Hoofdmenu

levenslang voor M.B

Gestart door mara, 26/07/2005 om 10:59:50

Timarzgha

oke ik ga er van uit dat de meeste zogenaamde moslim extremisten helemaal niet bestaan maat in scene gezet door het westen die er de meeste belangen heeft bij een verdeelde islam of onderlinge strijd
de islam zwart maken doet het westen juist door wat ik dus eerder noemde en bijvoorbeeld de media en het toekennen van de benaming ''Islamitisch'' aan alles wat met criminaliteit en terreur te maken heeft
zarqawie en bin laden hadden ze allang om kunnen leggen en ook tal van andere organisaties maar het is juist de kunst hen niet te drwarsbomen om zo de westerse inmenginen te rechtvaardigen
sterker nog ik ben van mening dat de meesten gefinanciërd en gehuisvest worden door het westen als engeland en amerika!!
waarom pakken zij zogenaamde bekende terroristen niet aan wanneer zij op westers grondgebied leven?
zelfs als moslim landen daarom verzoeken of om uitlevering vragen?
raar toch dat de meeste zogenaamde terroristen hoofden in het westen leven maar toch bescherming krijgen van het westen!!
slechts een conlcusie is de juiste en dat zeggen steeds meer mensen ook, het westen houd en beschermd doelbewust die organisaties!!
zoals de islam universieel is zijn ook zijn wetten dat dat het in een zogenaamde atheisten land gebeurd doet er niet toe!!

Timarzgha

Citaat van: Don-Rifi op 29/07/2005 om 13:13:39
de schuld ligt bij de moslims idd....ieder1 wijst naar hun terwijl zij niks hebben gedaan...hadden z emaar aanslagen gepleegd, ik help ze graag meen ik echt, ik wil ze zelf gratis materiaal leveren voor een aanslag. Nu plegen ze geen aanslagen maar krijgen wel de schuld...en dat is pas verrot...dan beter plegen ze wel aanslagen om de wereld te laten zien dat ze ni moeten focken met de islam, en volgens mij is dat ni eens verkeerd volgens de islam. Iraq mogen de irakezen wel vechten en afghanistan, dat keurt ieder1 goed...maar al swat in europa gebeurt dan moeten we dat maar pikken ofzo...onthoud goed, je bent een dienaar van Allah, je leeft hier VOOR hem. En dat heeft MO B goed begrepen..
goed gezegd man (Y)

Debouz

Er is ook een andere idioot( een Riffi uit)die het arabisch obscurantisme wil promoten, verspreiden: na dat hij lessen heeft gevolgd van een syrische haat-zaaier, besloot onze zorro de irakezen te gaan bevrijden...
Twee maanden geleden kregen zijn ouders een telefoontje van een van zijn meesters daar in baghdad dat M. AF zijn taak met succes  heeft volbracht: hij blies zijn lichaam op voor de arabische zaak.

Wie kent hem?

Tamza

de schuld ligt bij de moslims idd....ieder1 wijst naar hun terwijl zij niks hebben gedaan...hadden z emaar aanslagen gepleegd, ik help ze graag meen ik echt, ik wil ze zelf gratis materiaal leveren voor een aanslag. Nu plegen ze geen aanslagen maar krijgen wel de schuld...en dat is pas verrot...dan beter plegen ze wel aanslagen om de wereld te laten zien dat ze ni moeten focken met de islam, en volgens mij is dat ni eens verkeerd volgens de islam. Iraq mogen de irakezen wel vechten en afghanistan, dat keurt ieder1 goed...maar al swat in europa gebeurt dan moeten we dat maar pikken ofzo...onthoud goed, je bent een dienaar van Allah, je leeft hier VOOR hem. En dat heeft MO B goed begrepen..

Ik weet zeker dat de AIVD jou nu nauwlettend in de gaten houdt. A 7awer x awar ennec. Temeer je een neef bent van Mohamed B.

Dobry Den

Citaat van: Timarzgha op 29/07/2005 om 12:13:22
de islam word aan alle kanten aangevallen en vernederd hoelang zou het duren voordat er bij iemand de stoppen doorslaan?

