Amerikaans politicus: atoombom op Mekka

Gestart door katim110, 19/07/2005 om 15:05:37

Samariaan

Toegegeven, het is een diep drama dat iemand zulke ideeen heeft. maar wie denk dat Makkah de kern is van de Islam heeft het goed mis. Je raakt moslims er mee in de ziel, maar de boodschap zal altijd in tact blijven.

Inuit

Citaat van: Timarzgha op 19/07/2005 om 20:40:09
Citaat van: ariri op 19/07/2005 om 20:37:50
saudi saudi....we hebben het over mekka dacht ik. en die is niet van de  saudis maar van de moslims.
ik kan het fout hebben maar ik dacht al die tijd dat mekka in saoudie arabie lag ?
Mekka ligt zeker op Saudisch grondgebied, maar het feit dat het een bedvaartsoord is maakt het meteen van alle gelovigen. Alleen ligt de verantwoordelijkheid voor Mekka in handen van de Saudi's.

heddenwie `n souk

Na 60 jaar is het nog geen enkele arabier of arabische staat gelukt om een kernwapen te produceren.Met uitzondering van pakistan maar dat is geen arabische staat.

In de tijd van adsl-internet,technologie die ongelooflijk vooruitgegaan is sinds 1945 lukt het de arabier of arabische staten nog altijd niet om een atoomwapen te produceren,laat staan een hydrogenwapen.

Ik zou zeggen als ze de bom op mekka gooien moeten ze ook een paar bommen reserveren voor  de 300 miljoen mensen die zich arabier noemen.Oh ja,laten ze vooral niet een nog grotere groep meelopers die zich onder andere IMAZIGHEN noemen weg te vagen.

De moderne moslim bedient zich van aceton,parfumalcohol, kunstmest en diesel.Ze verdienen het om weggevaagd te worden!

Heddenwie heeft gesproken.

Timarzgha

Citaat van: heddenwie `n souk op 20/07/2005 om 01:56:12

Ik zou zeggen als ze de bom op mekka gooien moeten ze ook een paar bommen reserveren voor  de 300 miljoen mensen die zich arabier noemen.Oh ja,laten ze vooral niet een nog grotere groep meelopers die zich onder andere IMAZIGHEN noemen weg te vagen.

damn als ik een wijfie geweest was had ik de je suiker gebracht ;D

heddenwie `n souk

Maak je vooral geen zorgen a thashwieth inoe,de arabier zal geen kernwapen produceren dus mekka wordt niet gebombed.Ik zou al tevreden zijn met een fatsoenlijke snelweg en een beetje werkgelegenheid in alle arabischsprekende landen.Nog iets:laat het ook meteen verboden worden dat een arabische leider 30,40 jaar regeert,sommigen zelfs tot hun dood.

Nou ik een beetje begin na te denken,hoe lang zou die mohsix het volhouden?Ik denk dat hij het record van zijn vader breekt!En nog wat,ik durf te wedden dat dan nog steeds geen arabisch land een kernwapen heeft geproduceerd.

Inuit

Citaat van: heddenwie `n souk op 20/07/2005 om 02:42:57
Nog iets:laat het ook meteen verboden worden dat een arabische leider 30,40 jaar regeert,sommigen zelfs tot hun dood.
Dat zou moeten betekenen dat ze hun steun uit het westen moeten verliezen, en believe me, het laatste wat het westen zal doen is een leider laten aftreden die zijn land ter misbruik stelt voor het westen. Het kapitalisme kan alleen voortleven zolang er 3e wereld landen zijn waar geen milieueisen worden gesteld, waar geen minimumloon is, etc., etc.

Tamza

Hij mag stoer praten wat hij wil, ben er niet van onder de indruk, vind hem zelfs meelijwekkend. De Ka'ba zal volgens de Tekenen niet verwoest worden tot de Dag des Oordeels.

Als hij Mekka verwoest komt vanzelf Armageddon, de finale strijd.

Onderschat niet hoe sommige mensen bereid zijn God "een handje te helpen".

Je hebt ook stromingen in Jodendom en Christendom die zeggen: "Volgens de profetie zal de Messias regeren vanuit de derde tempel (de eerste en tweede zijn verwoest door buitenlandse mogenheden die Israel bezetten, zoals de Romeinen bijvoorbeeld) DUS moeten we de derde tempel gaan bouwen". Hele projecten hebben ze er al voor lopen.

Ik vind het van weinig vertrouwen in God getuigen trouwens.

moulaymouhand

Citaat van: Casawie op 19/07/2005 om 15:05:37
De Verenigde Staten mogen een atoombom op de Arabische bedevaartsplaats Mekka gooien, indien islamitische terroristen Amerikaanse steden aanvallen met kernwapens. Dat vindt het Republikeinse congreslid Tom Tancredo, afgevaardigde voor Colorado. Tancredo deed zijn uitspraak tijdens een talkshow op de Amerikaanse radio.

Volgens een woordvoerder van de politicus was de uitspraak hypothetisch bedoeld. "We hebben een vijand zonder uniform of staat. Hoe kunnen we ze opjagen? Hoe kunnen we ze zo treffen dat ze afzien van hun moorddadige ideeën?", vroeg zegsman Will Adams zich af. Tancredo, die bekend staat als een ultra-conservatief die geen blad voor de mond neemt, liet later weten 'slechts wat ideeën te hebben geuit'.

Mekka is een voor moslims heilige plaats in Saoedi-Arabië. Zij die het zich kunnen veroorloven moeten ten minste één keer in hun leven op bedevaart naar Mekka trekken, de zogenaamde hadj.

Nou begint het echt leuk te worden hahaha
Ik hoop dat de CNN live beelden van de bombardering zal zenden

TheCFO

Citaat van: Tamza op 20/07/2005 om 12:28:53
Hij mag stoer praten wat hij wil, ben er niet van onder de indruk, vind hem zelfs meelijwekkend. De Ka'ba zal volgens de Tekenen niet verwoest worden tot de Dag des Oordeels.

Toch maar ff de 'what-if' vraag.

Stel die mafkees gooit die bom op Mekka -na 9/11 hoorde ik veel van mijn soortgenoten opteren voor het asfalteren van Casablance tot Kabul- en stel de dag des oordeels breekt niet aan. Wat betekent dat dan voor jouw relatie tot  'de Tekenen' (een mij verder onbekend begrip)?

Tamza

Citaat van: TheCFO op 20/07/2005 om 14:52:47

Toch maar ff de 'what-if' vraag.

Stel die mafkees gooit die bom op Mekka -na 9/11 hoorde ik veel van mijn soortgenoten opteren voor het asfalteren van Casablance tot Kabul- en stel de dag des oordeels breekt niet aan. Wat betekent dat dan voor jouw relatie tot  'de Tekenen' (een mij verder onbekend begrip)?

Wanneer ik in die Tekenen geloof, is er geen 'what if' vraag. Het heet niet voor niets geloof, J.

TheCFO

:-)
J als in Japie?

(forget I even asked)

TheCFO

(ik heb btw het woord geloof nergens gebruikt, N)

Dobry Den

Citaat van: TheCFO op 20/07/2005 om 15:20:56
J als in Japie?

(forget I even asked)

TheCFO, je bent allang ontmaskerd ;D

Tamza

Citaat van: TheCFO op 20/07/2005 om 15:20:56
J als in Japie?

(forget I even asked)

Uiteraard ;D