koning, Arabische nationalsiten of Islamieten?

Gestart door Staatloos, 20/05/2005 om 22:56:20

IIAwayagherII

Citaat van: L_L op 22/05/2005 om 00:10:55
even voor de duidelijkheid. als ik het goed begrijp dan zeg jij dus dat jij niet de "islamieten" de schuld geeft aan de ellende en onschuldige leventjes die worden opgeofferd, maar aan de wereld machten.

klopt dit??..want alleen als ik je goed begrijp kan ik erop in gaan..
klopt kijk eens naar die onschuldige kinderleventjes die amerika met een bom maakte.
dan moet je dat vermenigvuldigen met honderduizenden bommen ewa wat steld die terrorist nog voor met zijn 6 slachtoffers.
een is er te veel alleen redeneren als die statenloos is dweilen met de kraan open.
de basis aan alle ellende is aan het westen en die honden die zij op de troon legden.

Staatloos

CiteerLeg maar uit. Alle derdewerld landen zijn kwart eeuw open voor buitenlandse bedrijven. Waarom is veel werklosheid in de derde wereld dan?

Ik ben niet je docent van economie om je dat uit te leggen.
Maar bedrijven willen niet investeren in de derdewereld. Bedrijven willen investeren in landen waar ze zien dat ze daar hun brood kunnen verdienen.
Een van de redenen waarom ze niet willen investeren in derde wereld landen is dat bureaucratie. In Marokko heb je bijvoorbeeld niet de geschikte mensen om elektronische onderdelen te maken. Philips laat veel elektrische onderdelen in Azie maken. ICT bedrijven, laten hun software in Azie maken en niet in Islamische landen.
Misschien zijn Islamitische landen open voor westerse bedrijven, maar westerse bedrijven gaan niet naar die landen.
Verder moet je Economie gaan studeren als je meer wilt weten.

Citeerdat zij een bus opblazen heeft niets met islamisme te maken  er zijn meer dan genoeg islamgeleerden die dat soort daden verwerpen en afkeuren.
Jullie willen echt niet begrijpen wat ik schrijf. Als je terrorisme en haat verwerpt, dan ben je moslim en geen islamiet. Molsims zijn tegen terrorisme en worden zelfs door Islamieten vermoord en onthoofd.
Kijk je weleens naar de Islamitische zender Iqra. Deze zender gaat alleen over de islam en in hun zender doen ze oproep aan de Islamieten om te stoppen met het vermoorden van Moslims in Egypte, Irak. DUS, moslims verzoeken Islamieten om  te stoppen met het doden van Moslims. 

IIAwayagherII

Citaat van: Staatloos op 22/05/2005 om 00:58:10
Citeerdat zij een bus opblazen heeft niets met islamisme te maken  er zijn meer dan genoeg islamgeleerden die dat soort daden verwerpen en afkeuren.
Jullie willen echt niet begrijpen wat ik schrijf. Als je terrorisme en haat verwerpt, dan ben je moslim en geen islamiet. Molsims zijn tegen terrorisme en worden zelfs door Islamieten vermoord en onthoofd.
Kijk je weleens naar de Islamitische zender Iqra. Deze zender gaat alleen over de islam en in hun zender doen ze oproep aan de Islamieten om te stoppen met het vermoorden van Moslims in Egypte, Irak. DUS, moslims verzoeken Islamieten om  te stoppen met het doden van Moslims. 

Nogmaals islamisten bestaan niet, slechts zij die onrust en verdeeldheid willen onder de moslims komen met dergelijke termen.
Dat zijn het westen, groot deel van de media en de poppetjes op de tronen.
islamist is geen erkend woord, en ook geen groep dat deze naam zich zelf gaf, maar hun opgedrongen werd.
Wij zijn volgens de arabieren en tal van westerse landen barbaren of berbers, kozen wij daarvoor? is er een verschil tussen de door jullie aan ons  opgedrongen naam als ''Amazighist'' en een gewone amazigh die voor zijn rechten wil opkomen?
is er een verschil tussen een islamist en een moslim die iets onderneemt tegen onderdrukking en vernederingen?
er kan slechts een andwoord de juiste wezen en dat is nee, het zijn termen aan ons opgelegd door anderen anders dan wij zelf.
en daarom niet juist en ronduit onzin!

