abdelkrim alkhatib

Gestart door iensie, 06/06/2004 om 22:50:25

iensie

azul brothers
ik heb vandaag zondag 6-6- 2004 een reportage bij alzazeera gezien dat is een intervieu met abdelkrim alkhatab het gaat volgende week verder ook zelfde tijd tussen 12 en 13 uur mij vraag ik heb altijd gedacht dat hij dood was als de verzetsheld van rif dood is wie is dan deze man dit is geen oud opname volgens mij was dit bijna live kan iemand het terug kijken bij site alzazeera
is dit weer een arabier die met de eer van abdelkrim
van door wil gaan .deze man had geen I aan het einde van zijn achternaam.en was volgens hem tegen fransen gevochten.

tanmirt

Amezian

#1

Citeerazul brothers
ik heb vandaag zondag 6-6- 2004 een reportage bij alzazeera gezien dat is een intervieu met abdelkrim alkhatab het gaat volgende week verder ook zelfde tijd tussen 12 en 13 uur mij vraag ik heb altijd gedacht dat hij dood was als de verzetsheld van rif dood is wie is dan deze man dit is geen oud opname volgens mij was dit bijna live kan iemand het terug kijken bij site alzazeera
is dit weer een arabier die met de eer van abdelkrim
van door wil gaan .deze man had geen I aan het einde van zijn achternaam.en was volgens hem tegen fransen gevochten.

tanmirt
Nee,nee...het is toevallig dat hij ook Abdkrim heet.Je doelt waarschijnlijk(ik heb de uitzending niet gezien)op Abdelkarim Khatib.Hij is een van de bestuurders van PJD(parti pour la justice en developpement).Hij is van beroep dokter en was een van de artsen van Mohammed V.
Wat betreft de Tamazight-kwestie weet ik niet waar hij staat.

iensie

#2
tanmirt brother
duidelijk en helder