lijst met organisaties en instanties die geld hebben gecollecteerd voor rif

Gestart door groenebriefjes, 04/06/2005 om 19:50:59

groenebriefjes

Goedendag, ik zou hierbij graag alle namen van organisaties en instanties die geld hebben losgepeuterd voor de slachtoffers van de aardbeving van vorig jaar. Ik wil/moet dit weten ivm het onderzoek dat dan verricht kan worden door advocaten en andere instanties, om zo te achterhalen hoeveel geld waar naartoe is gegaan en wat er op plaats van bestemming mee is gedaan. Op deze manier hoop ik internationale fraude aan te vechten, en zo het geld terug te eisen bij de marokkaanse regering, ik weet jullie zullen wel denken dat het onmogelijk is, voor degene die dat denken hou aub je commentaar in dit topic voor je..en geef me al1 namen en adres(eventueel) van de organisaties...de organisaties die geen blaam treffen aan deze grootschalige fraude die zullen niet vervolgt worden. Ik hoop op jullie medewerking.

Gegroet, Yassine

mara


groenebriefjes

Citaat van: mara op 04/06/2005 om 20:18:01
Citaat van: yassine-don-rifi op 04/06/2005 om 19:54:48
Citaat van: mara op 04/06/2005 om 19:51:46
En jj gaat zelf die advocaten en/of instanties bekostigen?

sorry dat was al duidelijk...ik vraag hier welke organisaties schuldig zijn...de kosten dat is ni relevant in dit topic... :)
Als er iets door de wc moet worden doorgespoeld, dan is het jouw initiatief wel. Denk je nou werkelijk dat aan t licht komt welke organisaties (of de overheid) gefraudeerd hebben?

ja! omdat het internationaal aangevochten word...en ni al1 vanuit nederland...maar goed...blijf jij maar geloven dat als je geen mail stuurt naar mo6 dat er een kind sterft... ;)

groenebriefjes

nog niemand heeft iets gezegt...kom op mensjes...weet je ni meer aan welke doelen je hebt geschonken? Of heb je gewoon niks geschonken? Dat kan natuurlijk ook...dat je aan je directe familie geeft...maar help dan uit te zoeken welke doelen er waren...aub!!

mara

Citaat van: yassine-don-rifi op 04/06/2005 om 20:27:43
Citaat van: mara op 04/06/2005 om 20:18:01
Citaat van: yassine-don-rifi op 04/06/2005 om 19:54:48
Citaat van: mara op 04/06/2005 om 19:51:46
En jj gaat zelf die advocaten en/of instanties bekostigen?

sorry dat was al duidelijk...ik vraag hier welke organisaties schuldig zijn...de kosten dat is ni relevant in dit topic... :)
Als er iets door de wc moet worden doorgespoeld, dan is het jouw initiatief wel. Denk je nou werkelijk dat aan t licht komt welke organisaties (of de overheid) gefraudeerd hebben?

ja! omdat het internationaal aangevochten word...en ni al1 vanuit nederland...maar goed...blijf jij maar geloven dat als je geen mail stuurt naar mo6 dat er een kind sterft... ;)
Nogmaals dat van die emails heb ik ook maar overgenomen, ik zal wel de laatste zijn die iets zal opsturen aan die oplichter genaamd mo6. Ik wens je niettemin succes met je zoektocht naar de fraude in marokko ::)

groenebriefjes

up up up...kom op mensen...Welke bedrijven/instanties,organisaties hebben geld ingezameld?? werk even mee, om de mensen in tammasint en omstreken. Vraag het anders ff na ofzo? Was er ook ni een giro nr in gebruik toen?? En nogmaals ik wil geen commentaar al1 namen..

MBTiza

Ik heb vandaag 41,58 euro opgehaald en gestort t.n.v. stichting Tawiza, de andere collectedoosjes die ik her en der had geplaatst waren nagenoeg leeg...

groenebriefjes

Citaat van: MB_Jackal op 07/06/2005 om 17:17:41
Ik heb vandaag 41,58 euro opgehaald en gestort t.n.v. stichting Tawiza, de andere collectedoosjes die ik her en der had geplaatst waren nagenoeg leeg...

ik bedoel het geld wat is gegeven vorig jaar aan de riffijnen slachtoffers van aardbeving...welke organisaties hebben dat geld aan de overheid gegeven??? Dat is mijn vraag...Ik wil een onderzoek starten naar waar het geld is gebleven. Wie wat heeft geschonken aan marokko. En dan kom ik er vanzelf achter waar het geld is..Het is van cruciaal belang dat ik alle organisaties vind, zodat ze kunnen meewerken. Alvast bedankt.

