PDA ( parti démocrate Amazigh )

Gestart door E3ber_Tastite, 07/06/2005 om 13:47:17

Izwan

Ilias heeft bestuurlied, Elghabzouri,  van Verneging Tamasint bedreigde met 20 jaar gevangenisstraf als hij niet mee wil werken.

ameziane

De zaak Hicham Mandari
De dader is in Frankrijk opgepakt en het motief was een afrekening in het criminele circuit. (speciaal voor Izwan)

Localizado en Francia el asesino de un marroquí que amenazó a Hassan II con revelar secretos 
La muerte de Hicham Mandari fue un ajuste de cuentas relacionado con la delincuencia común

ELPAIS.es  -  Madrid
ELPAIS.es  -  España - 01-03-2006 - 13:59

La Guardia Civil ha localizado en una cárcel francesa y ha ordenado la detención de un marroquí como presunto autor de la muerte en Fuengirola el 3 de agosto de 2004 de Hicham Mandari, un empresario de Marruecos muy crítico con la familia real de su país y que amenazó al monarca Hassan II, ya fallecido, con revelar secretos. El presunto asesino estaba libre en el momento del crimen, que fue un ajuste de cuentas por delincuencia común, según ha podido saber EL PAÍS.
http://www.elpais.es/articulo/elpporesp/20060301elpepunac_5/Tes/Localizado%20en%20Francia%20el%20asesino%20de%20un%20marroqu%ED%20que%20amenaz%F3%20a%20Hassan%20II%20con%20revelar%20secretos

Memma

Citaat van: ameziane op 30/06/2005 om 16:22:17
Citaat van: Izwan op 30/06/2005 om 16:14:16
De halve broer van de Koning is een paar jaren geleden in Spanje vermoord. Hij wilde een opsitie partij tegen het Koningshuis  op te rechten, aldus onofficiele geruchten.
Die Hicham Mandari is ook een duistere figuur. Hij werd opgepakt met valse valuta uit Bahrein en belandde in de gevangenis.

Die 'oppositiepartij' stelde niets voor,hij was het enige lid. Misschien had zijn dood meer te maken met een afrekening in het criminele circuit.

Ik denk dat deze Hicham ook te veel wist. Hij was van plan een radiostation op te richten in Spanje waarin hij, naar eigen zeggen, de waarheid over het Marokkaanse koningshuis aan het licht zou brengen.

Meer te lezen in zijn laatste interview in ''El Mundo'' van twee jaar terug.
http://www.elmundo.es/elmundo/2004/08/23/espana/1093294353.html

ameziane

Citaat van: Zouzinha op 01/03/2006 om 16:28:17
Ik denk dat deze Hicham ook te veel wist. Hij was van plan een radiostation op te richten in Spanje waarin hij, naar eigen zeggen, de waarheid over het Marokkaanse koningshuis aan het licht zou brengen.

Meer te lezen in zijn laatste interview in ''El Mundo'' van twee jaar terug.
http://www.elmundo.es/elmundo/2004/08/23/espana/1093294353.html
Hij wist zeker wel het een en ander, hij beschikte zelfs over de persoonlijke cheques van Hassan II. En beweerde zijn zoon te zijn. Maar zelf kan ik mij niet voorstellen dat Mohammed VI hem uit de weg heeft laten ruimen, dat zou een internationaal schandaal worden.

Verder vind ik El Mundo niet zo betrouwbaar, ze komen vaker met broodje aap verhalen. Zo beweerden ze vorig jaar dat de Marokkaanse geheime dienst betrokken was bij de aanslagen van 11 maart in Madrid, terwijl de Spaanse onderzoeksrechter zei dat daarvoor geen bewijzen zijn gevonden.

Izwan

Citaat van: ameziane op 01/03/2006 om 16:01:55
De zaak Hicham Mandari
De dader is in Frankrijk opgepakt en het motief was een afrekening in het criminele circuit. (speciaal voor Izwan)

Localizado en Francia el asesino de un marroquí que amenazó a Hassan II con revelar secretos 
La muerte de Hicham Mandari fue un ajuste de cuentas relacionado con la delincuencia común

ELPAIS.es  -  Madrid
ELPAIS.es  -  España - 01-03-2006 - 13:59

La Guardia Civil ha localizado en una cárcel francesa y ha ordenado la detención de un marroquí como presunto autor de la muerte en Fuengirola el 3 de agosto de 2004 de Hicham Mandari, un empresario de Marruecos muy crítico con la familia real de su país y que amenazó al monarca Hassan II, ya fallecido, con revelar secretos. El presunto asesino estaba libre en el momento del crimen, que fue un ajuste de cuentas por delincuencia común, según ha podido saber EL PAÍS.
http://www.elpais.es/articulo/elpporesp/20060301elpepunac_5/Tes/Localizado%20en%20Francia%20el%20asesino%20de%20un%20marroqu%ED%20que%20amenaz%F3%20a%20Hassan%20II%20con%20revelar%20secretos

Ik geloof het niet 100%. Zolang Mohammed 6 blijft doen wat van hem verwacht wordt, zullen de geheimdiensten van Spanje of welke land dan ook geen informatie onthullen die de monarchie in Marokko kan schaden. Deze soort informatie kan jij als politiek wapens (chantage) gebruiken zolang ze geheim blijven. Ik wacht tot Mohammed 6 overleed of tegen de belangen van EU en of Amerika en of Israël gaat optreden.