maagdenvlies

Gestart door Amezian, 12/05/2004 om 14:20:15

Samariaan

Inderdaad, je neemt alleen jezelf in de maling en niemand anders.

Chico_Nador

Moge Allah alle meiden die dit soort praktijken uitvoeren omwille het mannetje tevreden te stellen een ongelukkig leven bezorgen.

Dora

CiteerMoge Allah alle meiden die dit soort praktijken uitvoeren omwille het mannetje tevreden te stellen een ongelukkig leven bezorgen.
hahahaha :)....

en uhhhh wat als ze berouw tonen???

Dora

trouwens we hebben het hnu wel elke keer over de vrouw maar hoe zit het met de man?? >> ten eerste zouden de mannen alle meiden als hun eigen zusters moeten gaan zien > dus wanneer zo'n opgehitste meid langs huppeld en met je het bed in wil duiken dan dien jij als MAN dat tegen te houden. haar daarop te corregeren en te adviseren >> maar wat doen zij > zij verleiden juist het meisje met die mooie praatjes en beloven met ze te trouwen. en hun eigen zusjes "bewaken" ze en verstoten ze zelfs als ze erachter komen dat zij net dezelfde fout hebben begaan als de broer!!!

jammer dat het geslachtsdeel niet "groeit" vanaf hun 25e om verleiding te voorkomen ;)....

Amezian

CiteerDe meiden die dit verrichten willen hun man en famillie niet teleurstellen en zijn bang verstoten te worden maar vrezen zij Allah dan niet?
Het is Allah waarbij zij hun daden moeten verantwoorden waarom de mensen tevreden stellen terwijl men Allah moet tevreden stellen?

En van mij mogen ze het bekend maken het is toch te gek voor woorden dat zulke daden ook nog vergoed worden door de verzekering terwijl er vele medicijnen zijn die niet meer vergoed worden en er oudere mensen zijn die dit niet kunnen betalen terwijl zij deze medicijnen wel nodig hebben........
Als je het dan nodig vind om met jan en alleman te gaan slapen dan moet je ook het lef hebben om daar vooruit te komen en niet scheinheilig te gaan doen.....
En die jongens die de meiden tot zulke daden verleiden hebben hier ook schuld aan!! (jongens kunen hun gevoelens minder goed bedwingen dus ze spelen hierbij zeker een grote rol)
Het komt dus van twee kanten als je dan zo graag wil ga dan trouwen........
Precies!De maagdelijkheid geldt zeker ook voor de jongens.Maar men ziet het door de vingers omdat een man moet "experimenteren".En al die meisjes die ontmaagd zijn,daar zijn diezelfde jongens voor verantwoordelijk die,als ze willen trouwen,een heilige Maria zoeken.

Arrows

Citeertrouwens we hebben het hnu wel elke keer over de vrouw maar hoe zit het met de man?? >> ten eerste zouden de mannen alle meiden als hun eigen zusters moeten gaan zien > dus wanneer zo'n opgehitste meid langs huppeld en met je het bed in wil duiken dan dien jij als MAN dat tegen te houden. haar daarop te corregeren en te adviseren >> maar wat doen zij > zij verleiden juist het meisje met die mooie praatjes en beloven met ze te trouwen. en hun eigen zusjes "bewaken" ze en verstoten ze zelfs als ze erachter komen dat zij net dezelfde fout hebben begaan als de broer!!!

jammer dat het geslachtsdeel niet "groeit" vanaf hun 25e om verleiding te voorkomen ;)....
ja precies en dan als ze gaan trouwen zoeken ze het meest onschuldige meisje en EISEN dat ze maagd is! terwijl ze zelf  zekers niet stil gezeten hebben! zulke mannen verdienen geen maagdjes ;) :P

ze bewaken hun zusjes ook inderdaad omdat ze ZELF weten wat ze allemaal met meisjes geflikt hebben en ze weten hoe de jongens van tegenwoordig zijn dat er een grote kans is dat iemand t zelfde met kleine zusje lief doet! het is de mans eigen onzekerheid wat dat betreft!

Berberin

CiteerAzul

Dichtritsen?!?!
Je hebt zeker niet (goed) opgelet bij je biologielessen; of bij de uitzending van NOVA (als je die gezien hebt).