Ik krijg de indruk dat de stoppen inmiddels bij jou, e7eouaden, Don-Rifi en yuba wis sin zijn doorgeslagen.  Jullie hebben de realiteit uit het oog verloren als jullie werkelijk denken dat Theo van Gogh een ware vijand was van de Islam. Het enige wat die man deed, was zijn frustraties via de pen verwoorden. Meer dan dat was het niet. Ik had gewild dat Mohammed B. dezelfde manier had gehanteerd als Theo van Gogh. Helaas koos hij ervoor om een mens te doden, een kind zijn vader te ontnemen en de rest van zijn leven in een mensontwaardige situatie te zitten.  Hij heeft met zijn daad niks maar dan ook werkelijk niks goed gebracht. Insha'allah gaan jullie dat nog een keer inzien. Tot die tijd, neem Van Gogh als voorbeeld en kanaliseer jullie frustraties via de pen.

Timarzgha

het heeft jouw niets goeds gebracht ?
in welke zin eigenlijk want dat de moslims en marokanen er verkracht voorstonden door de media was een feit voor heel wat jaren!!
voor de rest heeft hij die big opgeruimd en zie ik het slechte ervan niet in
veel moslims probeerden een tegenwoord te voeren maar ter vergeefs en vonden dat zij gewoonweg genegeerd werden en geen tijd of aandacht kregen
big van gogh kreeg natuurlijk dit wel want hij had iets slechts over de islam te melden geldt ook voor hirshi en die gele nazie
madame je boterham moet ondergeschikt blijven aan je geloof want als je een goedgelovig moslima bent weet je dat alles van allah komt en niet van de westerlingen!!
zij kennen je alleen als je slaaf wilt zijn niet anders gelijkheid zal er nooit zijn of komen, kijk maar na al die eeuwen die zij met moslims hebben geleeft
mensen beklagen zich over die enkeling die het lef hadden om op te treden en zeggen dat ze gehersenspoeld worden door de arabieren, maar vergeten voor het gemak dat wij massaal gehersenspoeld worden door de westerse atheistische en ani islamitische krachten en wij ook blijkbaar gehoor aangeven, kijk ons de woorden moslim terroristen en moslim barbaren en meer troep gebruiken nog meer dan onze meesters de westerse satans.
ouksiemoebiellah wij zijn islam onwaardig onze profeet zou zich in zn graf van ons omdraaien!!
denk dat de meesten eens goed moeten kijken of ze zich nogwel moslim mogen noemen of niet (niet persoonlijk maar algemeen) en hier laat ik het bij !

noemid

inderdaad teringleijers!!!!

tfoe...wat is het verschil tussen pim en theo?  behalve het gewicht?

Dobry Den

Citaat van: ariri op 29/07/2005 om 17:17:52

Pim Fortuijn was een politicus die veel macht had en ook kon krijgen. Dit itt Theo van Gogh, waarbij niemand hem serieus nam; behalve uiteraard Mohamed B en paar dwazen die ook hier rond lopen.

Timarzgha

Citaat van: Dobry Den op 29/07/2005 om 18:07:00
Citaat van: ariri op 29/07/2005 om 17:17:52

dwazen
een goede vertaling van van dalen : dwaas1 (de ~ (m.), dwazen)
1 iem. die dwaze dingen doet => druif, gek, halvegare, halvezool, idioot, imbeciel, kwibus, lijpo, mafkees, mafketel, mafkikker, malloot, nar, piechem, randdebiel, zot

hielenlikkers/meelopers als u staan hier niet in want die heeft van dalen lief namelijk !!mvg

groenebriefjes

Citaat van: Dobry Den op 29/07/2005 om 15:16:10
Citaat van: Timarzgha op 29/07/2005 om 12:13:22
de islam word aan alle kanten aangevallen en vernederd hoelang zou het duren voordat er bij iemand de stoppen doorslaan?

