koning, Arabische nationalsiten of Islamieten?

Gestart door Staatloos, 20/05/2005 om 22:56:20

Staatloos

Wie zou je jou vijand wensen:
Koning, Arabische nationalisten of Islamieten?

beter geen van de drie, maar als je moet kiezen: wie van de drie wil je hebben en waarom?

Hadou

arabische nationalisten:
1- ze zijn ongelovig,
2- niet democratisch,
3- ze zijn slecht voor hun volk, en voor de rest van de wereld.

igwentje

Op dit moment ben jij dat en jouw stomme keuzevragen

Fatiha_L

Citaat van: Staatloos op 20/05/2005 om 22:56:20
Wie zou je jou vijand wensen:
Koning, Arabische nationalisten of Islamieten?

beter geen van de drie, maar als je moet kiezen: wie van de drie wil je hebben en waarom?

Geen van allen 3 ... Al zou je moeten kiezen ... Iemand als jou vijand zien is Haraam ..

Staatloos

Citaat van: igwentje op 20/05/2005 om 23:13:03
Over dit onderwerp kan je heel veel vertellen en discussieerden en het zijn geen CBS vragen.

Ondanks dat ik een hekel heb een de koning, wil ik liever koning dan de Islamieten die mij willen Arabiseren en onderdrukken.
Arabische nationalisten zijn toch beter dan Islamieten.

Hadou

Citaat van: Staatloos op 20/05/2005 om 23:42:58
Citaat van: igwentje op 20/05/2005 om 23:13:03
Over dit onderwerp kan je heel veel vertellen en discussieerden en het zijn geen CBS vragen.

Ondanks dat ik een hekel heb een de koning, wil ik liever koning dan de Islamieten die mij willen Arabiseren en onderdrukken.

Arabische nationalisten zijn toch beter dan Islamieten.

dus je hebt een hekel aan islamieten....waarom? omdat ze je hebben besneden?

IIAwayagherII

hey staatloos ophouden met je gezaniek man, als je wat tegen de islam hebt ga je maar die gasten op het stormfront of atheist.nl lastig vallen a sufferd.
als je werkelijk op de feiten spitst dan weet je dat de arabische nationalisme het gevaar is en niet de islam, dit tenzij je een racist bent.
je begint net op Ales te lijken :)

Staatloos

Citaat van: IIAwayagherII op 21/05/2005 om 00:57:11
hey staatloos ophouden met je gezaniek man, als je wat tegen de islam hebt ga je maar die gasten op het stormfront of atheist.nl lastig vallen a sufferd.
als je werkelijk op de feiten spitst dan weet je dat de arabische nationalisme het gevaar is en niet de islam, dit tenzij je een racist bent.

Je komt binnen en je begin met het uitschelden.
Ik had het duidelijk over de Islamieten en zelfs Saoedie-Arabie is in oorlog met de Islamieten.
Maar goed, ik hooop dat ze je weer banneen. Want ik heb geen zin om te discussieren met achterlijke mensen zoals je.

IIAwayagherII

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 01:02:24
Citaat van: IIAwayagherII op 21/05/2005 om 00:57:11

Je komt binnen en je begin met het uitschelden.
Ik had het duidelijk over de Islamieten en zelfs Saoedie-Arabie is in oorlog met de Islamieten.
Maar goed, ik hooop dat ze je weer banneen. Want ik heb geen zin om te discussieren met achterlijke mensen zoals je.
pleur toch een end op a racist, je opend alleen maar topics met antie islam lading en je doet niet anders dan kankeren op mensen die jij waarschijnlijk alleen uit de ogen van het westerse propagandamachine hebt gezien.
ik ben nooit gebanned had zelf aagegeven die account te sluiten a dwaas.
als jou soort tezamen met die arabos uitgeroeid zouden worden zou de wereld er een stuk beter op zijn geweest.

Staatloos

Voor degenen die niet weten wat het verschil is tussen Islamieten en moslims.

In de Arabische wereld heten Moslims moslimien
Islamieten heten in de Arabische wereld Islamiyien

Er is een duidelijk verschil tussen Moslims en Islamieten.
Islamieten streven naar het oprechten van een Islamitische staat. Geweld is een middel om hun doel te bereiken.
Voorbeelden van Islamieten zijn:
Egypte
Moslims broeders in Egypte die meerde bussen en hotels hebben opgeblazen.

Marokko
1.   Jamaat aladl wa lihsaan: Hun doel is het verbannen van Tamazight uit Marokko
2.   Salafiya: gebouwen in Marokko laten ontploffen om Marokkaanse regering op de knie te krijgen

Algerije

1.   FIS: Is verantwoordelijk voor het doden en het afslachten van duizenden Algerijnen.
2.   Salafia Jihadia: verantwoordelijk voor het doden van duizenden Imazighen in Lakbayel.
Saoedie-Arabie
Een onbekende groepering die verantwoordelijk is voor de aanslag in een wijk waar Libanezen en Egyptenaren wonen. Ook verantwoordelijke voor het opblazen van een hotel in Jadda en Riyad.

