koning, Arabische nationalsiten of Islamieten?

Gestart door Staatloos, 20/05/2005 om 22:56:20

Staatloos

Citeer
zelfs de hoogste mongol lag aan de laagte van mn benen, ben niet onder de indruk van je.
jij kwam met die onzin omdat je niets anders wist te vertellen en nu loop je schijnheilig te doen a huichelaar.
vies ventje bah.
Goed zo, ga zo door.
Als je geen argumenten en geen kennis hebt, dan moet je mij gaan uitschelden en bedreigen.
Ik dacht dat homo's degenen die vies zijn, maar ik heb het dus mis.

IIAwayagherII

Citaat van: Staatloos op 22/05/2005 om 01:48:12
Citeer
zelfs de hoogste mongol lag aan de laagte van mn benen, ben niet onder de indruk van je.
jij kwam met die onzin omdat je niets anders wist te vertellen en nu loop je schijnheilig te doen a huichelaar.
vies ventje bah.
Goed zo, ga zo door.
Als je geen argumenten en geen kennis hebt, dan moet je mij gaan uitschelden en bedreigen.
Ik dacht dat homo's vies zijn, maar ik heb het dus mis.
homos zijn niet vies, alleen racisten als jou zijn dat.
ik stop met dit geleuter omdat je nix kunt bewijzen behalve wat vage verhaaltjes en dan loop je vast.
en je enige andwoord is mij te doen bewegen agressief te woorden, om zo de discussie een andere wending te geven.
staat als een paal boven water je lult maar wat uit je nek, met behulp van wat sites als een bezeten mafkees uit om splitsingen te kweken tussen de moslims.
iets wat je nooit zal lukken al moedig je het harstochtelijk aan.
als je wat op de persoon moet, wees een vent en doe via pm.

Staatloos

Citeer

Wat ga ik met PM doen?
Afspraak maken om met je te gaan vechten over het woord Isalmiet. De winnaar mag dan beslissen of Arabieren het woord Islamiet moggen gebruiken?

Ik ken wel met je gaan vechten, want een mannetje zoals je is niets voor mij.  Het enige wat je kunt doen om mij te verslaan, is het gebruiken van wapen. Zonder wapen, bereik je natuurlijk niets. Je blijf 2 dagen hangen aan mij benen, maar je krijg me toch niet op de grond. Als ik je een klap geeft, val je flauw, maar dan land ik in de gevangenis.
Ik ga niet naar de gevangenis voor een homo die niet moslim is  en zorgen maakt dat ik een woord gebruik die iedereen gebuikt. 
Als je zo zorgen maakt over het woord Islamiet, waarom ben je niet moslim dan?

IIAwayagherII

Citaat van: Staatloos op 22/05/2005 om 01:59:16
Citeer

Wat ga ik met PM doen?
Afspraak maken om met je te gaan vechten over het woord Isalmiet. De winnaar mag dan beslissen of Arabieren het woord Islamiet moggen gebruiken?

Ik ken wel met je gaan vechten, wat een mannetje zoals je is niets voor mij.  Het enige wat je kunt doen om mij te verslaan, is het gebruiken van wapen. Zonder wapen, bereik je natuurlijk niets. Je blijf 2 dagen hangen aan mij benen, maar je krijg me toch niet op de grond. Als ik je een klap geeft, val je flauw, maar dan land ik in de gevangenis.
Ik ga niet naar de gevangenis voor een homo die niet moslims en zorgen maakt dat ik een woord gebruik die iedereen gebuikt. 
Als je zo zorgen maakt over het woord Islam, waarom ben je niet molsim dan?

haha een andwoord die ik al verwachte van een miet, ik beloof je geen wapen te hanteren.
maar je schijt dat is het punt, en tsja deze homo naait mannetjes als jou iedere dag.
staatloos word tandloos, kom op pm of houd je smoel jochie, je bent niet meer dan een internet hero, voor de rest stel je geen reet voor.
tfoe jochie kun je niet anders een discussie in jou voordeel beslechten dan iemand homo noemen?
zielligerd laat zien wat je kunt of ben je bang voor deze homo?
schijtlijster van het hoogste plank, je kwetst me niet door me homo te noemen, zo lang je me maar geen broeder noemt.
dan liever homo dan jou soort.

Staatloos

Citeer
haha een andwoord die ik al verwachte van een miet, ik beloof je geen wapen te hanteren.
maar je schijt dat is het punt, en tsja deze homo naait mannetjes als jou iedere dag.
staatloos word tandloos, kom op pm of houd je smoel jochie, je bent niet meer dan een internet hero, voor de rest stel je geen reet voor.
tfoe jochie kun je niet anders een discussie in jou voordeel beslechten dan iemand homo noemen?
schijtlijster van het hoogste plank, je kwetst me niet door me homo te noemen, zo lang je me maar geen broeder noemt.

