maagdenvlies

Gestart door Amezian, 12/05/2004 om 14:20:15

Amezian

Onlangs was er in NOVA een reportage over moslimmeisjes die een operatie ondergaan om het maagdenvlies te herstellen.Want zij moeten maagd het huwelijk ingaan!!Naar mijn mening zijn we schijnheilig bezig en we bedonderen elkaar.Het wordt tijd dat we over dit soort dingen praten en zoeken naar oplossingen.
Een een ritueel als een rood doekje laten zien de dag na de huwelijksnacht is puur onzin.Alsof andere mensen het aangaat of de bruid gebloed heeft of niet.

karima

#1
En wat zou je daar aan willen doen Amezian?

Dora

#2
had onlangs gelezen dat men de anoniemiteit wilde opheffen >> maar dat vele ziekenhuizen hier niet aan mee wilde werken >> want zo kon het rijk niet vast leggen hoeveel "operaties" per jaar verricht werden terwijl zij dat wel bëtalen/vergoeden!!!

Berberin

Van mij mogen ze die anonimiteit opheffen. Het is toch barbaars wat hier gebeurt. Jezelf weer helemaal dichtritsen, voor wat? Een MAN????
Die vernedering die je moet ondergaan gun je jezelf toch niet? My god, we houden elkaar echt voor de gek!


Idir

#4

CiteerVan mij mogen ze die anonimiteit opheffen. Het is toch barbaars wat hier gebeurt. Jezelf weer helemaal dichtritsen, voor wat? Een MAN????
Die vernedering die je moet ondergaan gun je jezelf toch niet? My god, we houden elkaar echt voor de gek!



;)

imzourenlady

#5

CiteerOnlangs was er in NOVA een reportage over moslimmeisjes die een operatie ondergaan om het maagdenvlies te herstellen.Want zij moeten maagd het huwelijk ingaan!!Naar mijn mening zijn we schijnheilig bezig en we bedonderen elkaar.Het wordt tijd dat we over dit soort dingen praten en zoeken naar oplossingen.
Een een ritueel als een rood doekje laten zien de dag na de huwelijksnacht is puur onzin.Alsof andere mensen het aangaat of de bruid gebloed heeft of niet.

salaam,

wat loop je allemaal te zeggen??? het is tog ons cultuur dat je nog maagt in het huwelijk stapt!!! zo hoort het ook en zo moet het blijven!!!!!!!!!

Kamal25

#6

Citeersalaam,

wat loop je allemaal te zeggen??? het is tog ons cultuur dat je nog maagt in het huwelijk stapt!!! zo hoort het ook en zo moet het blijven!!!!!!!!!

Azul

Onze cultuur? Je bedoelt jouw geloof.

Azul

---------------------------------------------------------

;D Azulist 4 Life ;D

Kamal25

#7

CiteerVan mij mogen ze die anonimiteit opheffen. Het is toch barbaars wat hier gebeurt. Jezelf weer helemaal dichtritsen, voor wat? Een MAN????
Die vernedering die je moet ondergaan gun je jezelf toch niet? My god, we houden elkaar echt voor de gek!



Azul

Dichtritsen?!?!
Je hebt zeker niet (goed) opgelet bij je biologielessen; of bij de uitzending van NOVA (als je die gezien hebt).

Azul

-------------------------------------------------------------------------

;D Azulist 4 Life ;D

bakish

#8
hallo mensen ik vind het allemaal maar achterhaald het moet niet uitmaken toch

Dora

#9
wel >> haram = haram >> en wie zijn eigen regels wil gaan maken en spotten met de regels van Allah swt moet ook het lef hebben en zo vrouw zijn om het naar de buitenwereld te openbaren....

Salahadien

#10
waar gaat di over?

Samariaan

#11

CiteerAzul

Onze cultuur? Je bedoelt jouw geloof.

Azul

---------------------------------------------------------

;D Azulist 4 Life ;D

Ons geloof EN onze cultuur

Kamal25

#12
Klap eens in je handjes blij blij blij

Azul.

ayuda

#13
Op je boze bolletje allebei,
zoooooo varen de scheepjes voorbij.

He heerlijk, dat was lang geleden.

Dat maagdenvliesgedoe is schijnheilige bull. Mannen zouden ook zo'n ding moeten hebben!  Een maagdenstopje ofzo.
Maar ja, dat plast zo lastig.

ber18kania

#14

CiteerOnlangs was er in NOVA een reportage over moslimmeisjes die een operatie ondergaan om het maagdenvlies te herstellen.Want zij moeten maagd het huwelijk ingaan!!Naar mijn mening zijn we schijnheilig bezig en we bedonderen elkaar.Het wordt tijd dat we over dit soort dingen praten en zoeken naar oplossingen.
Een een ritueel als een rood doekje laten zien de dag na de huwelijksnacht is puur onzin.Alsof andere mensen het aangaat of de bruid gebloed heeft of niet.

De meiden die dit verrichten willen hun man en famillie niet teleurstellen en zijn bang verstoten te worden maar vrezen zij Allah dan niet?
Het is Allah waarbij zij hun daden moeten verantwoorden waarom de mensen tevreden stellen terwijl men Allah moet tevreden stellen?

En van mij mogen ze het bekend maken het is toch te gek voor woorden dat zulke daden ook nog vergoed worden door de verzekering terwijl er vele medicijnen zijn die niet meer vergoed worden en er oudere mensen zijn die dit niet kunnen betalen terwijl zij deze medicijnen wel nodig hebben........
Als je het dan nodig vind om met jan en alleman te gaan slapen dan moet je ook het lef hebben om daar vooruit te komen en niet scheinheilig te gaan doen.....
En die jongens die de meiden tot zulke daden verleiden hebben hier ook schuld aan!! (jongens kunen hun gevoelens minder goed bedwingen dus ze spelen hierbij zeker een grote rol)
Het komt dus van twee kanten als je dan zo graag wil ga dan trouwen........