Staatloos

Citeer
Moslim broederschap:
*Hebben ze afgelopen maanden samen voor vrij verkiezening gedemonstreerd? Ja of Nee
Ik heb het niet over demonstraties,want ik wordt hier moe.
Natuurlijk mogen ze demonstreren dat is hun recht., Tuurlijk mogen ze de regime bekritiseren, dat is hun recht.
Moslimbroeders blazen mensen op. Ze plegen aanslagen op hun landgenoten die Christenen zijn, Ze plegen aanslagen op toeristen.
Een hoogleraar in Maastricht komt uit Egypte en moet vluchten van molsim broeders omdat ze hem met de dood bedreigen.
Ik heb vaak de Egyptische krant ‘Oktober’ gelezen en daar werd wel gesproken over het politiek in Egypte. Deze krant heeft vaak de namen van hoogopgeleide mensen vermeld die  vermoord zijn door Moslims broeders. Dit is de reden waarom alle politieke partijen deze barbaarse broeders isoleren.

Citeer
* Moslims broederschap wisten weekelijkse duizenden mensen op straat te krijgen. Als je hun populatie wil ontkenen dan is het je probleem.
Hitler kreeg miljoen op straat.
Heel Pakistan is trots op Bin Laden.
Duizenden Marokkanen komen naar buiten om de Moordenaar Hassan II te ontvangen. Het zijn vaak analfabeten die geen kennis en geen werk hebben zoals de aanhangers van moslimbroeders.
Dat Hitler, Saddam, Hassan II en Moslimbroeders duizenden mensen op de been krijgen, wil niet zeggen dat deze Barbaren gelijk hebben.
Duizenden analfabeten en extremisten komen op straat om moslim broeders te steunen, maar miljoenen anderen blijven thuis.

IIAwayagherII

vreemd maar wil je ontkennen dat vele moslim partijen de toegang ontzegt is tot de regering of verkiezingen?
volgens mij geloof jij wat jij wilt geloven en hebt geen enkele omkijken naar de werkelijkheid.
bovendien pik je telkens een puntje om het uit te smeren over de rest.

Dora

Citeer
Ja, ik weet alles over je zoals ik je verteld. Marokkanen houden niets geheim.
Weet je niet wie ik ben?
Ik ben degene die in marochate.nl de naam  "Homohater" heeft. Ik ben degen die zei dat ik de homo's wil uitroeien. Is dit misschien de reden waarom je zei dat je me wil uitroeien, homo?
Homo’s kunnen nooit hetero's uitroeien.
Ik wil geen discussie met homo’s. Ik haat ze en ik wens ze alle slechtheid van de heel wereld. Dit is mijn laatste reactie op je. Meer verdien je niet, Homo. Ga mannen en Negers zoeken. Het forum is bedoel om te discussieerden en niet om mensen uit te roeien. In marochat heb ik gezegd dat ik homo’s wil uitroeien, maar dat is chat. En dit is Forum.
Of wil je dat ik hier je naam aliasen, leeftijd en de mannen met wie jet het gedaan hebt bekend maken?

zwakjes hoor...

ik weet niet wat mensen hebben, maar op het moment dat 2 mannekes de ander wil laten zien dat ie hem niet mag dan gooit ie met begrippen als homo...vanwaar dat??..wat is er mis met een homo??...een homo zal geen vlieg kwaad doen..jullie wel..kom op zeg..

leef en laat leven staatloos

Staatloos

Citeer
Geef antwoord. Zijn christenen, joden, atheisen die onschuldig mensen opblazen ook terroristen?
Wat in Spanje gebeurt is wel terrorisme.

Maar 90 procent van de terroristische aanslaghen wordt gepleegd door Islamieten (dus niet door moslims).

Awayagher, Het woord Islamiet bestaat of je dat wel of niet. In je woordenschat bestaat hij niet, maar in het Arabische woordenboek wel. En dat is belangrijk. Wat je zelf vindt, is niet interessant. 

IIAwayagherII

Citaat van: Staatloos op 22/05/2005 om 01:30:23
Citeer
Geef antwoord. Zijn christenen, joden, atheisen die onschuldig mensen opblazen ook terroristen?
Wat in Spanje gebeurt is wel terrorisme.

Maar 90 procent van de terroristische aanslaghen wordt gepleegd door Islamieten (dus niet door moslims).

Awayagher, Het woord Islamiet bestaat of je dat wel of niet. In je woordenschat bestaat hij niet, maar in het Arabische woordenboek wel. En dat is belangrijk. Wat je zelf vindt, is niet interessant. 

islamiet bestaat als beleider van de islam als de moslim, maar die etiket die jij erop plakt en sommigen als jou, is het probleem.
een clubje racisten die etiketten plakken op anderen is nooit goed geweest, de joden hebben het aan der lijfe ondervonden.
jou woordenboek klopt alleen jou racistische interpetatie deugd voor geen meter, dat zal het zijn.

Staatloos

Citeer
wat is er mis met een homo??...een homo zal geen vlieg kwaad doen.
Nee hij doet geen vlieg kwaad, maar hij zei wel dat hij mij wel uitroeien.

