Hoofdmenu

Leuke mannen....

Gestart door fattoma, 05/07/2005 om 21:55:28

Eek!

Citaat van: Perize op 18/08/2005 om 20:17:50
Citaat van: L_L op 18/08/2005 om 19:49:07
Timarzgha weleens baywatch gekeken???

Zo niet dan heb ik alle seizoenen wel op video voor je, allemaal gespaard alleen vanwege dat LEKKER ding Mitch

heb je geen Jeremy jackson in kanten ondergoed??.....

Timarzgha

Citaat van: BerberRoosje op 18/08/2005 om 21:06:10
wat is er in hemelsnaam mis mee als je een man mooi of aantrekkelijk vindt??

het woord hemel zou ik niet eens gebruiken bij je kwijlende opmerkingen op fotos van onreine varkens
zo lang als zij geen moslims zijn hoor je ze niet te prijzen lief te hebben of reclame voor ze te maken, tenzij zij zichtbaar zeer goede daden hebben verricht
in dat geval zou je op zn hoogst hopen dat zij zich ooit zullen bekeren en dan mag je kwijlen wat je wilt
maar dat geldt natuurlijk voor moslims ik weet niet wat of wie jij bent

Timarzgha

Citaat van: L_L op 18/08/2005 om 20:33:09
Citaat van: Timarzgha op 18/08/2005 om 20:25:27
Citaat van: L_L op 18/08/2005 om 20:23:16
Citaat van: Timarzgha op 18/08/2005 om 20:17:09
nee
waarom?
was er te jong voor
zou ik het gedaan hebben als ouder was?
nee na het zien van een paar flitsen (reclame) was het meer dan genoeg om te weten dat het niet hoort bij een persoon die zich moslim noemt

te jong?? hoe oud moest de gemiddelde kijker zijn dan??

wat moet een persoon nog meer doen of juist niet doen die zich moslim "noemt"..
ik ga aan de huiswerk sorry maar een belangrijke regel is zn ogen in bedwang te houden en zn lusten
vooral zich zoveel mogelijk te onthouden van de aardse verleidingen die gekend zijn als lharram!
wa sallam

je hebt het over de innerlijke jihad dus...
De enige die weet wat er bedoeld word, inderdaad innerlijke jihad
maar één die zich uit in direkte handelen
dus niet alleen in het hoofd maar ook in praktijk
misschien dat je zou denken dat alles per persoon afhangt en de één dus gevoelens kan hebben en de andere niet
dat zou zeker mogelijk zijn maar de kern ligt hem in onze verantwoordelijkheidsgevoel
willen wij dat al onze kinderen of deel daarvan hand in hand gaat lopen met niet moslims?
Willen wij kleinkinderen die door onze nalatigheid en hulp dadelijk opgevoed worden als niet moslims?
Willen wij kortom ons geloof en roots in een weegschaal leggen en er mee gaan gokken of gaan we ons inzetten om deze juist te beschermen!!
Die ene (volgens sommigen) onschuldige onderwerp kan gelezen worden ook door een vrouw (minder-meerjarig) die misschien net een slechte relatie had met een moslim en aan de haal gaat met een niet moslim
want hey kijk zoveel moslim zusters vinden hun hot en babes en lekker en meer
Het kan zeker op zijn minst bemoedigend werken
het is wat extreem gedacht dat weet ik ook wel maar alles is mogelijk je kunt bijna niets voor onmogelijk houden
die lmo3sia van dat meisje zouden ook wij op onze geweten hebben wij hebben verheerlijkt wat Allah heeft afgewezen en Harram heeft verklaard!!En dan heb ik het niet eens over het voorbeeld dat wij hen moeten geven en de lmo3sia die wij krijgen omdat wij nogmaals verheerlijken wat allah verbood
een mens dat onrein is staat gelijk aan een varken en bier!!

Eek!