Izwan

Het is een goed initiatief. Er waren te veel organisatie te benoemen. Als inderdaat naar die organisateis zoekt dan kan via zoek machine google zoeken onder naam aardbeving marokko. Daar kan jij de juist organisatie namen die met deze kwestie bezig waren.
Begin bij deze organisatie zal ik je zeggen:

http://www.ncpn.nl/archief/2004/05/marok.htm

groenebriefjes

Citaat van: Izwan op 09/06/2005 om 15:19:28
Het is een goed initiatief. Er waren te veel organisatie te benoemen. Als inderdaat naar die organisateis zoekt dan kan via zoek machine google zoeken onder naam aardbeving marokko. Daar kan jij de juist organisatie namen die met deze kwestie bezig waren.
Begin bij deze organisatie zal ik je zeggen:

http://www.ncpn.nl/archief/2004/05/marok.htm

hartelijk bedankt...eindelijk iemand zonder oogkleppen..thnx voor de link..top!

Isefrawen

Citaat van: Arabi op 09/06/2005 om 21:31:26
halllllo!!!

ik wens jullie een prettige reis dit jaar en wens jullie een prettige verblijf in de gevangenis van Knetra....... ik waarschuw jullie hierbij stop met al dat gezever!!

Jullie namen zijn al bekend gemaakt!! de inlichtingen heeft z;n werk perfectieus verricht!! Tbarkellah alihom

Zure vakantie verder,

Arabi
Word je nu al bang arabiertje? ;D geloof me dit is maar het begin, geen enkele verarabiseerde zal in marokko veilig zijn; marokko wordt een tweede noord-ierland! REVOLUTION! schiet die zure arabiertjes uit casa en omgeving kapot... schiet die armoedzaaiers bij de douane kapot, zij die bij de douane staan om voor een paar euro de vakantiegangers te pijpen...

groenebriefjes

Citaat van: Arabi op 09/06/2005 om 21:31:26
halllllo!!!

ik wens jullie een prettige reis dit jaar en wens jullie een prettige verblijf in de gevangenis van Knetra....... ik waarschuw jullie hierbij stop met al dat gezever!!

Jullie namen zijn al bekend gemaakt!! de inlichtingen heeft z;n werk perfectieus verricht!! Tbarkellah alihom

Zure vakantie verder,

Arabi

ik heb een zuurstok voor jou en de inlichtingen waar jullie aan kunnen zuigen...onthoud  me naam goed he YASSINE TEJRINI!!!! geen spelfout maken want ik merk dat je grammatica uit kenitra gevangenis komt haha, en owja, vertel ze erbij dat ik verblijf in izaquiren bni-bouayach...(met een barrett .50) <--dat hou din dat je minimaal 1800meter uit mijn buurt moet blijven! Wel komen he.....hoop dat ik je hierbij genoeg ingelicht heb of heb je inlichtingen nog nodig??? haha dwaas...

*-RiFFijn0s-*



Oh shit, ze staan ons al op te wachten. Ik doe het in mijn broek. hahaha :D

E3ber_Tastite

Marocprofs is zo een organisatie, die er volgens mij vandoor zijn gegaan met ongeveer 220.000 euro.

Dora

Citaat van: prince-izaquiren op 04/06/2005 om 19:50:59
Goedendag, ik zou hierbij graag alle namen van organisaties en instanties die geld hebben losgepeuterd voor de slachtoffers van de aardbeving van vorig jaar. Ik wil/moet dit weten ivm het onderzoek dat dan verricht kan worden door advocaten en andere instanties, om zo te achterhalen hoeveel geld waar naartoe is gegaan en wat er op plaats van bestemming mee is gedaan. Op deze manier hoop ik internationale fraude aan te vechten, en zo het geld terug te eisen bij de marokkaanse regering, ik weet jullie zullen wel denken dat het onmogelijk is, voor degene die dat denken hou aub je commentaar in dit topic voor je..en geef me al1 namen en adres(eventueel) van de organisaties...de organisaties die geen blaam treffen aan deze grootschalige fraude die zullen niet vervolgt worden. Ik hoop op jullie medewerking.

Gegroet, Yassine

azul,


de intentie is heel erg goed..alleen is het doel denk ik onhaalbaar.
waarom?..omdat het instanties zijn over de hele wereld...als je je gaat beperken tot de nederlandse instanties zul je denk ik meer succes boeken.
daarnaast doneren vele instanties niet aan de mensen maar aan scholen,ziekenhuizen enz enz...dit doen ze zodat de school de naam en foto van de instantie zal ophangen op de school en je een soort "reclame" kijgt...onze school heeft ook gedoneerd maar wilde niets weten over huizen....die gingen eerder voor een school omdat je dan een samenwerkingsverband krijgt...

goed ik heb een lijst voor je maar die zal ik je niet overhandigen omdat ik niet weet wat de conseqenties zijn. wel wil ik je adviesseren om de gemeentes langs te gaan..die hebben meestal de instanties op papier staan..zo heb ik de lijst van utrecht ook gekregen...onze school deed mee aan de comite voor de werderopbouw van alhoceima...

succes
L_L