Tamza

Fak de koning. Weer een parasiet minder.

tazrout tabarchant

in dit geval rouw je niet om de doode. maar om de opvolger.