Hoofdmenu

Rachid Nadori

Gestart door student1980, 15/07/2005 om 15:30:35

student1980

Een paar dagen geleden hoorde ik op de radio (internet) een nummer van Rachid Nadori. Het nummer heet volgens mij iets van Wazien woe moeskiel.
Heeft iemand dat digitaal. Leuk en gek nummer.
Stuur het me mp als het kan.

Izouran

zingt hij in dat liedje toevallig met een vrouw?

Tikinas

:) ja ik heb em ook gehoord. "Wa dini bu lmuhskil, mara xsed at aruhed, wa dini bu lmushkiel mara xsed at essensed." hij is echt leuk.

Numidia

#3
Ik heb dit lied ergens op m'n pc staan.
Ik zal 'ns ff uitzoeken hoe dat yousendit werkt. :)

katim110

wie da nummer wil, mail me maar katim110@hotmail.com overigens alle nummers van rachid nadori

daag!

Mauri

#5
Azul xawem

hahahaha die Rachid Nadori, die blijft altijd goed ;D
hij zingt nu volgens mij al iets langer dan 30 jaar en hij was iemand die vaak in ouraren optrad, hij heeft echt van alles meegemaakt de afgelopen 30 jaar (amediaz, trabando, hij was ook nog eens 1 jaar of 2 fundamelist geweest ;D , en nu weer al een aantal jaren is hij weer de goeie ouwe Amediaz )

ik weet niet wat de titel was van dat liedje die jullie op de radio hoordden, maar hier heb je zijn laatste 6 nummers in duet met Ilham:




  • Aicha ya Aicha

  • Amamino

  • Awlayelah

  • Denyaya

  • Layoun

  • Tammurth ino



    Sh3aaaaaaaas a Rachid nadori ;D

Inuit

Citaat van: Mauri op 17/07/2005 om 11:55:56
hij zingt nu volgens mij al iets langer dan 30 jaar en hij was iemand die vaak in ouraren optrad, hij heeft echt van alles meegemaakt de afgelopen 30 jaar (amediaz, trabando, hij was ook nog eens 1 jaar of 2 fundamelist geweest ;D , en nu weer al een aantal jaren is hij weer de goeie ouwe Amediaz )
meen je dit nou?? wanneer was dit dan?

Mauri

Citaat van: gebruiker01 op 17/07/2005 om 13:11:22
Citaat van: Mauri op 17/07/2005 om 11:55:56
hij zingt nu volgens mij al iets langer dan 30 jaar en hij was iemand die vaak in ouraren optrad, hij heeft echt van alles meegemaakt de afgelopen 30 jaar (amediaz, trabando, hij was ook nog eens 1 jaar of 2 fundamelist geweest ;D , en nu weer al een aantal jaren is hij weer de goeie ouwe Amediaz )
meen je dit nou?? wanneer was dit dan?

Azul

Ik kan je niet precies de datum vertellen of in welke jaar dat was.  ik weet wel dat hij in dat periode toen een baard droeg en met muziek  stopte, dat hij toen in Trabando werkte. dus dat periode voor dat hij het liedje "Frontera" zong en daar beschreef hij hoe hij te werk ging als contrabandolero ;D


student1980

Mauri Thanks for the Music.
Wel vroeg ik me nog af of je het nummer hebt dat we bedoel.
Wazien woe moeskiel, er is geen probleem.


Mauri

Azul Student

Nee dat liedje heb ik helaas niet, en om eerlijk te zijn ik heb hem ook nog nooit gehoord.
als ik hem heb, dan plaats ik die hier.

almanzah

hier is die volgens mij die jullie bedoelen

http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=2VTMKK85JSQPX3RAYB9Q4NVBEH

wadinni bo al mochkil

Tikinas

Jaaa, dat is em!

Tannmirt

athsaynou

Citaat van: Mauri op 17/07/2005 om 11:55:56
hij was ook nog eens 1 jaar of 2 fundamelist geweest ;D , en nu weer al een aantal jaren is hij weer de goeie ouwe Amediaz )


Dat gaat meestal zo, dat was ook zo met Mudrus..uit cultureel en vaak ook uit religieus oogpunt worden ze als het ware gedwongen om ermee te ztoppen.

Rachid Nadori lach echt vaak om zijn nummers, zijn liederen zijn vrolijk, grappig en tegelijkertijd verdrietig.