Citaat van: Timarzgha op 18/08/2005 om 22:25:15

het woord hemel zou ik niet eens gebruiken bij je kwijlende opmerkingen op fotos van onreine varkens
zo lang als zij geen moslims zijn hoor je ze niet te prijzen lief te hebben of reclame voor ze te maken, tenzij zij zichtbaar zeer goede daden hebben verricht
in dat geval zou je op zn hoogst hopen dat zij zich ooit zullen bekeren en dan mag je kwijlen wat je wilt

aha...dus we mogen alleen moslims prijzen en lief hebben, alleen voor moslims reclame te maken TENZIJ ze zichtbaar zeer goede daden hebben verricht..
uit welke soera heb je deze theorie geplukt??
weet je wat jij moet doen , maak reclame voor de miljoenen Saoediers die sexslaven importeren uit Thailand ;) ( alleen moslims mag je immers prijzen en liefhebben)

JIJ bent niet degene die mij kan wijzen op wat goed of fout is, het is de koran en de hadieth die mij antwoord kunnen geven op vragen.
Bovendien als je mensen wil wijzen op fouten dan moet je met duidelijke bronnen komen en niet met dit soort achterbakse uitspraken.

O mensheid, Wij hebben jullie geschapen uit een man en een vrouw en Wij hebben jullie tot volkeren en stammen gemaakt, opdat jullie elkaar leren kennen. Voorwaar, de meest edele van jullie is bij Allah degene die het meest (Allah) vreest. Voorwaar, Allah is van alles op de hoogte, Alwetend." Hoofdstuk Al hoedjoerat vers 13.

Azul!

Rwezna

Je moet niet zulke brutale vragen stellen jij! ;D

Rwezna

Citeer

heb je geen Jeremy jackson in kanten ondergoed

Citeer

Heb m nog gevonden ook
http://www.celebrity-pictures-world.com/pics/j/jeremy-jackson/jeremy-jackson-004.jpg

Eek!

Citaat van: Perize op 18/08/2005 om 23:23:11

Je moet niet zulke brutale vragen stellen jij! ;D

is dat haram dan?

ps: tis jeremy met beertje teddy :)

Timarzgha

Citaat van: BerberRoosje op 18/08/2005 om 23:22:53
Citaat van: Timarzgha op 18/08/2005 om 22:25:15

aha...dus we mogen alleen moslims prijzen en lief hebben, alleen voor moslims reclame te maken TENZIJ ze zichtbaar zeer goede daden hebben verricht..
uit welke soera heb je deze theorie geplukt??
weet je wat jij moet doen , maak reclame voor de miljoenen Saoediers die sexslaven importeren uit Thailand ;) ( alleen moslims mag je immers prijzen en liefhebben)

JIJ bent niet degene die mij kan wijzen op wat goed of fout is, het is de koran en de hadieth die mij antwoord kunnen geven op vragen.
Bovendien als je mensen wil wijzen op fouten dan moet je met duidelijke bronnen komen en niet met dit soort achterbakse uitspraken.

O mensheid, Wij hebben jullie geschapen uit een man en een vrouw en Wij hebben jullie tot volkeren en stammen gemaakt, opdat jullie elkaar leren kennen. Voorwaar, de meest edele van jullie is bij Allah degene die het meest (Allah) vreest. Voorwaar, Allah is van alles op de hoogte, Alwetend." Hoofdstuk Al hoedjoerat vers 13.

Azul!

