Wordt wakker mens!

Gestart door Izwan, 01/06/2005 om 11:17:56

Hadou


sportmaroc

Hassan II is niet de zoon van Mohamed V.
Ze hebben de koning vaak geprobeerd te vermoorden telkens is hij aan de dood ontsnapt. De koning heeft een wereldrecord verbroken met martellen en executies.



ameziane

Citaat van: sportmaroc op 19/06/2005 om 13:55:19
Hassan II is niet de zoon van Mohamed V.
Hoe kom je daarbij? Heb je bewijzen?

ameziane

Citaat van: sportmaroc op 18/06/2005 om 23:18:25
Ahmed Rami over Marokko

Via deze link:

http://www.radioislam.org/islam/english/toread/revol.htm
Ik weet niet wat ik van die Rami moet denken: eerst een Arabisch nationalist,later een Islamist. En als rechterhand van Oufkir,kun je niet bepaald zeggen dat hij schone handen heeft.

sportmaroc

Ahmed Rami (amazigh) is tegen monarchie en zegt ook dat monarchie haram is. Hij weet dat demonstreren niets helpt tegen dit corrupte regime en gaat daarom in militaire dienst om de monarchie van Hassan II om ver te werpen. Als ik het goed heb wil hij van Noord-Afrika één land maken waarin de Arabieren en verschillende etnische groepen samenwerken. Ik denk dat dit niet haalbaar is. Er is veel hebzucht naar macht in arabische en moslimwereld.

Hassan II zette militairen in tegen onschuldig burgers die in koele bloede werden vermoord. Door de angst van de mensen werd Hassan II steeds machtiger.

amazigh = vrije mens

sportmaroc

Citaat van: ameziane op 19/06/2005 om 21:44:28
Citaat van: sportmaroc op 19/06/2005 om 13:55:19
Hassan II is niet de zoon van Mohamed V.
Hoe kom je daarbij? Heb je bewijzen?

Ook al zijn er bewijzen? En dan?!

Als de meerderheid van de Marokkaanse bevolking de koning niet willen, dan moet hij opzouten!!!

tazrout tabarchant

hassan akzin nr 2 is en zoon van en joodine.doet er niet toe.dat is vroeger. je kan de mensen die hij vermoord heeft. niet meer terug hallen
we moeten verder.
we moeten voorkomen dat de geschiedenis zich herhaald.
we moeten onze kinderen duidelijk makken dat ze amazigh zijn.
de jongeren moeten hier  bij de landmacht. en iedereen moet leren met wapens om te gaan....  je weet maar nooit.
en ouderen. aaach laat ze maar dat kleine betje hersens die ze hebben
die heeft een goede spoeling gehad in de tijd van. H A nr 2