Marokkaanse consul gast Eurabia en Cos Rijnmond

Gestart door FFalku, 07/06/2005 om 14:28:49

FFalku

http://www.tawiza.nl/content/actueel.php?id=234&igg=actueel

In het kader van de viering van 400 jaar handelsrelaties tussen Marokko en Nederland organiseren COS Rijnmond & Midden Holland en studentenvereniging Eurabia in samenwerking (met HIC, IntEnt en Stageloket Suriname) een congres op dinsdag 7 juni 2005, in Rotterdam.

Een van de gasten is de Marokkaanse Consul. Dit ondanks de grove mensenrechtschendingen die nu in Tamassint (Marokko) plaatsvinden. Zie hier voor meer info.

Stichting Tawiza heeft Eurabia en Cos Rijnmond ingelicht over de mensenrechtschendingen. Ondanks de geboden informatie houden Eurabia en Cos Rijnmond vast aan de komst van de Marokkaanse consul. Reden: "Door het gebrek aan voldoende informatie over de gebeurtenissen in Noord Marokko zien wij de noodzaak niet in om de aanwezigheid van de Marokkaanse Consul af te lassen."

Wij zijn verbaasd. Er is geen gebrek aan informatie, integendeel. Wij kunnen dan ook alleen concluderen dat de komst van de Marokkaanse consul zwaarder weegt dan de mensenrechtschendingen en het kwetsen van de gevoelens van de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.

Daarmee is pijnlijk duidelijk geworden dat schendingen van mensenrechten in Marokko een ondergeschikte rol spelen voor Eurabia en Cos Rijnmond.

Voor meer info:
http://www.eurabia.nl/CMS/agenda.cgi?newsid1118095200,26744,

Of mail naar:
info@eurabia.nl, f.bouchataoui@cosrmh.nl, h.bemelmans@cosrmh.nl

Indien je van je wilt laten horen kun je bovenstaande emails een mailtje sturen!

groenebriefjes

ze maken ook onderscheid in de gasten die dat congress mogen bijwonen, want ik heb geen bericht gehad van ze. Blijkbaar willen ze geen rif-activisten daar ofzo...dus van mij speciaal voor eurabia: DIKKE MIDDELVINGER en boycot voor jullie! Ik had al een vermoeden dat ze me ni zouden toelaten op dat congress, maar dat ze ni eens de moeite nemen om fatsoenlijk bericht te geven van dat het ni kan of een smoes van dat het vol zit, zelfs dat zat er niet in. Maar ja...oog om oog... ;) adios

Klatta

ik was net op de uni, en je kon gewoon naar binnen lopen naar het congres,  maar er zaten alleen maar gare mensen daar..

groenebriefjes

Citaat van: Boukidaren op 07/06/2005 om 17:53:37
ik was net op de uni, en je kon gewoon naar binnen lopen naar het congres,  maar er zaten alleen maar gare mensen daar..

hoe bedoel je??????? je kon gewoon naar binnen lopen???