Revolution for life

Gestart door moulaymouhand, 28/05/2005 om 15:40:52

tazrout tabarchant




De meeste imazighen slapen nog!!! En sommige imazighen zijn schijterds!!! Je moet iemand hebben met brains en sterke wil!  Er zijn zat imazighen met een ing. achter hun naam en imazighen met tallenten!!! Je moet de juiste mensen op de juiste plaats zetten. Mensen die je tegen je werken... opzouten!
Citeer
juist. iemand met brains.en eenheid onder imazighen.en een keer in opstand komen. hoe lang moeten wij in het buitenland leven?wij hebben ons eigen land. en we zijn bezaid over de hele wereld.wij moeten genieten van onze eigen cultuur en ons land opbouwen. waarom is dit zou? waarom ?o o allah ik wil niet in het buitenland blijven. 28 jaar van mijn leven is verloren gegaan dat wil ik mijn kinderen niet aandoen. het is echt niet mijn schuld. maar de schuld van het systeem dat we hebben.veel imazighen werken daar ook aan mee.

moulaymouhand

Azul,
Wie mee wil werken, Stuur mij een e-mail: takfarinassanirafkat@hotmail.
Dan zorg ik dat we wat gaan afspreken om onze ideeen te verwisselen, en misschien komen we wel naar een oplossing.
Azul

groenebriefjes

AACCCCTTTIIIEEEEEEEEEE :D

sportmaroc

Mensen in Marokko zijn bang om te praten.
Om dit  te stimuleren is er een eigen Amazigh tv-programma nodig, 
Imzighen moeten eerst dit zien te bereiken. Als dit is gelukt, dan kunnen de imazighen veel meer bereiken dan dat ze ooit hebben kunnen dromen.
Imazighen hebben de vermogen om dit te kunnen bereiken.

Geloof me… imazighen kunnen veel meer!!!



moulaymouhand

Hé mensen ga maar slapen, alles komt goed.. allah gaat jullie vast redden.

Hoe bedoel je jullie durven niet eens een e-mail te sturen?? Damn ik zit hier écht verkeerd.

adios


                                          DEZE TOPIC IS GESLOTEN