Cultureel en of Politiek ??

Gestart door IIAwayagherII, 27/06/2005 om 14:40:15

IIAwayagherII

Wie zijn het met me eens dat wij te veel achterlopen op Politiek vlak?
Wie is met mij van mening dat wij niet alleen maar cultureel actief moeten zijn en blijven maar langzamerhand ook politiek.
We kunnen (das mijn mening) toch niet blijven doorgaan met informeren van mensen op deze beperkte manier van feestjes en dergelijke.
Zouden wij niet in navolging van wat er in marokko gebeurd, eigenlijk een politieke amazigh beweging moeten hebben.
Als zij de ballen hebben het daar te doen, wat belet ons om het hier te doen?
Weten mensen iets af van enige bewegingen in die richting of enige andere info mbt dit?

moulaymouhand


Izwan


igwentje

Citaat van: IIAwayagherII op 27/06/2005 om 14:40:15
Wie zijn het met me eens dat wij te veel achterlopen op Politiek vlak?
Wie is met mij van mening dat wij niet alleen maar cultureel actief moeten zijn en blijven maar langzamerhand ook politiek.
We kunnen (das mijn mening) toch niet blijven doorgaan met informeren van mensen op deze beperkte manier van feestjes en dergelijke.
Zouden wij niet in navolging van wat er in marokko gebeurd, eigenlijk een politieke amazigh beweging moeten hebben.
Als zij de ballen hebben het daar te doen, wat belet ons om het hier te doen?
Weten mensen iets af van enige bewegingen in die richting of enige andere info mbt dit?
Weet jij hoeveel het kost om een politieke beweging op te zetten. En dan durf ik te beweren dat niemand mans genoeg is de druk op zich te nemen. De verenigingen die er al zijn moeten beter communiceren en op een lijn staan. Wanneer dat gebeurd kunnnen we wat bereiken. We hebben geen nieuwe partijen of verenigingen nodig we moeten eerst die we al hebben eens gaan gebruiken en onder de loep nemen.