Citeer.jullie wel..kom op zeg..
Ik ben heel gevaarlijk en dat zie je hier. Ik heb iedereen hier met de dood bedreigd.

IIAwayagherII

Citaat van: Staatloos op 22/05/2005 om 01:34:14
Citeer
wat is er mis met een homo??...een homo zal geen vlieg kwaad doen.
Nee hij doet geen vlieg kwaad, maar hij zei wel dat hij mij wel uitroeien.

Citeer.jullie wel..kom op zeg..
Ik ben heel gevaarlijk en dat zie je hier. Ik heb iedereen hier met de dood bedreigd.

wil je me uit mn tent lokken of zo a druiloor?
een homo heb ik liever dan een racistische zwijn als jou jongen, bovendien moest je dat in mn gezicht zeggen a zemmer!
met je gevaarlijk ik heb schijt aan je!

IIAwayagherII

neem genoegen met staatloos anders ben je ook tandloos a dwaas.

Staatloos

Citeer
islamiet bestaat als beleider van de islam als de moslim, maar die etiket die jij erop plakt en sommigen als jou, is het probleem.
een clubje racisten die etiketten plakken op anderen is nooit goed geweest, de joden hebben het aan der lijfe ondervonden.
jou woordenboek klopt alleen jou racistische interpetatie deugd voor geen meter, dat zal het zijn.
Citeer
Ik ben een racist omdat arabieren het woord 'Islamiet' gebruiken voor een moslims die aanlagen pleegt.

Om te zorgen dat ik geen raciste ben, moet ik ik zoals je zei die Arabieren uitroeien.

Ik mag het woord zionist ook niet gebruiken, want dan ben ik een racist. Ik moet alleen het woord Jood gebruiken.

Ook het woord sjiett en Alawiet mag ik niet gebruiken. Ik moet alleen het woord moslim gebruken, anders ben ik racist.
In welke wereld leef je?

Staatloos

Citeer
een homo heb ik liever dan een racistische zwijn als jou jongen, bovendien moest je dat in mn gezicht zeggen a zemmer!
Ik blijf discussiëren en niet uitschelden en niet bedreigen. Je mag doorgaan met bedriegen en uitschelden, want Egwentje geeft je dat ruime. Ik heb die ruime niet. Ander bezoekers verklaren je als "je doet geen vlieg kwaad".
Om mijn tanden kapot te maken moet je eerst een stoel pakken op mijn tanden te bereiken, want ik ben twee keer zolang als je.

IIAwayagherII

Citaat van: Staatloos op 22/05/2005 om 01:38:29
Citeer
Citeer
Ik ben een racist omdat arabieren het woord 'Islamiet' gebruiken voor een moslims die aanlagen pleegt.

Om te zorgen dat ik geen raciste ben, moet ik ik zoals je zei die Arabieren uitroeien.

Ik mag het woord zionist ook niet gebruiken, want dan ben ik een racist. Ik moet alleen het woord Jood gebruiken.

Ook het woord sjiett en Alawiet mag ik niet gebruiken. Ik moet alleen het woord moslim gebruken, anders ben ik racist.
In welke wereld leef je?

zielligerd shiet alawiet en soennah hebben die termen zelf aangenomen omdat zij inhoudelijke verschillen hebben, maar omdat zij een en de zelfde islam aanhangen blijven ze moslim-islamiet.
ook alawieten en shieten spreek je aan met moslims of islamien, alleen jij wil dat niet snappen.
eerder jou tekortkoming met je prpaganda praatjes.
de arabieren kennen ook veel racisten, het bewijs zijn hun handelen en ook deelname aan de nazies.
maar het gaat erom wat de islam geleerden zeggen en niet wat bush of fahd meent.
en geef mij dan een duidelijke omschrijving ondertekend door islamgeleerden die deze aftakking erkent?
wacht af op je bullshit!
als je dat niet hebt zwijg want je lult slechts onzin.

IIAwayagherII

Citaat van: Staatloos op 22/05/2005 om 01:43:19
Citeer
Ik blijf discussiëren en niet uitschelden en niet bedreigen. Je mag doorgaan met bedriegen en uitschelden, want Egwentje geeft je dat ruime. Ik heb die ruime niet. Ander bezoekers verklaren je als "je doen geen vlieg kwaad".
Om mijn tanden kapot te maken moet je eerst een stoel pakken op mijn tanden te bereiken, want ik ben twee keer zolang als je.

zelfs de hoogste mongol lag aan de laagte van mn benen, ben niet onder de indruk van je.
jij kwam met die onzin omdat je niets anders wist te vertellen en nu loop je schijnheilig te doen a huichelaar.
vies ventje bah.