ik heb een bericht ontvangen van "Ait_Touzinie"

Gestart door TAMASINT FALUJAH, 15/07/2005 om 12:54:15

TAMASINT FALUJAH

Je hebt zojuist een persoonlijk bericht ontvangen van A_T op AMAZIGH.nl/forum.

BELANGRIJK: Onthoud dat dit alleen maar een notificatie is. Reageer niet op deze
e-mail.

Het bericht wat je werd gestuurd was:

Azul a utsma,

Vraag het je vriendelijk: Verander zo snel mogelijk jouwn naam. Falluja moet je
hoe dan ook weg laten. Wij Imazighen hebben niets gemeen met Irak of wat dan
ook.

Wat denk je van deze namen: TAMASINT-ALHOCEIMA       TAMASINT-NADOR     
TAMASINT-ARIF     TAMASINT-TAMAZIGHT

sraam

A_T

mohammed amezian zag :

"IK BEN EEN MAROKKAAN EN HEB ALTIJD NAAR DE VRIJHEID VAN MAROKKO GESTREEFD."mohammed amezian
محمد امزيان
"انا مواطن مغربي عمل و يعمل لحرية المغرب"


groenebriefjes

ewa ja...elke marokkaan zet zich in voor shit als fallujah en palestina...maar als ze er moeten zijn voor hun eigen landgenoten dan zijn ze er niet..haha dus ze heeft gelijk...zehma fallujah geeft je eten ofzo hihihi. mening is mening...

Dobry Den

Tamasint Falujah,
Wat is het doel dat je dit persoonlijk bericht naar buiten brengt en er een topic over wijdt?

Inuit

blijkbaar is die Ait_Touzinie een amazigh missionaris, hij probeert je te bekeren tot het amazighisme.......hahaha  :D :D

abrid

A-T heeft gelijk!!

Welke Falujaan heeft zich betrokken gevoeld bij Tamassint.

Situatie is niet vergelijkbaar zoals al in een andere topic is besproken.

abrid

Citaat van: gebruiker01 op 15/07/2005 om 14:40:29
blijkbaar is die Ait_Touzinie een amazigh missionaris, hij probeert je te bekeren tot het amazighisme.......hahaha  :D :D

Missionaris/ Dan moet het Amazighisme een geloof op zich worden wat het niet is ;)

Inuit

Citaat van: abrid op 15/07/2005 om 15:14:11
Citaat van: gebruiker01 op 15/07/2005 om 14:40:29
blijkbaar is die Ait_Touzinie een amazigh missionaris, hij probeert je te bekeren tot het amazighisme.......hahaha  :D :D

Missionaris/ Dan moet het Amazighisme een geloof op zich worden wat het niet is ;)
worden?? dat is het voor sommigen toch al?  hihihi :D :D

abrid


Inuit

Citaat van: abrid op 15/07/2005 om 15:26:52
Wie is dan de profeet Barghwati? ;)
de volgelingen kunnen je daar denk ik meer over vertellen........ :)

onwetend

ik vind dit nergens op slaan dit is persoonlijke bericht en hij geeft jou een advies en jij zet hem te kijk zo laat jij je jezelf kennen maar ja......

Chichung

Citaat van: onwetend op 15/07/2005 om 15:35:14
ik vind dit nergens op slaan dit is persoonlijke bericht en hij geeft jou een advies en jij zet hem te kijk zo laat jij je jezelf kennen maar ja......

Eenmaal een verrader altijd een verrader, zouden we zeggen.

Isefrawen



opsluiten die hap! en de sleutels meegeven aan Mo.B, verraders motten we niet!

tuzin

Citaat van: TAMASINT FALUJAH op 15/07/2005 om 12:54:15


mohammed amezian zag :

"IK BEN EEN MAROKKAAN EN HEB ALTIJD NAAR DE VRIJHEID VAN MAROKKO GESTREEFD."mohammed amezian
محمد امزيان
"انا مواطن مغربي عمل و يعمل لحرية المغرب"



azul,
we krijgen hier ook nog een uitspraak van mohend amezian. wat leuk he, die arabieren hebben alles over mohend amezian geschreven zelfs zijn uitspraken. bij dezen wil ik jou en de bewoners van falujah bedanken voor jullie bijdrage aan de geschidenis.

mouslati

#13
Flauw, dat je een persoonlijk bericht openbaar maakt. Je had toch ook een pb terug kunnen sturen dat je er niet van gediend bent oid.

Ik vind het trouwens niet beledigend bedoelt ofzo, je mag natuurlijk zelf weten wat voor naam je gebruikt, maar A_T zegt in principe niks verkeerds.

*-RiFFijn0s-*

Azul ay eethma,

Dit bericht heb ik zeker 1 maand geleden gestuurd naar Taghjutsh-Fallujah.
Ik heb sinds ik lid ben van amazigh.nl, nooit een lid opgemerkt die een Irakese plaatsnaam associeert met  trotse amazigh dorp.  Alsof een Falujiaan zich Associeert met een amazigh dorp.  Zelfs Gebruiker01 haald het niet in zijn grote kop, om een amazigh plaatsnaam te Associëren met Palestine of Irak.

Tegenwoordig kun je niet eens normaal een pm'tje sturen. Het moet altijd weer naar buiten komen. Stelletje Icaqammen. Jij miss falujah, komt zeker uit een familie vol iceqammen, net als gebruiker01 en nog een paar anderen hier op het forum. 
Ze3ma een citaat gebruiker van Mohammed Ameziaan, weet jij uberhaubt wie Mohammed Ameziane is?
Vertel me, ben ik de enige die wat van jouwn naam heeft gezegd?

Wat heb je aan zulke leden als Taghjutsh-Fallujah, die alleen maar het forum vern**kt met haar zogenaamde kennis over geschiedenis enz.

Met andere woorden, Zeer triest.

Adio