Daarom ga ik vrijwel nooit in discussie met kleuters maar voor een keer
Ik heb het over moslims in daad en geweten en niet over een stel Arabieren of anderen die zich voordoen als moslim maar absoluut niet naar handelen
Je bent moslim qua naam niet meer of minder want je handelen zijn satanisch
Of ik je wel of niet mag wijzen?
Nou heb je daar een misser gemaakt
Ik mag en ben verplicht je te wijzen mocht je twijvelen over mijn mening daarover zou je boeken of imams gaan raadplegen
''het is ons allen de plicht om mensen te wijzen en verwijzen als zij fout doen'' deze citaat heeft niet alleen de profeet herhaald maar iedereen en nog altijd even goed bewaard als de sallat!!
Met andere woorden je kletst maar wat!
surah l'hujurath zegt letterlijk ‘’opdat jullie elkaar gaan leren kennen''!
Of moet ik eruit concluderen opdat jullie elkaar gaan verheerlijken of reclame maken etc
Nee, deze ayaat is heel duidelijk het laat zien dat wij allen elkaar moeten kennen
Kennis uitwisselen en uiteraard in de hoop op bekering want alles heeft als uitgangspunt dat men overtuigd zal worden van het ware pad van de islam
Even anders gezegd omdat je graag de clown wilt uithangen
Waarom past het een moslima niet het bed te delen met een kaffier?
Waarom mogen ze niet huwen of elkaar lief hebben?
Waarom mag er überhaupt geen liefde zijn voor een lkaffier?
We moesten toch elkaar leren kennen zij je?
Inderdaad LEREN KENNEN en NIET MEER ALS DAT !!
Bovendien zou je in het vervolg juist willen citeren in heb nergens aangegeven wat jij schrijft met je TENZIJ
ik had het toch duidelijk over de mensen algemeen en dus ook niet moslims!!
Heb je het begrepen meisje?

Dobry Den

Citaat van: Timarzgha op 19/08/2005 om 00:40:48
Daarom ga ik vrijwel nooit in discussie met kleuters maar voor een keer
Ik heb het over moslims in daad en geweten en niet over een stel Arabieren of anderen die zich voordoen als moslim maar absoluut niet naar handelen
Je bent moslim qua naam niet meer of minder want je handelen zijn satanisch
Of ik je wel of niet mag wijzen?
Nou heb je daar een misser gemaakt
Ik mag en ben verplicht je te wijzen mocht je twijvelen over mijn mening daarover zou je boeken of imams gaan raadplegen
''het is ons allen de plicht om mensen te wijzen en verwijzen als zij fout doen'' deze citaat heeft niet alleen de profeet herhaald maar iedereen en nog altijd even goed bewaard als de sallat!!
Met andere woorden je kletst maar wat!
surah l'hujurath zegt letterlijk ‘’opdat jullie elkaar gaan leren kennen''!
Of moet ik eruit concluderen opdat jullie elkaar gaan verheerlijken of reclame maken etc
Nee, deze ayaat is heel duidelijk het laat zien dat wij allen elkaar moeten kennen
Kennis uitwisselen en uiteraard in de hoop op bekering want alles heeft als uitgangspunt dat men overtuigd zal worden van het ware pad van de islam
Even anders gezegd omdat je graag de clown wilt uithangen
Waarom past het een moslima niet het bed te delen met een kaffier?
Waarom mogen ze niet huwen of elkaar lief hebben?
Waarom mag er überhaupt geen liefde zijn voor een lkaffier?
We moesten toch elkaar leren kennen zij je?
Inderdaad LEREN KENNEN en NIET MEER ALS DAT !!
Bovendien zou je in het vervolg juist willen citeren in heb nergens aangegeven wat jij schrijft met je TENZIJ
ik had het toch duidelijk over de mensen algemeen en dus ook niet moslims!!
Heb je het begrepen meisje?

Het gefrustreerde haantje heeft weer gesproken.

Timarzgha

Gefrustreerd ben ik niet amazigh duifje
Wel geschrokken en geschockt door wat de moslims doen en dan vooral wij amazigh mannen en vrouwen
Vele mensen gaven hun leven voor ons geloof en ook onze roots als bijvoorbeeld Abdelkrim en de toenmalige imzjahden
als ik nu zie hoe goedkoop wij omgaan met ons geloof en afkomst is het zeker om niet blij van te worden
mischien zijn mensen in de verkeerde wereld geboren Allah o a3lam maar dat wij het mede verkracht hebben is duidelijk en zelfs hier is onwetendheid ontkenning en leugens en verdraaing aan de orde van de dag
Jammer de zorgen van de profeet dat slechts een kleine deel van zijn umma de hemel zal betreden zie ik bevestigd worden
heb ik gesproken? zeker niet tevreden maar heb gezegd wat ik wou zeggen en voorlopig het laatste dat ik zeg wa sallam o 3aleekoem wa rahmatoe liellah/azul!