Ik krijg de indruk dat de stoppen inmiddels bij jou, e7eouaden, Don-Rifi en yuba wis sin zijn doorgeslagen.  Jullie hebben de realiteit uit het oog verloren als jullie werkelijk denken dat Theo van Gogh een ware vijand was van de Islam. Het enige wat die man deed, was zijn frustraties via de pen verwoorden. Meer dan dat was het niet. Ik had gewild dat Mohammed B. dezelfde manier had gehanteerd als Theo van Gogh. Helaas koos hij ervoor om een mens te doden, een kind zijn vader te ontnemen en de rest van zijn leven in een mensontwaardige situatie te zitten.  Hij heeft met zijn daad niks maar dan ook werkelijk niks goed gebracht. Insha'allah gaan jullie dat nog een keer inzien. Tot die tijd, neem Van Gogh als voorbeeld en kanaliseer jullie frustraties via de pen.

ik heb nooit gezegt dat hij een gevaar voor de islam was!!!! weet ni waaruit je die conclusie trekt, maar dat klopt niet!!

groenebriefjes

Citaat van: Tamza op 29/07/2005 om 14:29:23

Ik weet zeker dat de AIVD jou nu nauwlettend in de gaten houdt. A 7awer x awar ennec. Temeer je een neef bent van Mohamed B.
ze houden me in de gaten vanaf okt 2003. heb daarna relatie gehad van 4mnd met een meid die bij aivd werkt afdeling ITBT (anti terrorisme bestrijdings team) dat is ook een reden..maar ik heb geen last van ze...en zolang ik geen last van ze heb. hebben ze geen last van mij...of doe ik iets verkeerds?? de hele fam van mohamed b word in de gaten gehouden...ook in marokko.. en euhh...AIVD MANNETJES haal die ZILVERE VECTRA GTC weg...die heb ik al door, en die BLAUWE ASTRA OOK AUB...hahaha ik dacht dan een o.t. (observatie team)niet behoort op te vallen.. :kus: als ze ook maar iets hadden he tamza, dan was ik hier niet achter me pc hihi...ze hebben niks, ze krijgen niks...nu niet nooit niet...en dat weten ze dondersgoed ;) want er is niks hihihi...

Timarzgha

Citaat van: Don-Rifi op 29/07/2005 om 19:41:02

heb daarna relatie gehad van 4mnd met een meid die bij aivd werkt afdeling ITBT (anti terrorisme bestrijdings team) dat is ook een reden..
nou kun je tenminste zeggen dat jij de aivd genaaid heb ben zelf helaas nog wachtende ;)

groenebriefjes

Citaat van: Timarzgha op 29/07/2005 om 19:54:51
Citaat van: Don-Rifi op 29/07/2005 om 19:41:02

heb daarna relatie gehad van 4mnd met een meid die bij aivd werkt afdeling ITBT (anti terrorisme bestrijdings team) dat is ook een reden..
nou kun je tenminste zeggen dat jij de aivd genaaid heb ben zelf helaas nog wachtende ;)

hoezo wachtende?? hahaha toch ni dezelfde meid he??? hahaha en ja heb dr zeker genaaid...had moeten delen met de fam, dan kon mo b ook zeggen dat ie de aivd heeft genaaid hahahaha...

tazrout tabarchant

Tot die tijd, neem Van Gogh als voorbeeld en kanaliseer jullie frustraties via de pen.
Citeer
ik neem een voorbeeld aan de theo de varken. die nou aan het branden is in de hel.vind je dat niet grof genoeg dan ?
ach mevrouw, hij was een literatuurschrijver.en hij deed niks anders dan mensen voor lul zetten.en gelovigen kwetsen.ik zal je vertelen je hoef echt geen literatuurschrijver te zijn. om mensen te beledigen.

voor mij is het over en uit.ik hou me aan de wet meer niet.

Dobry Den

Citaat van: e7eouaden op 29/07/2005 om 23:13:16
Tot die tijd, neem Van Gogh als voorbeeld en kanaliseer jullie frustraties via de pen.
Citeer
ik neem een voorbeeld aan de theo de varken. die nou aan het branden is in de hel.vind je dat niet grof genoeg dan ?

Tis meer een zielige vertoning dan echt grof. Maar goed, beter een zielig mannetje op papier dan wegkwijnen in eenzaamheid achter vier muren met het geweten een mensenleven ontnomen te hebben.