Staatloos

Citeer

als jou soort tezamen met die arabos uitgeroeid zouden worden zou de wereld er een stuk beter op zijn geweest.

Goed, ik weet over je meer dan je weet over me.

Ik ben zelf moslim. Maar je hebt in het verleden vertedl dat je niet moslim bent. Nu wil je me uitroeien. Ik denk dat je me niet kunt uitroeien.
Verder laat ik het hierbij.

IIAwayagherII

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 01:14:04
Voor degenen die niet weten wat het verschil is tussen Islamieten en moslims.

In de Arabische wereld heten Moslims moslimien
Islamieten heten in de Arabische wereld Islamiyien

Er is een duidelijk verschil tussen Moslims en Islamieten.
Islamieten streven naar het oprechten van een Islamitische staat. Geweld is een middel om hun doel te bereiken.
Voorbeelden van Islamieten zijn:
Egypte

Marokko
1.   Jamaat aladl wa lihsaan: Hun doel is het verbannen van Tamazight uit Marokko
2.   Salafiya: gebouwen in Marokko laten ontploffen om Marokkaanse regering op de knie te krijgen

Algerije

1.   FIS: Is verantwoordelijk voor het doden en het afslachten van duizenden Algerijnen.
2.   Salafia Jihadia: verantwoordelijk voor het doden van duizenden Imazighen in Lakbayel.
Saoedie-Arabie
Een onbekende groepering die verantwoordelijk is voor de aanslag in een wijk waar Libanezen en Egyptenaren wonen. Ook verantwoordelijke voor het opblazen van een hotel in Jadda en Riyad.

haha kleuterklas woordenspelltejes ga slapen man.

IIAwayagherII

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 01:19:22
Citeer

Goed, ik weet over je meer dan je weet over me.

Ik ben zelf moslim. Maar je hebt in het verleden vertedl dat je niet moslim bent. Nu wil je me uitroeien. Ik denk dat je me niet kunt uitroeien.
Verder laat ik het hierbij.
jij bent moslim, die vooroordelen heeft over andere moslims, exact dat soort moslims zijn het die anderen door hun tekkebour hebben onderdrukt.
islamist of moslim? waar is het verschil ? alle moslims zouden streven naar een islamitische staat en als de sharia uitvoerbaar was en berustte op een volledige en vertrouwde wet zou ook deze door een echte moslim verwelkomt moeten worden.
het punt is dat mensen die dingen in de islam afwijzen maar die toch echt islamitisch zijn door jou soort woorden geprezen, en mensen die standsvastig willen zijn in hun belevingen gooien jullie op de stapel der extremisme.
dat soort handelingen zijn de zelfde waarvan jullie de extremisten van beschuldigen.

Inuit

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 01:14:04
Zijn tevens de gasten die als een van de weinigen hebben gevochten tegen de vader van het Arabisch nationalisme, Jamal Abdelnasser. En nu nog steeds vechten tegen het dictatoriale regime van Husni Mubarak.

Citeer
yeah right.....geloof je het zelf?
Deze gasten hebben op eerlijke wijze de enige vrije verkiezingen in Algerije, na de klonisatie,  gewonnen. De uitslag van deze verkiezingen werd door Frankrijk en het dictatoriale regime wat op dat moment aan de macht was ongeldig verklaard. En als reactie daarop gaat FIS, welke door het volk aan de macht is geholpen, datzelfde volk afslachten. Ga je Indianen-verhalen aan iemand anders ophangen kerel.

Staatloos

Citeer
woordenspelltejes ga slapen man.

Het is geen woordenspel, maar je gebrek aan woordenschat.

Citeer

islamiet of moslim? waar is het verschil ?
Citeer
Het is niet aan mij om je dat uit te leggen. Je moet het uitzoeken.
Het verschil is dat islamieten jij (als niet moslim) willen vermoorden.

Citeeralle moslims zouden streven naar een islamitische staat en als de sharia uitvoerbaar was en berustte op een volledige en vertrouwde wet zou ook deze door een echte moslim verwelkomt moeten worden.
Die islamitische staat van Sjaria hebben we gezien in Soedan waar niet Moslims zoals je worden uitgeroeid. Maar ook niet arabieren worden uitgeroeid.
Het enige land die Sjaria toepast is Soedan.

Citeer
het punt is dat mensen die dingen in de islam afwijzen maar die toch echt islamitisch zijn door jou soort woorden geprezen, en mensen die standsvastig willen zijn in hun belevingen gooien jullie op de stapel der extremisme.
Degenen die moslims in markten en hotels opblazen houden volgens je aan de echte Islam. Maar moslims die worden opgeblazen door islamieten zijn in je ogen slecht.