Dora

Citeer
De enige die weet wat er bedoeld word, inderdaad innerlijke jihad
maar één die zich uit in direkte handelen
dus niet alleen in het hoofd maar ook in praktijk
misschien dat je zou denken dat alles per persoon afhangt en de één dus gevoelens kan hebben en de andere niet
dat zou zeker mogelijk zijn maar de kern ligt hem in onze verantwoordelijkheidsgevoel
willen wij dat al onze kinderen of deel daarvan hand in hand gaat lopen met niet moslims?
Willen wij kleinkinderen die door onze nalatigheid en hulp dadelijk opgevoed worden als niet moslims?
Willen wij kortom ons geloof en roots in een weegschaal leggen en er mee gaan gokken of gaan we ons inzetten om deze juist te beschermen!!
Die ene (volgens sommigen) onschuldige onderwerp kan gelezen worden ook door een vrouw (minder-meerjarig) die misschien net een slechte relatie had met een moslim en aan de haal gaat met een niet moslim
want hey kijk zoveel moslim zusters vinden hun hot en babes en lekker en meer
Het kan zeker op zijn minst bemoedigend werken
het is wat extreem gedacht dat weet ik ook wel maar alles is mogelijk je kunt bijna niets voor onmogelijk houden
die lmo3sia van dat meisje zouden ook wij op onze geweten hebben wij hebben verheerlijkt wat Allah heeft afgewezen en Harram heeft verklaard!!En dan heb ik het niet eens over het voorbeeld dat wij hen moeten geven en de lmo3sia die wij krijgen omdat wij nogmaals verheerlijken wat allah verbood
een mens dat onrein is staat gelijk aan een varken en bier!!

een warme groet aan mijn moslimbroeder..(ja ik weet, sarcasme druipt er weer vanaf)

goed, vind dat je hele extreme uitspraken doet.
uitspraken die door niemand geaccepteerd zullen worden, moslim of geen moslim.
de reden??...hier komt ie;

als we terug gaan naar de tijd van rasoul sws dan zien we dat de gemeenschap ongelovigen waren (ook wel de djahilya periode genoemd).
rasoul sws heeft de opdracht gekregen om die mensen die, zoals jij ze noemt "zwijnen" waren, tot moslims te maken.
de vraag die ik nu ga stellen is hoe heeft rasoul sws die mensen tot moslims gemaakt?
door ze uit te sluiten?, door ze uit te schelden? door ze te veroordelen als "hellevuur-bewoners", of misschien door ze te vergelijkem met varkens.
ik denk het namelijk niet.
rasoul sws heeft al die vrouwen waar hij later mee is getrouwd bekeerd.
het meest voor de hand liggende vb is Ghadija RA. zij was geen moslim toen rasoul sws haar leerde kennen...waarom heeft hij geen afstand van haar genomen?

zo kan ik natuurlijk nog doorgaan maar hoop dat je een beetje inziet wat ik probeer duidelijk te maken...

als niet moslims werkelijk zwijnen zijn..dan had rasoul sws niet voor een joodse man gebeden na zijn overlijden...

