ik heb een bericht ontvangen van "Ait_Touzinie"

Gestart door TAMASINT FALUJAH, 15/07/2005 om 12:54:15

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: gebruiker01 op 15/07/2005 om 14:40:29
blijkbaar is die Ait_Touzinie een amazigh missionaris, hij probeert je te bekeren tot het amazighisme.......hahaha  :D :D
Als jij werkelijk hersens had, dan hield je gewoon jouwn snavel, sou akemouma n traca.
Vertel me, wat is Amazighisme?

Dus omdat ik Taghjutsh-Fallujah gevraagd heb haar naam te veranderen, ben ik inéén klap een amazigh missionaris? Dus diegene die een amazigh nick-name heeft is een amazighist de andere die een andere naam hebben (kijk maar naar jouwn nick name) zijn normale imazighen.
Ze3ma jij probeert amazigh.nl nog wat islamitisch te houden, door geen zuivere amazigh woorden te gebruiken en forumleden te beschuldigen van atheisme.

op een dag zul je wakker worden.

Inuit

Citaat van: A_T op 16/07/2005 om 14:14:26
Als jij werkelijk hersens had, dan hield je gewoon jouwn snavel, sou akemouma n traca.
Vertel me, wat is Amazighisme?

Dus omdat ik Taghjutsh-Fallujah gevraagd heb haar naam te veranderen, ben ik inéén klap een amazigh missionaris? Dus diegene die een amazigh nick-name heeft is een amazighist de andere die een andere naam hebben (kijk maar naar jouwn nick name) zijn normale imazighen.
Ze3ma jij probeert amazigh.nl nog wat islamitisch te houden, door geen zuivere amazigh woorden te gebruiken en forumleden te beschuldigen van atheisme.

op een dag zul je wakker worden.
punt 1: je hebt geen gevoel voor humor; don't take take life too serious, you'll never get out alive. en in jou geval is het ook: don't take take your amazigh-bewustzijn too serious, you're turning it into a religion (amazighisme). :D :D :D

punt 2: je maakt een karikatuur en gaat deze vervolgens aanvallen om jezelf een goed gevoel te geven.

punt 3: waarom regeer nog eigenlijk op jou reacties? ???

Hadou

Ik begrijp niet waar deze Topic met de POLITIEK te maken heeft :(
Het is meer iets voor Feedback, Babbelbox..

Ik vind die Falujjah walgelijk!! Sommige nicknames moeten ook afgeschaft worden..
Maar dat is de taak van Admin denk ik .

Inuit

Citaat van: hadou op 16/07/2005 om 22:57:26
Ik vind die Falujjah walgelijk!! Sommige nicknames moeten ook afgeschaft worden..
Maar dat is de taak van Admin denk ik .
Ik dacht altijd altijd dat internet een relatief vrij (zolang je anderen niet beledigd kwetst of de wet overtreedt) medium is. Blijkbaar hebben sommigen daar een heel ander idee over.

Rwezna

Iedereen moet zelf weten welke nickname hij/zij wil gebruiken  lekker belangrijk

Hadou

Mooier en logisher zou een naam  een amazigh tintje hebben.. En niet zo iets van Arabisch of weet ik veel achtig hebben.. Ik word depri van. sorry.

Inuit

Citaat van: hadou op 16/07/2005 om 23:06:48
Mooier en logisher zou een naam  een amazigh tintje hebben.. En niet zo iets van Arabisch of weet ik veel achtig hebben.. Ik word depri van. sorry.
Dat iedereen een voorkeur heeft is duidelijk, maar dingen gaan verbieden of mensen pm-ettjes om jou voorkeur op te dringen is nogal cru, vindt je niet?

ameziane

De vergelijking tussen de 2 plaatsen gaat niet op. Hoewel Fallujah tot het laatst de Amerikaanse bezetting heeft bestreden,is het van een andere orde dan Tamassint

Dus ik begrijp niet waarom die plaatsnamen in 1 adem worden genoemd

AIT5toezenni

taz,taz wat hebben wij te maken met irakezen die elkaar afslachten omdat de een een soeniet is en de anderen een sjiet,dit is amazigh .nl dus weg met die namen ,die mensen hebben trouwens marokko ook aangevallen ,begrijp jullie dat
iwa saffie

Dobry Den

Wat een bekrompenheid. Als iemand zich Fallaujah wilt noemen, moet ie dat toch zelf weten?

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: gebruiker01 op 16/07/2005 om 16:40:34
punt 1: je hebt geen gevoel voor humor; don't take take life too serious, you'll never get out alive. en in jou geval is het ook: don't take take your amazigh-bewustzijn too serious, you're turning it into a religion (amazighisme). :D :D :D
Al jouwn geposte berichten zijn één en al grappen. Tuurlijk neem ik jouw niet sirieus meer, wie wel?
Als je het in het Nederlands niet meer aan kunt, dan maar Engels praten. Zogenaamd jij hebt onderwijs gehad. ::)

punt 2: je maakt een karikatuur en gaat deze vervolgens aanvallen om jezelf een goed gevoel te geven.
Mijn laatste tip: Probeer eens inhoudelijk te reageren.

punt 3: waarom regeer nog eigenlijk op jou reacties? ???
Aandachttekort 8)

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Dobry Den op 17/07/2005 om 15:13:09
Wat een bekrompenheid. Als iemand zich Fallaujah wilt noemen, moet ie dat toch zelf weten?
Azul Dorby,

Tuurlijk mag iedereen zelf weten welke nickname hij/zij gebruikt. Ik heb alleen tegen haar gezegd of zij haar nickname wil veranderen. Zo niet, niets aan de hand toch?
Ze is een nieuwe lid hier op Amazigh.nl. Dus het is niet verkeerd om haar op haar/zijn mankementen te wijzen. Wie weet heeft ze een goede reden voor haar nickname. Wie weet heeft ze iets met Falujah gemeen.

adwenni nta

Dobry Den

Citaat van: A_T op 17/07/2005 om 16:26:58

Azul Dorby,

Tuurlijk mag iedereen zelf weten welke nickname hij/zij gebruikt. Ik heb alleen tegen haar gezegd of zij haar nickname wil veranderen. Zo niet, niets aan de hand toch?
Ze is een nieuwe lid hier op Amazigh.nl. Dus het is niet verkeerd om haar op haar/zijn mankementen te wijzen. Wie weet heeft ze een goede reden voor haar nickname. Wie weet heeft ze iets met Falujah gemeen.

adwenni nta

TAMASINT FALUJAH is niemand verantwoording verschuldigd over zijn/haar gebruikersnaam.  Bovendien draaf je een beetje door om een gebruikersnaam te typeren als "een mankement'.

abrid

Toch zegt het iets over de ideeën van iemand. Maar dat moet ie zelf weten ;) daar heb je gelijk in.

Dobry Den

Citaat van: abrid op 20/07/2005 om 08:24:01
Toch zegt het iets over de ideeën van iemand. Maar dat moet ie zelf weten ;) daar heb je gelijk in.

Wat voor ideeen?

Ik denk overigens dat de situatie in Irak ons niet wereldvreemd is.  Ik wil zelfs een parallel trekken naar ons eigen Riffijnse geschiedenis.  Onder het mom van het bevrijden van barbarisme, werden beide landen officieus bezet en deden de bezetters zich officieel voor als beschermers.  Daarnaast werd in naam van de Islam hier tegen opgetreden door de plaatselijke bevolking die bovendien door de mensen over de hele wereld op steun kon rekenen.