Ik ben intelligent genoeg om te weten wat ik doe.
Je bent 33 jaar oud en je hebt hersens van een kind. Blijkbaar ben je zwakbegaafd.
Dat iemand niet met je wil vechten, wil niet zeggen dat hij bang van je is. Ik ken je kracht en ik ken mijn kracht. Als je mij ziet, zal je de benen nemen. Behalve als je een pistool heb, dan kan je me van afstand schieten. Een zwakbegaafde mens zoals je zal niet aarzelen om mensen te doden voor een Arabische woord.
Ik zou ook niet weten waarom ik met je ga vechten.
Je hebt me niet eens kwaad gemaakt. Je bent zwakbegaafd en je barst nu van woede, die ik niet begrijp.
Het woord Islamiet bestaat en wordt gebruikt. je bent homo en je hebt er zelf voor gekozen.
Geef me een argument om met je te gaan vechten, of beter gezegd om je naar het ziekenhuis te sturen? Ik weet het nog niet.

Ik heb hier een topic geopend over kinderen die op straat vechten en vervolgens landen ze in het ziekenhuis. Ik dacht dat alleen kinderen van 17 jaar dat doen. Ik wist niet dat een man van 33 jaar ook zo naïef kan zijn.

IIAwayagherII

Citaat van: Staatloos op 22/05/2005 om 02:18:58
Citeer

Ik ben intelligent genoeg om te weten wat ik doe.
Je bent 33 jaar oud en je hebt hersens van een kind. Blijkbaar ben je zwakbegaafd.
Dat iemand niet met je wil vechten, wil niet zeggen dat hij bang van je is. Ik ken je kracht en ik ken mijn kracht. Als je mij ziet, zal je de benen nemen. Behalve als je een pistool heb, dan kan je me van afstand schieten. Een zwakbegaafde mens zoals je zal nier aarzelen om mensen te doden voor een Arabische woord.
Ik zou ook niet weten waarom ik met je ga vechten.
Je hebt me niet eens kwaad gemaakt. Je bent zwakbegaafd en je barst nu van woede, die ik niet begrijp.
Het woord Islamiet bestaat en wordt gebruikt. je bent homo en je hebt er zelf voor gekozen.
Geeft me een argument om met je te gaan vechten, om beter gezegd om je naar het ziekenhuis te sturen? Ik weet het nog niet.

Ik heb hier een topic geopend over kinderen die op straat vechten en vervolgens landen ze in het ziekenhuis. Ik dacht dat alleen kinderen van 17 jaar dat doen. Ik wist niet dat een man van 33 jaar ook zo naïef kan zijn.

eh 33 jaar ?
man houd toch eens op met je gelieg, gatverdamme walg ventje.
ik de benen nemen? knap als jou dat lukt dan zou ik zelf een einde aan mn zelf maken jochie.
waarschijnlijk gewoon een of andere flapdrol een nicht die hier grootpraat wil houden op het net, maar zelfs te laf is om op pm te reageren op mij.
je vervuild dit forum alleen maar omdat jij niet uit de discussie kon komen als winnaar, dat is een slechte eigenschap kind.
slechte opvoeding gehad niet waar?
tfoe ik heb slechts spijt dat ik door op jou te reageren mn zelf verlaagd hen naar jou niveau.
nogmaals ik beelf gedeinst echter bleef je uitlokken omdat je niets te vertellen hebt en blijkbaar door je leugens heen was.
blijven herhalen van termen als flikker of homo of dergelijke, lokt een reactie uit op den duur, dus je lokte het uit om nu de wijze/verstandige zielligerd uit te hangen.
Geef toe je bent gewoon een lafaard, meer niet.
ik ga maar weg aangezien je zelfs te laf bent om op mn pm te reageren en dus slechts het forum aan het vervuilen bent.
marra dajjezj ie tezjiet essed 3a pm nie4 kawwad a jemmetiesh!

Staatloos

Awayagher heeft me hier met de dood bedreigd en hij is natuurlijk niet gebannen omdat de regels hier niet voor iedereen gelden.
Maar dat doet niet toe.
De reden waarom hij me met de dood bedreigde is dat ik het woord Islamiet gebruik. Hij wil met me vechten omdat ik het woord islamiet gebruik. Hij heeft me zelfs beschuldigd dat ik niet moslim ben.

Maar wie is Awayager dan? is hij moslim? hij is zeker geen moslim en hij heeft afstand genomen van de Islam, Koran en de hadith, maar toch wil hij mij vermoorden omdat ik het woord Islamiet gebruik.

Zie hieronder zijn citaten in dit forum van de "Moslim Awayager."

Staatloos

Awayagher bejubel Jezus en maakt van de profeet Mohammed een monster:

" De een kent als uitgangspunt de liefde de andere afwijzing en strijd.
Al met al kies ik als vele imazighen tegenwoordig voor christus.

Over de profeet Mohammed schreef hij:
" Een profeet die juigd wanneer zijn volk misdaden begaan als bv hoofden afsnijden van mensen is alles behalve menselijk. Profeet Mohammed is volgens hem dus geen mens.

