Vliegticket naar Marokko

Gestart door Izwan, 23/05/2005 om 12:44:00

Idir


Wanneer gaat deze liberalisering in? 2050 ? :D

athsaynou

Citaat van: don-rifi op 04/06/2005 om 19:43:27
Citaat van: m'Izran op 02/06/2005 om 16:28:51
Mohamed Amezian de voorstel in de jaren 50 naar de Riffijnen toe..we moeten alles Boycotten leef van je eigen land..

als dat zou kunnen was geen 1 rifi hier in nederland...als je weet hoeveel die grond waard is...maar ja..mo6 bezit alle grondstoffen samen met spanje..

Yep daarom was het in die tijd ook mislukt..

yuba wis sin

arabi, wie zegt dat wij niet loyaal zijn, wij zijn alleen kritisch meer niet.

bentayeb


Dora

Citaat van: Arabi op 11/06/2005 om 16:13:04
Citaat van: L_L op 23/05/2005 om 13:50:57
tja, volgens mij heeft dat te maken met aantal zuid marokkaanse mensen in nl en het aantal rif bewoners in nl. op het moment dat er meer vraag is naar een bepaald iets dan wordt dat gewoon wat duurder...

discriminatie???...is dat niet iets te simplistisch???

Misschien is verhuizen naar het zuiden dan wel een optie?? Duur?? gewoon niet zeveren en als je van je noord-marokko houdt gewoon betalen!!
"Dames en heren!!

Ik vind jullie site echt super en lees bijna alle acties aandachtig door!! ".....

misschien moet je iets aandachtiger lezen dan...

groenebriefjes

Citaat van: Arabi op 11/06/2005 om 16:09:32
Dames en heren!!

Ik vind jullie site echt super en lees bijna alle acties aandachtig door!! maar om op jouw vraag terug te komen!! Zou roiebootjes niks voor jullie zijn?? in de term van vrijheid van meningsuiting?? misschien is dit wel 'n goede oplossing....jullie betalen in marokko sowieso meer belasting vanweg de daden die jullie de rigime hebben aangedaan en de niet loyale houding die jullie aaannemen!!

Als jullie 's een keer gedragen dan komt het allemaal goed....dan mogen de roeibootjes vervangen worden met gemotoriseerde lucht gevulde bootjes

Arabi.

loyaal aan Allah(swt) en loyaal aan een aap+regime dat is het verschil tussen jou en vele trotse riffijnen. Jij aanbid een aap genaamt mohamed6 en dat regime van hem waar jij zo trots op bent, dat valt toch wel een keer. Zowiezo als we als 1e niet meer vliegen met royal air maroc, en ons geld van de marokkaanse banken afhalen...haha kijken wie dan gaat roeien snotneus...ik zie het al helemaal voor me...en je zussen gaan zich naakt laten fotograveren zodat ze belgen kunnen aanklagen hahaha. "in de term van" brood op de plank hahaha mafkees..Weet je wat, misschien koop ik je zussen wel tegen die tijd...hahaha jullie arabieren zijn toch allemaal te koop... ;)  met vriendelijke groet: U know who!

groenebriefjes

Citaat van: Sabadilla op 23/05/2005 om 13:20:35
Negeer RAM!!! Vlieg naar Almeria, Malaga en dan de boot richting Nador of Alhoceima, dan ben je goedkoper uit dan RAM. Je kan ook met Iberia vliegen naar Melilla
precies!!!!! je haalt de woorden uit me euhh...gedachten haha. BOYCOT RAM!!!! En het is in noorden duurden om dezelfde reden dat auto in sahara goedkoper is dan in bijv hoceima...dat heet democratie ;) haha

groenebriefjes

Citaat van: Arabi op 13/06/2005 om 20:55:36
Citaat van: Antaios aka Anti op 12/06/2005 om 20:17:21
Citaat van: Arabi op 11/06/2005 om 16:09:32
Dames en heren!!

Ik vind jullie site echt super en lees bijna alle acties aandachtig door!! maar om op jouw vraag terug te komen!! Zou roiebootjes niks voor jullie zijn?? in de term van vrijheid van meningsuiting?? misschien is dit wel 'n goede oplossing....jullie betalen in marokko sowieso meer belasting vanweg de daden die jullie de rigime hebben aangedaan en de niet loyale houding die jullie aaannemen!!

Als jullie 's een keer gedragen dan komt het allemaal goed....dan mogen de roeibootjes vervangen worden met gemotoriseerde lucht gevulde bootjes

Arabi.

loyaal aan Allah(swt) en loyaal aan een aap+regime dat is het verschil tussen jou en vele trotse riffijnen. Jij aanbid een aap genaamt mohamed6 en dat regime van hem waar jij zo trots op bent, dat valt toch wel een keer. Zowiezo als we als 1e niet meer vliegen met royal air maroc, en ons geld van de marokkaanse banken afhalen...haha kijken wie dan gaat roeien snotneus...ik zie het al helemaal voor me...en je zussen gaan zich naakt laten fotograveren zodat ze belgen kunnen aanklagen hahaha. "in de term van" brood op de plank hahaha mafkees..Weet je wat, misschien koop ik je zussen wel tegen die tijd...hahaha jullie arabieren zijn toch allemaal te koop... ;)  met vriendelijke groet: U know who!

Achterlijke Riffijn en bovendien Belg!!!

Misschien is je zus al verkocht en nu eindelijk bereidt bent dit toe te geven!! dat je dit nog in je gedachten hebt lopen wil niet zeggen dat m'n zus naakt wordt gefotografeerd hoeft te worden!!! ze is alhamdoelillah Hoofd chirurg en zich laten fotograferen??? is niet haar bezigheid...... ik zal maar zeggen let heel erg goed op je zusjes!!! die worden nog ooit als slaafjes gebruikt en waar wij als loyalisten zeker op mogen!!! fotograferen laat ik achterwege....ben ik niet goed in....Verschtaan????

hahahaha je zus is hoofdchirurg? Dat verklaart een boel hahahaha En ik heb geen zusjes, dus jammer voor je...en nog wat ik ben geen belg, had het graag willen zijn, is beter dan nederland. Maar luister dan, zou je ni eerst afspraak maken met je zus? hahahaaahaaa ik ga stuk hier, er zit iets in je hoofd (mag ook je hele hoofd) dat chirurgische aanpassingen nodig heeft... En jij loyalist, aan wie ben je loyaal? Jullie zijn loyaal aan koning, en die is loyaal aan geld, dus als je ni gauw stopt met raar te doen, dan kort ik m op me familie-winst van dit jaar omtrend de hasjvelden hahahaha....gek...yalla zied, ga naar je zus..de hoofdchirurg...get ya brains checked...