wasalaam

Timarzgha

Sarcasme laat ik er buiten omdat ik liever zeg wat ik werkelijk meen
Goed, je zegt dus dat de profeet hen altijd lief benaderde en met begrip?
In dit moet ik je ongelijk geven het leven van de profeet verliep bepaald niet in vrede
Zijn introductie van Salaam o 3aleekoem is daarom gebaseerd op argwaan en verdenking
Op een vaste harde kern na zijn de meeste door belangen tot de islam gekeerd
Door bijvoorbeeld nederlagen en handel, angst en politieke belangen
Maar zoals je aangeeft betreft dit een groot deel maar lang niet iedereen
Jij moet ook weten dat toen der tijd mensen op zoek waren naar een verenigd blok
één net als die de christenen Romeinen en joden bijvoorbeeld hadden
daardoor werd aansluiting aan de steeds groter wordende stroming van Mohammed vzmh steeds meer vanzelfsprekend
En tenslotte konden de meeste niet anders dan aansluiten
Dat hij mensen in de eerste instantie in vrede aansprak ontken ik niet
Vooral de vele toenaderingen tot de joden is een goed voorbeeld
Hoe de sahaba hen benaderden was zoals je zegt niet met hoi zwijnen, maar met goede woorden in de hoop dat er mensen zijn die oor zouden hebben voor dat
Maar altijd is er gezegd dat als jullie blijven volharden jullie erger dan zwijnen zijn
Een zwijn is zo gemaakt en leven in het onreine de mens heeft keuze
Rein is volgens de islam een moslim (op de paar dagen vd vrouw na) mensen die dus niet moslims zijn zijn volgens die zelfde theorie ONREIN!!
De profeet heeft wel degelijk op een moment de joden uitgesloten een ayaat in soerat lbaqarat werd toen geopenbaard, zij werden daarin vervloekt voor hun ontkenning en tegenwerking van de profeet (grof gezegd)
Wat denk je dat het westen nu doet?
Misschien ons tegenwerken ons ontkennen?
Maar goed je mag geloven wat je wilt ik geloof één ding en gesprekken en beelden van onze mensen tegenwoordig
Ben ik ervan overtuigd dat we in tijden van djahilya leven en mensen die weten maar niet willen geloven en hun best doen ons te bestrijden (lkoeffar)zijn zwijnen
Ik wil jullie topic niet verder omzeep helpen (al hoopte ik erop)want er schijnen vrouwen geïriteerd te zijn door me
Leef in wat je wilt leven het goede is zichbaar en ook het slechte ik doe er blijkbaar voortaan goed aan mn mond (vingers) te houden
Sommigen zijn erger dan lkoeffar ze bestrijden en verdraaien de koran om hun gelijk te proberen te krijgen en voor vermaak en plezier!!!!!!!!!!!!!!
Was het onwetenheid dan oke maar ik vrees van niet internet heeft nog altijd niet voor grote imaams gezorgd tenminste niet dat ik weet.
Allah yahdiena incallah meer valt er niet te zeggen wa salaam o wa rahamtoe lielah oa barakatoe/azul

Dora

er is in het verleden absoluut oorlog gevoerd in de naam van Allah swt.
ook door rasoul sws zelf.
maar dat heeft niets te maken met onreine mensen.

als je de geschiedenis een beetje kent dan weet je dat rasoul sws zijn eerste oorlog voerde tegen de quraish..ook wel de grote badr-strijd genoemd.
dit had inderdaad te maken met handel en bezittingen.
hierna volgden nog een aantal slagen zoals bv bij de berg oehoed...en de samenzwering van de joden met de quraish...en ga zo maar door...

maar vertel me kunnen wij dit vergelijken met jou "oorlog tegen het onreine"???

heeft de profeet daarna geen verdrag met ze afgesloten waardoor ze gewoon weer buren werden en de kinderen van de moslims samen speelden met de joodse.

heeft de profeet werkelijk onschuldig bloed aan zijn handen plakken???
heeft hij zijn tong niet weten te beheersen??

jou theorie klopt niet met wat ik van mijn islam lessen heb meegekregen...ik zou je dan ook willen vragen waar jij je info vandaan hebt gehaald?

wasalam

Tamza

Jezus. Hoezo 'hoe verkracht ik een topic binnen 5 reacties'?

Muhim.

Hier nog een knappe man: Eric Bana.

Fak Brad Pitt.

Rwezna

Keanu is ook niet mis