Staatloos

De Moslim Awayagher gaat nog door:

Hij schreef "Nou als je de meeste mag geloven dan heeft mohammed idd veel invloed in de wereld gehad, maar dan wel in de negatieve zin.

Hij schreef nog " Dus vandaar mohammedanen, geen nieuw geloof maar een vervoelijke soennietische richting!"

Islam heeft als uitgaanspunt het zwaard, zei de Moslim Awayagher die mij beschuldigd dat ik tegen de Islam ben.
Hij schreef " Jazeker helpen afstand te nemen van een door een zwaard opgelegd geloof, die argwaan en haat als uitgangspunt heeft Wink"

Staatloos

De Moslim Awayagher zeg nog over Profeet Mohammed
" Mohammed was een leerling van de christenen en nam dingen zelfs met taalfouten over in de koran, een copie paste profeet "

Hij werd kwaad door ene woord die ik gebruikt terwijl hij tegen gebruiker_1 zei: " je ontloopt de keiharde feit dat de islam mij gewoon niet langer aanspreekt."
Je kunt nog meer lezen over zijn haat voor de Islam en de profeet hier:

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=5653.0

Staatloos

Ondanks dat zijn haat tegen de Islam en de profeet Mohammed geen grenzen kent, zei hij tegen me in deze topic:
" je opend alleen maar topics met antie islam lading".
Terwijl hij duidelijk heeft gezegd dat hij de Profeet Mohammed ziet als een monster en onmens. Islam is volgens hem een godsdienst van kwaad en terrorisme. 

Dora

Citaat van: Staatloos op 22/05/2005 om 01:34:14
Citeer
wat is er mis met een homo??...een homo zal geen vlieg kwaad doen.
Nee hij doet geen vlieg kwaad, maar hij zei wel dat hij mij wel uitroeien.

Citeer.jullie wel..kom op zeg..
Ik ben heel gevaarlijk en dat zie je hier. Ik heb iedereen hier met de dood bedreigd.

zo bedoel ik het niet. ik heb het niet over awaycher >> maar over een algemene homo...
vanwaar homo als scheldwoord??...waarom neerkijkend op een homo??..
de homo's die jullie belachelijk maken hebben toevallig wel allemaal topfuncties. zij zijn het niet die achterlijk zijn..

goed never mind, als jullie nou even beide de bijl neerleggen en desnoods niet meer op elkaar ingaan, geheid dat het dan een stuk beter zal gaan.

maar ben je het er mee eens als ik zeg dat de drie "rampen" die je beschreef met elkaar te maken hebben???

Staatloos

Citaat van: BoeAchawen op 22/05/2005 om 08:29:23
jij bent hier van 00:28 tot 6:25 aan het kwijlen.  6 uur lang..

je hebt geen vrouw, geen vriendin, (geen vriend) .. kom je zo aan je trekken??

Er zijn heel veel mensen die gebannen zijn doordat ze andere leden hebben uitgescholden of bedregen. Maar Je Homo vriend Awatagher wordt niet gebannen want die regels gelden niet voor hem

De administrator heeft hier vaak gezegd dat je gebannen wordt als je niet on topic blijft. Dit heeft ze ook vaak gedaan. Veel bewuste Imazighen  werden gebannen, omdat ze een berichtje heben geplaast die niets met het onderwerp te maken heeft. Maar die regel geldt niet voor je. Geen enkele bericht van je is on topic. Het enige wat je hier doet is domme opmerkingen maken over mensen. Aangezien jullie beide homo's zijn, zou je alleen maar concluderen dat voor homo's andere regels gelden.

Fatiha_L

Citaat van: Staatloos op 22/05/2005 om 13:46:55
jij bent hier van 00:28 tot 6:25 aan het kwijlen.  6 uur lang..

Er zijn heel veel mensen die gebannen zijn doordat ze andere leden hebben uitgescholden of bedregen. Maar Je Homo vriend Awatagher wordt niet gebannen want die regels gelden niet voor hem

De administrator heeft hier vaak gezegd dat je gebannen wordt als je niet on topic blijft. Dit heeft ze ook vaak gedaan. Veel bewuste Imazighen  werden gebannen, omdat ze een berichtje heben geplaast die niets met het onderwerp te maken heeft. Maar die regel geldt niet voor je. Geen enkele bericht van je is on topic. Het enige wat je hier doet is domme opmerkingen maken over mensen. Aangezien jullie beide homo's zijn, zou je alleen maar concluderen dat voor homo's andere regels gelden.

Niemand is hier homo en er wordt niet gescholden hier ... ;)

Wie noemt zijn broeder nou een Homo of zijn zuster een Hoer... zoiets moet gewoon niet ...

Hou het gewoon netjes oke

Fatiha_L

jij bent hier aan het kwijlen.  6 uur lang..

Kan je het niet op een andere manier aan pakken dan mensen hier zwart maken ...

Dat hij 6 uur lang online is op amazigh.nl wil toch niet zeggen dat hij op deze manier aan zijn trekken komt ...

Ewa saffie doe eens volwassen man