Deporteer fundi's????

Gestart door abrid, 20/07/2005 om 15:40:48

abrid

http://frontpage.fok.nl/nieuws/56085

Een moefti in Australië heeft dit geopperd. Wat vinden jullie hiervan? Is Guantanamo al niet zo'n kamp??

Isefrawen



Belgie!! Ideaal voor fundamentalisten, rechts populistisch tuig en fascisten!

abrid


*****

Alle geweldenaars in een grote Spaceshuttle richting Mars. Als de lancering halverwege mislukt is er geen man over boord.

ameziane

Citaat van: m7 op 20/07/2005 om 15:44:42
Alle geweldenaars in een grote Spaceshuttle richting Mars. Als de lancering halverwege mislukt is er geen man over boord.
Inclusief Bush, Blair en Sharon.

ameziane

Ik ben het wel eens met die Moefti.

Als Bouyeri vroegtijdig opgespoord en uitgezet  was,was er veel narigheid voorkomen.
Qua lokatie denk ik aan Siberie,lijkt me een ideale plaats voor zulke lieden.

Dobry Den

Citaat van: ameziane op 20/07/2005 om 20:52:48
Ik ben het wel eens met die Moefti.

Als Bouyeri vroegtijdig opgespoord en uitgezet  was,was er veel narigheid voorkomen.
Qua lokatie denk ik aan Siberie,lijkt me een ideale plaats voor zulke lieden.

Als, als........je al het kwaad de ruimte in schiet, is iedereen gelukkig op aarde.

Die moefti spoort zelf niet.

Timarzgha

#7
deporteren en dan wat willen ze allemaal opsluiten?
want dat kan je binnenkort een nieuw lid bij de VN inschrijven ''Fundistan''(zo veel mensen zijn het er namelijk) !
dit is pure amerikaanse ideologie, alles der uit gooien dan zitten we wel goed alsof sept 11 niet een goede les was, de meeste extremisten zijn verborgen met baan en aan de drank en hoeren tot de tijd rijp is!!

*****

Inderdaad, helemaal gelijk in helaas. Die sleepers vind je pas als ze in actie komen, en dan is het in veel gevallen te laat.

abrid

Juist doordat men veel gezondigd heeft, leeft er een idee dat je daardoor(je zelf van kant maken) al je zonden weg wast. Ik begrijp niet dat men dit gelooft. Doe het dan zo dat je zelf niet gedood word lijkt mij.

Hadou

Citaat van: abrid op 20/07/2005 om 15:40:48
http://frontpage.fok.nl/nieuws/56085

Een moefti in Australië heeft dit geopperd. Wat vinden jullie hiervan? Is Guantanamo al niet zo'n kamp??
Australie is van Aboriginals!! Niet van Engelsen of iemand anders..

miss.F.

Niks deporteren, je moet het maar met elkaar zien uit te zingen!!

Timarzgha

Deporteren van doorgedraaide imams is nog altijd het beste om het kwaad te bestrijden
Of ze maken van die idiote opmerkingen en zetten ze mensen aan tot iets wat een imam of moslim niet hoort te doen
Of ze maken van die gare opmerkingen zoals deze imam naar de wens van zijn westerse heer of naar de wens van zijn verblijfsvergunning!!
Een fundi wat is dat eigenlijk? een mens die zijn religie wilt belijden anders dan hoe de westerlingen het graag zien?
Baard en jelaba is fundi?  geschoren en strak broekje is liberaal? gatver dat imazighen er zelfs in trappen