BNN-reportage

Gestart door marieke, 26/04/2004 om 10:56:04

Inuit

CiteerJe kunt altijd al zeikend aan de kantlijn blijven staan maar je kan ook in midden gaan zeiken en echt veranderingen door proberen te voeren.
Dat in medialand alles om de kijkcijfers draait en dat momenteel alles waarmee de Islaam in een kwaad daglicht gesteld kan worden een hot item is, daar kun je echt zeer weinig aan veranderen. De media heeft nou eenmaal veel macht, dus kunnen de opinie van de mensen met gemak manipuleren.

Inuit

CiteerDus er moet een Marokkaan of zo bij de desbetreffende programmering aanwezig zijn.
Dit is waar je de mist in gaat, en maakt mij niet uit dat er een Marokkaan, Algerijn, Indonees, Chinees of wat dan ook in de groep zit, maar dat men duidelijk stelt wat men met dat programma wil bereiken, de feiten niet verdraaid en (ook al is het maar een poging) om de problematiek zo objectief mogelijk te benaderen.
Wat anders dan nemen een ze een zogenaamde troetel-Marokkaan bij de groep en problem solved!

student1980

*Zucht*

Kijk dit heb ietsje terug geschreven

Ik ben het niet eens met de mening die hier heerst. Ik zou juist gebruik maken van dit moment. Niet door maar zomaar mee te doen, maar door te vragen uit wie het team bijvoorbeeld bestaat. Zal ongetwijfeld alleen uit Nederlanders bestaan. Dan kan er bijvoorbeeld verteld worden dat ze nooit een goede weerspiegeling krijgen over het onderwerp waar ze over willen vertellen. Je kunt altijd al zeikend aan de kantlijn blijven staan maar je kan ook in midden gaan zeiken en echt veranderingen door proberen te voeren.
.
Dit staat los van het onderwerp maar is het onderwerp is hier wel op gefundeerd qua gedachtengang.

bakish

waarom reageert marieke hier niet op?????? hup marieke feedback please

Samariaan

Aan het einde van de dag, als de laatste montage plaatsvind, en de laatste redactievergadering heeft plaats gevonden, moet er gewoon een antrekkelijk programma op de plank liggen.

Samariaan

Citeerwaarom reageert marieke hier niet op?????? hup marieke feedback please

Marieke is een eendagsvlieg wat deze site betrefd, ze zal nu wel op 1000 websites tegerlijkertijd zitten om haar deadline op tijd te kunnen halen. Ze zal wel overal berichtjes hebben achtergelaten en zien welke vis er gaat bijten!

Amezian

Ik begrijp uit de oproep dat ze ook jongens zoeken die zijn uitgehuwelijkt.Dat is voor mij nieuw.Ik denk ook dat het om de kijkcijfers gaat.Publieke omroepen moeten hun bestaansrecht bewijzen en dat doen ze door 'hot' items te zoeken.