Veranderingen binnen amazigh verenigen ??

Gestart door IIAwayagherII, 27/06/2005 om 14:34:47

IIAwayagherII

Ik zou best eens willen weten wat er veranderd is binnen de amazigh verenigingen, of er überhaupt iets veranderd is na die mislukte demonstratie en de toestanden in Arif?
Want ik hoor en zie gewoon dat de desbetreffende organisaties keihard door gaan met subsidie-gelden verkwanselen aan bv kaartjes voor de voetbal wedstrijden en andere uitjes, en eigenlijk niets maar dan ook niets veranderd zijn.
Wie heeft er verschillen kunnen ontdekken tussen nu en vroeger?

moulaymouhand

Ik wil het één en ander ook graag weten...

ameziane

noemid

Citaat van: ameziane op 28/06/2005 om 14:30:40
Citaat van: IIAwayagherII op 27/06/2005 om 14:34:47
na die mislukte demonstratie
Volgens mij heb ik iets gemist...

nou....kom wees eens ook een keertje GOED negatief! misschien gaat dat helpen? 

om te zeggen dat het een geslaagde demonstratie was is een leugen!  MINDER DAN EEN PERSOON OP DE 1000 MENSEN...IS DAT VEEL?

MAAR DAT IS niet het onderwerp..

ameziane

Citaat van: ariri op 28/06/2005 om 15:07:54

om te zeggen dat het een geslaagde demonstratie was is een leugen!  MINDER DAN EEN PERSOON OP DE 1000 MENSEN...IS DAT VEEL?

Ik vind de demonstratie dus niet mislukt. We hebben onze boodschap overgebracht, er is media-aandacht etc.
Verder is het zo dat kwaliteit telt en niet de kwantiteit. 

noemid

tja.....die media kwam om te kijken of de ''marokkanen'' (lees irifiyen) weer eens een paar ruiten gingen breken.

en zeg nou zelf is het geen wereld nieuws als ''marokkanen'' eens demonstreren?  zou een record boek in moeten gaan....

gegroet....

Farid_Nejdir

Citaat van: ameziane op 28/06/2005 om 15:16:49

Ik vind de demonstratie dus niet mislukt. We hebben onze boodschap overgebracht, er is media-aandacht etc.
Azul ameziane

Bij een demonstratie gaat het om de massa en daar word je op getoetst, kwaliteit in deze is een hoge opkomst en slechts dan is deze geslaagd.
Dat werd niet bereikt en evenals werden velen van ons niet bereikt dat op zicht is kwantiteit te noemen c.q onkunde of amateurisme.

ameziane

Citaat van: Farid_Nejdir op 28/06/2005 om 23:47:10
Citaat van: ameziane op 28/06/2005 om 15:16:49

Azul ameziane

Bij een demonstratie gaat het om de massa en daar word je op getoetst, kwaliteit in deze is een hoge opkomst en slechts dan is deze geslaagd.
Dat werd niet bereikt en evenals werden velen van ons niet bereikt dat op zicht is kwantiteit te noemen c.q onkunde of amateurisme.

Nou,...geef mij liever 100 mensen die weten waar het omdraait en op wie je kan rekenen dan 1000 meelopers die net van het strand van Scheveningen zijn gekomen.

athsaynou

Dit was pas het begin...om al gelijk zo een grote opkomst te verwachten en het is in 1 week georganiseerd om niet te vergeten..wat wil je dan..dit is dan nog heel goed... plus we hebben de media ermee bereikt..weiliswaar kort maar we waren er in...

Dit is iets dat over een lange termijn moet gepland worden...dit gaat niet een, twee, drie..en het behalen ervan dat is dan ook weer een ander verhaal..nog langer..heb geduld!