Hoofdmenu

isri?

Gestart door Izouran, 10/06/2005 om 15:13:54

aghost6

Als je je eigen tekst goed leest, dan omvat het eigenlijk al de betekenis in de ruimste zin des woords.

Izouran

Citaat van: aghost6 op 22/10/2005 om 14:47:12
Als je je eigen tekst goed leest, dan omvat het eigenlijk al de betekenis in de ruimste zin des woords.


Ik laat jou gewoon in je stres.

Citaat van: ayned_m op 22/10/2005 om 14:45:52
azul!

Isri = een plat steen , meestal is het in de revieren te vinden ! het wordt gebruikt  om de kleding te wassen ( Asebben)

azul


en ayned nog bedankt ;)

aghost6

Die had ik al gezien. Je bent weer gered voor vandaag....

Izouran

Citaat van: aghost6 op 22/10/2005 om 14:52:49
Die had ik al gezien. Je bent weer gered voor vandaag....

Je wist het gewoon niet, je had stres en die reagereede jij af op idir.

Een tip: volgende keer gewoon zeggen.

aghost6

Hahaha...Misschien heb je gelijk...of misschien ook weer niet.
Jij zult er nooit achterkomen.


Izouran


aghost6


Izouran

#37
nog enger..

Izouran

Citaat van: E3ber_Tastite op 10/06/2005 om 21:57:46
ze maken hele mooie muziek, als het goed is, is het een bandje met jongens afkomstig uit Al Hoceima. Ze waren vorig jaar ook bij de amazigh-festival in Venlo, georganiseerd door Noumidia.

Meer info Isri:

Isri is een frisse, multiculturele, fusionband
 
Isri bestaat uit vijf man, twee Joegoslaven en drie Marokkanen. Zij spelen op gitaar, bas, percussie en accordeon. We spelen muziek gebaseerd op popmuziek, Spaanse muziek, polka en zigeunermuziek.
Als Marokkaanse band mixen we verschillende culturen en zingen in het Tamazigh en Nederlands. Isri betekent gebeeldhouwd steen, die in alle vormen gemaakt kan worden, maar toch de eigen identiteit behoudt. Isri is ook een historische stad in Marokko met veel historie.

Bades

#39
Citaat van: Idir op 10/06/2005 om 18:38:40
Citaat van: izouran op 10/06/2005 om 15:13:54



wie kent deze groep?

Volgens mij is dat een "gelegenheids bandje" uit Utrecht!
Ze hebben daar weleens opgetreden...  Op 9 Januari hadden ze i.v.m. Culturele zondag in Museumcafe Lombok opgetreden! (http://www.lombox.nl/agenda/0501.html )



wat bedoel je met gelegenheids bandje? ::)

dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht van jou...! is het weer iets persoonlijks naar de band toe?