Azul

-------------------------------------------------------------------------

;D Azulist 4 Life ;D

Kamal jongen, hoe je het ook wilt. Het is bijna niet te verwoorden. Gewoon banaal dat dat moet gebeuren. Geen enkele biologieles kan dat verzachten.

Berberin

Citeerwaar gaat di over?

het gaat over ritssluitingen

Dora

Citeerja precies en dan als ze gaan trouwen zoeken ze het meest onschuldige meisje en EISEN dat ze maagd is! terwijl ze zelf  zekers niet stil gezeten hebben! zulke mannen verdienen geen maagdjes ;) :P

ze bewaken hun zusjes ook inderdaad omdat ze ZELF weten wat ze allemaal met meisjes geflikt hebben en ze weten hoe de jongens van tegenwoordig zijn dat er een grote kans is dat iemand t zelfde met kleine zusje lief doet! het is de mans eigen onzekerheid wat dat betreft!
high five sis..

razafa

Citeerja precies en dan als ze gaan trouwen zoeken ze het meest onschuldige meisje en EISEN dat ze maagd is! terwijl ze zelf  zekers niet stil gezeten hebben! zulke mannen verdienen geen maagdjes ;) :P

maar hoe zit het met de jongens die wel stilgezeten hebben mogen ze wel maagdelijke bruid eisen of moeten ze genoegen nemen met iemand die half ruriname en 1/3 turkije heeft bevredigd?????????

Berberin

nu gaan we het krijgen hoor mensen, er worden een aantal wakker..........afazar wat denk je zelf?

Dora

Citeermaar hoe zit het met de jongens die wel stilgezeten hebben mogen ze wel maagdelijke bruid eisen of moeten ze genoegen nemen met iemand die half ruriname en 1/3 turkije heeft bevredigd?????????
eisen?? hoe kan je iets eisen als het al gebeurd is??....ik heb geen eisen want ieder is hoe hij/zij is >> maar ik kies wel iemand met een goed karakter en waarvan er imaan in zijn hart zit >> dit is geen eis maar dit is het nemen van een persoon zoals hij is >> ik zou nooit naar een atheistische ontmaagde man toe gaan zeggen ik eis dat jij in God gaat geloven en dat jij maagd bent...je bent wie je bent en aan jou of je daar "interesse" in hebt...

razafa

Citeereisen?? hoe kan je iets eisen als het al gebeurd is??....ik heb geen eisen want ieder is hoe hij/zij is >> maar ik kies wel iemand met een goed karakter en waarvan er imaan in zijn hart zit >> dit is geen eis maar dit is het nemen van een persoon zoals hij is >> ik zou nooit naar een atheistische ontmaagde man toe gaan zeggen ik eis dat jij in God gaat geloven en dat jij maagd bent...je bent wie je bent en aan jou of je daar "interesse" in hebt...

wat ik bedoel met eisen is verwachten. iedereen mag bepaald dingen verwachten van zijn toekomstig partner (geloof,leeftijd, bepaald karkter etcccccc....)
en wat mij betreft een clean man mag een clean bruid verwachten, en niet genoegen nemen met ieder chan3a die half paramaribo haar besprongen heeft.

Dora

Citeerwat ik bedoel met eisen is verwachten. iedereen mag bepaald dingen verwachten van zijn toekomstig partner (geloof,leeftijd, bepaald karkter etcccccc....)
en wat mij betreft een clean man mag een clean bruid verwachten, en niet genoegen nemen met ieder chan3a die half paramaribo haar besprongen heeft.

tuurlijk...alleen wat als jij dat niet van tevoren weet...jij bent stapel gek op haar en komt er pas later achter dat ze niet meer maagd is??

razafa

Citeertuurlijk...alleen wat als jij dat niet van tevoren weet...jij bent stapel gek op haar en komt er pas later achter dat ze niet meer maagd is??

dan heeft zij dus gelogen?????
want ik neem aan dat ik voordat ik stapel op haar zou zijn eerst had gevraagd of zij een chan3a is of niet??
want ik word niet zo maar stapel op een chan3a